לא בטוח שאני מבין למה דווקא ב-off topic... נראה לי הכי רלוונטי לפורום הכללי

תיאור החוויות שלכם מעניין מאוד, ובעיקר ההבדלים, כרגיל.
מעניין גם הדיווח של אסף לגבי ההבדלים בין הדורות/שנתונים של ה-Z1000 sx...

עניין נפח מיכל הדלק הוא בהחלט נושא שחשוב עבורי ולכן כל אופנוע שאני מסתכל עליו, אני מתייחס ל-'מכפלה' של צריכת דלק (ברכיבה מנהלית) ונפח המיכל.
אני רוכב כ-300 ק"מ מנהלתיים בשבוע בית-עבודה וחזרה, מאיזור עמק חפר לת"א.
לא יודע אם זאת עצלות, או סתם מחשבה 'מוטה' אך ממש לא בא לי להכנס פעמיים באמצע השבוע לתחנת דלק...
עם הטרייסר אני מתדלק אחת לשבוע (לא כולל רכיבות סופ"ש, אז גם תצרוכת הדלק גבוהה יותר בזכות הקצב).

ה-MT10 מצטייר כאופנוע סופ"ש מדהים, שם פחות חשוב עניין הדלק, ובודאי בארצנו הקטנטונת.
כזה ששומר על חיוך קבוע מתחת לקסדה.

התיאור שלכם ל-Z1000 sx מתאים לתחושה שלי מה-Z900 - משהו עגול מידי, חלק מידי.
זה לא רע בכלל. רק שעבורי זה פשוט חסר את אפקט ה-fun (שאצל כל אחד מגיע ממקומות שונים...).

תודה על השיתוף,
אלי