נתחיל מהסוף מי שרוצה תמונות או שיחפש כתבה אחרת או ידפדף ברשת.
אומרים שהרגלים קשה לשנות.
ובכן יש בזה אמת מסויימת מחד ומאידך המבחן הקצר שלנו מוכיח משהו אחר ששובר את הטענה הנ"ל.
אנו (א' ואני) עם המון לבטים האם הטרייסר אכן כלי נכון לנו ועלו לנו המון שאלות.
שיחה עם שגיא לוי מנהל tlv שאני חייב לציין לטובה (לשבח לא מצאתי מילה מתאימה אז קחו את זה לאקסטרים) את הגישה שלו הסבלנות ורמת השירות שהוא מציע כולל ליווי חודשים אחרי המכירה כאשר באופן תיאורטי אחרי מסירת האופנוע תפקידו מסתיים ובפועל הוא ממשיך ללוות אותנו ולהתערב בכל בעייה שצצה והיו על כך בפוסט אחר.
שישי בוקר אני וא' השותף היקר שלי לנושאי מוטוריקה לוקחים את ההברידית הכיוון תל אביב.
דיווחים על חום נוראי לא הרתיעו אותנו סך הכל יש מזגן והשעה די מקודמת.
הגענו למטרו tlv, שם חיכו לנו z1000sx וmt9 שקצת איחר להגיע (האמת שאנו הקדמנו) ואז שגיא אמר במקרה יש לי mt10 ומקסימום תחזרו ותקחו אחרכך את ה9.
שאנו נסרב להצעה כזאת.
הפעלנו טיימר כי בכל זאת יום שישי והסגירה מוקדמת ולא נעים לעכב אף אחד.
חתימות הסבר קצר כיוונים ואני על הz וא' על הmt.
סטרטר ו......
הmt מגרגר צליל מגניב בעוד הz מושתק.
מכונת תפירה רועשת יותר ממנו.
שחרור מהוסס של המצמד והכלי מזנק.
הכל שקט עגול לינארי.
היגוי שאופייני לג'אנר קצת כבד אבל לא מעיק.
מעבר צפוף בין מכוניות מבהיר שהמראות ממוקמות רע משהו שקוואסאקי לא השכילו לשפר.
מבחינת ראות הן בסדר לא מעבר לזה.
יוצאים לכביש המהיר.
הזד מזנק קדימה.
כאמור המנוע לינארי עגול חזק ובאמת אין טענות למעט אחת הוא מ ש ע מ ם.
אין לו פאנץ' הכל עגול עובד יפה אבל לא נותן ריגוש.
פשוט כלי של סבא.
את הדרך לכיוון לטרון שעטנו כאשר המשקף מכוון במצב הנמוך (יש כיוון זווית לא גובה).
לקח לי זמן להתרגל לתנוחה והרוח קצת הציקה ובכלל אני לא ממש אוהב את התנוחה העוברית של הכלי.
בקצב גבוה שבו הטרייסר מסמן לל שכדי להירגע הz נשאר יציב ומשתף פעולה באופן נהדר.
המתלים רכים וסך הכל נוח למעט התנוחה שפשוט מצריכה זמן התרגלות
לטרון החלפה מהירה ואני על הmt.
הדבר הראשון שאני מרגיש זה צליל מנוע נבחני.
סאונד מורגש שאומר אל תתעסקו איתי.
המושב קשיח אבל נוח.
המצמד קצת קשה ושחרור זריז דוחף את הכלי קדימה.
כמה קדימה כמו כיפת ברזל שמזנקת אל הטרף.
בערבית סרוך בעברית טיל.
הסאונד נהדר הכלי חיש קל מסמן לך תחביא את המספר פשוט חזק מרגש.
המתלים קשים מאוד אבל הכל פועל בהרמוניה ומעורר את בלוטות החשק.
לא חלף זמן רב ואנו בצומת שמשון פונים שמאלה לתדלוק וממשיכים.
ובכן בכביש המפותל המושג חוליגן מקבל משמעות אמיתית.
זו מכונה לתקיפת פניות בקצב מטורף.
הפרונט משדר על מיקום הגלגל והכלי מזגזג בקלות ושומר על דיוק בפניות.
העדר מיגון הרוח לא ממש מורגש והעסק פשוט כיף.
אני לא טיפוס של ווילי אבל הכלי דורש את זה.
החיים על תוואי הכביש הזה לא יכולים להיות יותר מושלמים.
המנוע מגרג עם פעימות כוח ובהחלט נותן אווירה אגרסיבית כמו העיצוב (שאישית אני פחות מתחבר).
צג צבעוני כראוי לכלים מודרניים שגם לזה אני פחות מתחבר וחסר לי רביעית שעונים עגולים כמו פעם דלק סל"ד חום מנוע וכמובן מהירות.
שוב החלפה ואני על הz.
הפעם כיוונתי את המשקף שאכן הסיטמאת הרוח.
התנוחה הפעם יותר טבעית והכלי משתף פעולה בכבישים המפותלים.
עודף כפתורים וחצי שנייה עד שגילית שאת האור הגבוה נמוך מחליפים בכפתור של ההיבהוב עם האצבע ולא עם הבוהן.
גיליתי כפתור שמחליף את הגוון של המסך ובקיצור מי בכלל מתעניין בכפתורים.
כל העסק רובוטריקי.
את הכבישים המפותלים עשיתי בהנאה רבה.
אין את המכות לגב שנותן הmt והעסק נינוח בטעם אמריקאי.
הכלי משתף פעולה נהדר בטכני וממש לא מאכזב.
עקיפות זריזות כן מצריכות הורדת הילוך אבל חשוב להדגיש שאנו נעים בשישי בקצב איטי יחסית.
בקרב roll on הmt מול הz הכחול ישאיר עשן לירוק.
בכל מקרה הz לא פראייר וכן משתף פעולה.
אבל להבדיל מימאהה הוא פשוט משדר רוגע.
פתאום זה מכה בי הקשר בין השושנים להארלי ולוורסיס או לz הוא שהם כולם כלים לאנשים מבוגרים בנפשם.
שקולים.
כאלו שכבר עברו אישה או שתיים בחיים שלהם וכעת הם פשוט רוצים חיים שקטים ונעימים ללא ריגוש או פאנצ'.
נכון הארלי זו חיה אחרת אבל טוקטוקטוק רגוע על גלי המומנט בכל מקרה זו סאגה אחרת ואני מניח שאת ההארלי אני יעדיף על פני הz או הוורסיס בבוא העת.
שוב מחליפים.
הפעם אני עלmt בכביש המהיר.
רכינה קלה פותרת את בעיית הרוח.
סך הכל הכלי יציב בכל מהירות שבחרתי ותאמינו לי שלא ריחמתי.
בתוך התנועה הצפופה הכלי בלרינה אמיתית והדבר היחיד שקצת הציק זה מיקום המראות.
המנוע עם מומנט סאונד ולמעשה פשוט נהדר.
הלו ימאהה זה הזמן לטרייסר עשר.
נחתנו בtlv
ובכן א' אם ירצה יספר על נקודת המבט שלו.
לגביי:
הz כלי חזק יעיל וחסר כל ריגוש.
הוא עדיף על הטרייסר בכביש המהיר רק בקצב שאני מעדיף להמנע.
מבחינת מיגון הרוח כאמור עדיף גם על הmt אבל הmt, פשוט יותר מהיר ומרגיש יציב יותר ללא נידנודים שזה מפתיע נוכח בסיס הגלגלים הקצר יותר (אני חושב).
בכביש המפותל.
הz לטעמי בסוף אחריו הטרייסר וראשון הmt.
בעיר ימאהה לוקחים בגדול עם יתרון קל לטרייסר שנראה לי שהמראות ממוקמות טוב יותר.
מבחינת מנוע:
הz אחרון ולא בגלל שחסר לו כח הוא פשוט משעמם.
באמצע טרייסר וראשון הmt שהוא פשוט חייה טורפת ןמהנה.
וכעת לשאלה מי משלושתם הייתי רוכש.
הטרייסר הוא הכלי הכי נכון מבחינתי.
הוא נהדר בכביש המפותל מצויין בעיר
מרווח ונוח מאוד.
בבין עירוני הוא טוב מאוד וזה אולי התחום היחיד שבו הוא יפסיד לz שיקבל מצויין.
אבל מאחר ואני מחפש הגבלה מסויימת הטרייסר מספק אותה.
ממה שאני מרגיש ימאהה בנתה אופנועים שכן מדברים אל הרגש.
יש להם סאונד נהדר ומנוע עם אופי וכאשר אני אומר אופי אני לא מתכוון בהכרח להספק אלא לרגש סאונד וחיספוס שזה בהחלט קיים
פה זו הזדמנות להודות לשגיא והצוות שלו על כל היחס הליווי וכמובן הספקת כלים למבחן.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk