תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: Crf250 Rally vs V-strom 250

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    5

    Crf250 Rally vs V-strom 250

    היי,
    חיפשתי אופנוע ראשון עד 250 סמ"ק, אופנוע דו שימושי (גם לכביש וגם לשטח).
    פחות או יותר צמצמתי את עצמי לשני הסוגים האלו אחרי המון קריאה של כתבות, הודעות בפורומים וסרטונים. כרגע מנסה להבין מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם בהשוואה לשני.
    מודה שמבחינה עיצובית אני מעט יותר נוטה למאסיביות היחסית של הוי סטרום לעומת ההונדה אבל זה יתרון מאוד "שטחי" ולכן הייתי שמח לפנות לחבר'ה שקצת יותר מבינים בפרטים הטכניים או בעלי ניסיון.

    אשמח לדיון פורה בנושא כדי שאוכל להפיק את המסקנות הכי טובות.
    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    הויסטרום מצוייד בג'אנט 17 ומתלים קצרי מהלך, ומבחינת יכולת שטח מדובר באופנוע כביש לכל דבר. אם נגיד את זה פשוט, הוא מסוגל לעשות שטח באותה רמה כמו SV650: שבילים לבנים - אין בעיה, כל מה שמעבר - ככל שהרוכב דפוק יותר בראש, ככה האופנוע יגיע יותר רחוק לפני שיפול ויינזק.

    ה-CRF לעומתו הוא דו"ש "פרופר", עם ג'אנט 21 מקדימה ומתלים ארוכי מהלך. לפני כשבוע חזרתי מקפריסין, ושם רכבתי בכביש ובשטח על האח שלו (CRF250L) - וגיליתי מכונה עם יכולת שטח לא מבוטלת. ה-CRF יודע לתת קצב יפה בשבילים מהודקים, להתמודד עם שבילים מסולעים או סינגלים כל עוד הקצב סביר, וגם בכביש מפותל הוא לא פראייר בכלל.
    כך שלטיולים בשילוב כביש ושטח, הראלי הוא היחיד מבין השניים שנותן מענה ראוי - וגם מחוץ להשוואה זו, מדובר באופנוע מוצלח ועם טווח שימושים רחב, שיודע לעשות כמעט הכל (חוץ משיוט בכבישים מהירים, שזאת ממש לא כוס התה שלו).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הויסטרום מצוייד בג'אנט 17 ומתלים קצרי מהלך, ומבחינת יכולת שטח מדובר באופנוע כביש לכל דבר. אם נגיד את זה פשוט, הוא מסוגל לעשות שטח באותה רמה כמו SV650: שבילים לבנים - אין בעיה, כל מה שמעבר - ככל שהרוכב דפוק יותר בראש, ככה האופנוע יגיע יותר רחוק לפני שיפול ויינזק.

    ה-CRF לעומתו הוא דו"ש "פרופר", עם ג'אנט 21 מקדימה ומתלים ארוכי מהלך. לפני כשבוע חזרתי מקפריסין, ושם רכבתי בכביש ובשטח על האח שלו (CRF250L) - וגיליתי מכונה עם יכולת שטח לא מבוטלת. ה-CRF יודע לתת קצב יפה בשבילים מהודקים, להתמודד עם שבילים מסולעים או סינגלים כל עוד הקצב סביר, וגם בכביש מפותל הוא לא פראייר בכלל.
    כך שלטיולים בשילוב כביש ושטח, הראלי הוא היחיד מבין השניים שנותן מענה ראוי - וגם מחוץ להשוואה זו, מדובר באופנוע מוצלח ועם טווח שימושים רחב, שיודע לעשות כמעט הכל (חוץ משיוט בכבישים מהירים, שזאת ממש לא כוס התה שלו).
    תודה על התגובה קודם כל.
    זה מוביל אותי לשאלה נוספת:
    בהנחה שרוב הנסיעות שלי בימי השבוע יהיו עירוניות על כביש ורק בסופ"ש אתן מדי פעם גיחות לטיולי שטח, עדיין הCrf עדיף? כי אני גם לא איזה הרפתקאן מטורף שמתכנן לדפוק קפיצות וזה בשטח אלא יותר בקטע של טיולים והנאה ולכן רוב השימוש אני מאמין שהוא יהיה עירוני. מטריד אותי מה שכתבת על הנסיעות הבינעירוניות - אתה יכול לחדד למה התכוונת?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אין מה להכנס עם ויסטרום לשטח. נקודה. זה לא דו"ש, זה אופנוע עם פוזה של אדוונצ'ר.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בתכלס, כמו שנכתב, אפשר לעשות שטח עם כל דו"ג, גם עם מובי (למרות שקשה עם גלגלים קטנים). אבל יש לי תחושה שאתה רוצה ויסטרום בכל מקרה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי El_Determinado צפיה בהודעה
    תודה על התגובה קודם כל.
    זה מוביל אותי לשאלה נוספת:
    בהנחה שרוב הנסיעות שלי בימי השבוע יהיו עירוניות על כביש ורק בסופ"ש אתן מדי פעם גיחות לטיולי שטח, עדיין הCrf עדיף? כי אני גם לא איזה הרפתקאן מטורף שמתכנן לדפוק קפיצות וזה בשטח אלא יותר בקטע של טיולים והנאה ולכן רוב השימוש אני מאמין שהוא יהיה עירוני. מטריד אותי מה שכתבת על הנסיעות הבינעירוניות - אתה יכול לחדד למה התכוונת?
    אחדד לבקשתך.
    1. כל עוד התפריט כולל רכיבות שטח, הויסטרום איננו אופציה. לצורך העניין: "שטח" זה מקום שאליו לא תרצה להכניס פרייבט שאינו מליסינג. שבילים בבן שמן אלה "כבישי כורכר", וכמו שכל רכב כולל סובארו BRZ עובר בהם, כך גם כל אופנוע כולל R1 עובר בהם.
    שטח קל - אלה שבילי ג'יפים, סינגלים ושבילים חקלאיים שעבירים לרכב גבוה. אם תנסה לרכב בתוואי הזה עם הויסטרום, תגלה שמרווח הגחון שלו מצומצם, משקלו גבוה, המתלים מתרסקים על כל אבן וכתוצאה מכל אלה - תאלץ לרכב בקצב נמוך. עדיין אפשר לרכב ולהינות (אני עשיתי ביוון את הדרך ל-Agrafa, שמוגדרת כדרך 4X4 על גבי הונדה CBF250 ודי נהנתי). עם זאת, כל כלי דו-שימושי ייתן מענה טוב יותר ויספק יותר פאן תוך פחות נזק למכונה. ה-CRF250L/RALLY הוא דוגמא מצויינת לדו"ש שיכול להתמודד עם כל תוואי "הגיוני" תוך שמירה על קצב סביר.
    קח בחשבון, שכדי להינות בשטח תצטרך להתקין צמיגי 50/50.
    קצת תמונות מקפריסין, מלפני שבועיים:






    2. לגבי יכולת בין-עירונית. אני כותב על סמך הרשמים הטריים מה-CRF, אבל זה תופס לרוב אופנועי 250 (היחיד שאני יכול בפה מלא להגדיר כ"יוצא דופן" זה הנינג'ה 250 הישן, עם 2 צילינדרים ו-33 כ"ס).
    אנחנו בישראל, רגילים שכביש בין-עירוני זהו כביש מהיר, שבו התנועה זורמת על 110-120 קמ"ש, ופה ושם גם עוקפים על 140-150. אלה הקצבים מחוץ לשעות העומס בכביש 5, 531, 431, 471 ובעצם - ברוב הכבישים במרכז כשאינם עמוסים. המהירויות האלה נמצאות מחוץ לאיזור הנוחות של אופנועי 250 באשר הם.
    ה-CRF מרגיש אחלה במהירויות של עד 100 קמ"ש - יש לו רזרבות של כוח, הוא מאיץ בקצב סביר גם בעליה והסל"ד אינו מרקיע שחקים. ב-110 האופנוע כבר מתחיל להרגיש עסוק, ומשם צבירת המהירות היא איטית יחסית וקצב ההאצה תלוי בשיפוע, בכיוון הרוח וכדומה, עד למהירות מירבית של כ-130 וקצת קמ"ש (לא טרחתי למדוד). כמובן שניתן להישאר במגבלות האלה על 100-110 בנתיב הימני, ולשרוד את הנסיעה כל עוד היא אינה על בסיס יומי (או לא ארוכה מדי), אבל אם זה תוואי הנסיעה הצפוי - ישנם כלים מתאימים יותר למטרה מדו"ש 250 סמ"ק. אם רוב השימוש שלך עירוני, פרט לגיחות מדי פעם - אני לא רואה בעיה. מה גם, שלצורך אותן גיחות אפשר לבחור בכבישים צדדים איטיים יותר שבהם קצב התנועה הינו 60-100 קמ"ש במקום צירים ראשיים. כבישים כמו בית אריה, 60 או למשל בית אורן/כביש הצפון הישן הם תענוג צרוף על גבי דו"ש קטן.

    3. אם יש לך כוונה לרכב מחוץ לעיר באופן קבוע, אולי כדי ללכת על דו"ש חזק יותר, כדוגמת ה-DR650/DRZ400.
    אם אתה רוצה לוותר על חלק מיכולות השטח לטובת יכולת כביש, אולי כדאי להסתכל לכיוון של ורסיס 300 או ב.מ.וו G310GS.

    בהצלחה!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בתכלס, כמו שנכתב, אפשר לעשות שטח עם כל דו"ג, גם עם מובי (למרות שקשה עם גלגלים קטנים). אבל יש לי תחושה שאתה רוצה ויסטרום בכל מקרה.
    כן ברור שאפשר אבל אני מעדיף אופנוע שמיועד לכך כדי שבטווח הארוך זה לא ידפוק אותו.
    ושמע בכנות אני באמת איכשהו יותר מתחבר לוי סטרום אבל זה עניין עיצובי וטעם אישי נטו ולכן רציתי להכניס שיקולים אחרים למשוואה כדי שההחלטה תהיה יותר "רציונלית" ונכונה בוא נגיד את זה ככה.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אחדד לבקשתך.
    1. כל עוד התפריט כולל רכיבות שטח, הויסטרום איננו אופציה. לצורך העניין: "שטח" זה מקום שאליו לא תרצה להכניס פרייבט שאינו מליסינג. שבילים בבן שמן אלה "כבישי כורכר", וכמו שכל רכב כולל סובארו BRZ עובר בהם, כך גם כל אופנוע כולל R1 עובר בהם.
    שטח קל - אלה שבילי ג'יפים, סינגלים ושבילים חקלאיים שעבירים לרכב גבוה. אם תנסה לרכב בתוואי הזה עם הויסטרום, תגלה שמרווח הגחון שלו מצומצם, משקלו גבוה, המתלים מתרסקים על כל אבן וכתוצאה מכל אלה - תאלץ לרכב בקצב נמוך. עדיין אפשר לרכב ולהינות (אני עשיתי ביוון את הדרך ל-Agrafa, שמוגדרת כדרך 4X4 על גבי הונדה CBF250 ודי נהנתי). עם זאת, כל כלי דו-שימושי ייתן מענה טוב יותר ויספק יותר פאן תוך פחות נזק למכונה. ה-CRF250L/RALLY הוא דוגמא מצויינת לדו"ש שיכול להתמודד עם כל תוואי "הגיוני" תוך שמירה על קצב סביר.
    קח בחשבון, שכדי להינות בשטח תצטרך להתקין צמיגי 50/50.
    קצת תמונות מקפריסין, מלפני שבועיים:






    2. לגבי יכולת בין-עירונית. אני כותב על סמך הרשמים הטריים מה-CRF, אבל זה תופס לרוב אופנועי 250 (היחיד שאני יכול בפה מלא להגדיר כ"יוצא דופן" זה הנינג'ה 250 הישן, עם 2 צילינדרים ו-33 כ"ס).
    אנחנו בישראל, רגילים שכביש בין-עירוני זהו כביש מהיר, שבו התנועה זורמת על 110-120 קמ"ש, ופה ושם גם עוקפים על 140-150. אלה הקצבים מחוץ לשעות העומס בכביש 5, 531, 431, 471 ובעצם - ברוב הכבישים במרכז כשאינם עמוסים. המהירויות האלה נמצאות מחוץ לאיזור הנוחות של אופנועי 250 באשר הם.
    ה-CRF מרגיש אחלה במהירויות של עד 100 קמ"ש - יש לו רזרבות של כוח, הוא מאיץ בקצב סביר גם בעליה והסל"ד אינו מרקיע שחקים. ב-110 האופנוע כבר מתחיל להרגיש עסוק, ומשם צבירת המהירות היא איטית יחסית וקצב ההאצה תלוי בשיפוע, בכיוון הרוח וכדומה, עד למהירות מירבית של כ-130 וקצת קמ"ש (לא טרחתי למדוד). כמובן שניתן להישאר במגבלות האלה על 100-110 בנתיב הימני, ולשרוד את הנסיעה כל עוד היא אינה על בסיס יומי (או לא ארוכה מדי), אבל אם זה תוואי הנסיעה הצפוי - ישנם כלים מתאימים יותר למטרה מדו"ש 250 סמ"ק. אם רוב השימוש שלך עירוני, פרט לגיחות מדי פעם - אני לא רואה בעיה. מה גם, שלצורך אותן גיחות אפשר לבחור בכבישים צדדים איטיים יותר שבהם קצב התנועה הינו 60-100 קמ"ש במקום צירים ראשיים. כבישים כמו בית אריה, 60 או למשל בית אורן/כביש הצפון הישן הם תענוג צרוף על גבי דו"ש קטן.

    3. אם יש לך כוונה לרכב מחוץ לעיר באופן קבוע, אולי כדי ללכת על דו"ש חזק יותר, כדוגמת ה-DR650/DRZ400.
    אם אתה רוצה לוותר על חלק מיכולות השטח לטובת יכולת כביש, אולי כדאי להסתכל לכיוון של ורסיס 300 או ב.מ.וו G310GS.

    בהצלחה!
    קודם כל תודה על התשובה המפורטת והמושקעת. אתחיל מהסוף:
    ראשית אין לי יותר מדי כוונה לנהוג בכבישים בין עירוניים דוגמת כביש 5/6/1 וכדומה. מפחיד אותי העומס והמהירויות של הנהגים הישראליים בכבישים כאלו. בנוסף, אני קצר בכסף באופן כללי ולכן כל הכיוון של אופנועים חזקים יותר בסמ"קים גדולים יותר יורד המפרק לפחות נכון לעכשיו.

    שנית, השאלה שלי היא האם במקרים שכן צריך לעלות על כבישים בין-עירוניים בהזדמנויות פה ושם, או סתם בכבישים עירוניים או פשוט לדפוק עקיפה - האם הוא מסוגל לעשות את זה בלי שזה יזיק לו או שזה יהיה מסוכן? יעני האם כשהוא מגיע בהזדמנויות הללו למהירויות "לא נוחות" הדבר עלול לפגוע באופנוע או חלילה בי?

    ובנוגע לנקודה האחרונה (מהסוף יעני חחח, כלומר הראשונה שלך):
    האמת היא שבגלל שאני גם ליד יער בן שמן אני אוטומטית חושב עליו כ-"שטח" מכיוון שאני לא כל כך מכיר אזורים אחרים. עכשיו כשאתה אומר שזה לא שטח רציני זה טיפה מבלבל אותי. מה שכן, אני מאמין שלאט לאט אחפש להתרחק מאזור בן שמן ואגיע לאזורים אחרים שוודאי מאתגרים יותר מבחינת תנאי שטח. באזורים כאלה לדעתך אין לv-strom מה לחפש שם?
    לסיכום אני רק רוצה לחדד לעצמי - מבחינת דו שימושיות לדעתך הcrf עדיף כמה וכמה רמות מעל ההונדה?

    אגב לא אמרתי, תמונות נהדרות מקפריסין. מכיר את האזור טוב וזה נראה פשוט טירוף ובטח היה לך חוויה מטורפת!

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני התחלתי עם tw200, אופנוע הנחות מכל דוש 250 שקיים היום, גם בכביש וגם בשטח, והייתי עושה איתו מדי פעם גם נסיעות מהצפון הרחוק למרכז. כל עוד שהנסיעות היומיומיות שלך לא כוללות תפירת ארוכות של כבישים מהירים אין לך מה לחשוש. גם אם פעם ב.. יתחשק לך לצאת לטיול ארוך, אין עם זה בעיה, כמובן שיותר נעים לשייט ב130 מאשר ב100, אבל בזהירות הנדרשת, במוד של טיול, הכל טוב.
    ביער בן שמן תוכל למצוא שטח ברמות אתגר שונות, כולל כאלו שיאתגרו אותך מאוד, או שייקח לך זמן ונסיון כדי שתוכל להגיע אליהם בכלל. אני חושב שהבחירה בדוש 250 היא בחירה מצוינת לרוכב העירוני/מתחיל בשטח, וההונדה (אין לך מה להשקיע בגרסת הראלי היקרה) יתן אחלה התחלה. אם יבוא תיאבון תמיד תוכל להשתדרג לכיוון כזה או אחר בעתיד.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אם אין לך כוונה לרכב בכבישים מהירים (פרט למקרים מיוחדים) אין שום בעיה להסתפק ב-250.
    גם אם תצטרך לעלות על כביש מהיר, לא יגרם שום נזק לאופנוע כל עוד תיסע בנתיב הימני על 110. האופנוע מסוגל לעמוד בעומס הזה למשך עשרות אלפי קילומטרים, כל עוד הוא מטופל כראוי. הנזק יגרם רק אם תנסה לסחוט ממנו באופן קבוע את המיץ (134...135...136!), וגם זה לא מפעם אחת אלא משימוש כזה באופן קבוע.
    הנסיעה בימני על 110 בכביש שזורם על 120+ זאת חוויה מפוקפקת בשביל הרוכב, אבל אחת-ל אפשר להתמודד. לחילופין, אפשר לבחור בכבישים איטיים יותר (לדוגמא - כביש 44 במקום כביש 1).

    בבן שמן יש את הכבישים הראשיים, ויש סינגלים, עליות ובכללי שטחים מאתגרים. אני התייחסתי לאותם שבילים שבהם הפרייבטים מגיעים לאיזור המנגל.
    כמו שכבר אמרתי יותר מפעם אחת, הויסטרום 250 הוא אופנוע כביש מוגבה, ע"ע סוזוקי SX4 קרוסאובר. יכולות השטח שלו לא מתעלות על SV650, Z300 או כל אופנוע כביש אחר. זה נובע הן ממבנהו ההנדסי (מרווח גחון, מהלך מתלה) והן ממבחר הצמיגים במידות שלו (ככל הידוע לי, אין צמיגים שהם אפילו 50% שטח במידות האלה).
    לעומתו, ה-CRF הוא דו"ש פרופר (ע"ע סוזוקי ג'ימני). הוא מסוגל להתמודד עם שבילים מכל סוג, כולל כאלה שעבירים רק לג'יפ. הוא עדיין רחוק מאוד מיכולותיהם של אופנועי אינדורו מקצועיים, אבל לטיולי שבילים וסינגלים מעטפת הביצועים שלו מספיקה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני התחלתי עם tw200, אופנוע הנחות מכל דוש 250 שקיים היום, גם בכביש וגם בשטח, והייתי עושה איתו מדי פעם גם נסיעות מהצפון הרחוק למרכז. כל עוד שהנסיעות היומיומיות שלך לא כוללות תפירת ארוכות של כבישים מהירים אין לך מה לחשוש. גם אם פעם ב.. יתחשק לך לצאת לטיול ארוך, אין עם זה בעיה, כמובן שיותר נעים לשייט ב130 מאשר ב100, אבל בזהירות הנדרשת, במוד של טיול, הכל טוב.
    ביער בן שמן תוכל למצוא שטח ברמות אתגר שונות, כולל כאלו שיאתגרו אותך מאוד, או שייקח לך זמן ונסיון כדי שתוכל להגיע אליהם בכלל. אני חושב שהבחירה בדוש 250 היא בחירה מצוינת לרוכב העירוני/מתחיל בשטח, וההונדה (אין לך מה להשקיע בגרסת הראלי היקרה) יתן אחלה התחלה. אם יבוא תיאבון תמיד תוכל להשתדרג לכיוון כזה או אחר בעתיד.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אין לך כוונה לרכב בכבישים מהירים (פרט למקרים מיוחדים) אין שום בעיה להסתפק ב-250.
    גם אם תצטרך לעלות על כביש מהיר, לא יגרם שום נזק לאופנוע כל עוד תיסע בנתיב הימני על 110. האופנוע מסוגל לעמוד בעומס הזה למשך עשרות אלפי קילומטרים, כל עוד הוא מטופל כראוי. הנזק יגרם רק אם תנסה לסחוט ממנו באופן קבוע את המיץ (134...135...136!), וגם זה לא מפעם אחת אלא משימוש כזה באופן קבוע.
    הנסיעה בימני על 110 בכביש שזורם על 120+ זאת חוויה מפוקפקת בשביל הרוכב, אבל אחת-ל אפשר להתמודד. לחילופין, אפשר לבחור בכבישים איטיים יותר (לדוגמא - כביש 44 במקום כביש 1).

    בבן שמן יש את הכבישים הראשיים, ויש סינגלים, עליות ובכללי שטחים מאתגרים. אני התייחסתי לאותם שבילים שבהם הפרייבטים מגיעים לאיזור המנגל.
    כמו שכבר אמרתי יותר מפעם אחת, הויסטרום 250 הוא אופנוע כביש מוגבה, ע"ע סוזוקי SX4 קרוסאובר. יכולות השטח שלו לא מתעלות על SV650, Z300 או כל אופנוע כביש אחר. זה נובע הן ממבנהו ההנדסי (מרווח גחון, מהלך מתלה) והן ממבחר הצמיגים במידות שלו (ככל הידוע לי, אין צמיגים שהם אפילו 50% שטח במידות האלה).
    לעומתו, ה-CRF הוא דו"ש פרופר (ע"ע סוזוקי ג'ימני). הוא מסוגל להתמודד עם שבילים מכל סוג, כולל כאלה שעבירים רק לג'יפ. הוא עדיין רחוק מאוד מיכולותיהם של אופנועי אינדורו מקצועיים, אבל לטיולי שבילים וסינגלים מעטפת הביצועים שלו מספיקה.
    עשיתם לי סדר. תודה ענקית!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני התחלתי עם tw200, אופנוע הנחות מכל דוש 250 שקיים היום, גם בכביש וגם בשטח, והייתי עושה איתו מדי פעם גם נסיעות מהצפון הרחוק למרכז. כל עוד שהנסיעות היומיומיות שלך לא כוללות תפירת ארוכות של כבישים מהירים אין לך מה לחשוש. גם אם פעם ב.. יתחשק לך לצאת לטיול ארוך, אין עם זה בעיה, כמובן שיותר נעים לשייט ב130 מאשר ב100, אבל בזהירות הנדרשת, במוד של טיול, הכל טוב.
    ביער בן שמן תוכל למצוא שטח ברמות אתגר שונות, כולל כאלו שיאתגרו אותך מאוד, או שייקח לך זמן ונסיון כדי שתוכל להגיע אליהם בכלל. אני חושב שהבחירה בדוש 250 היא בחירה מצוינת לרוכב העירוני/מתחיל בשטח, וההונדה (אין לך מה להשקיע בגרסת הראלי היקרה) יתן אחלה התחלה. אם יבוא תיאבון תמיד תוכל להשתדרג לכיוון כזה או אחר בעתיד.
    אני דווקא בעד גרסת ה-RALLY.
    אחרי 5 ימי רכיבה על ה-L, אני חושב שהראלי מטפל בכמה נקודות חשובות:
    - טווח רכיבה - ב-L הפס האחרון מתחיל להבהב אחרי ניצול של כ-5.5 ליטרים. עם צריכה של 3.3 ליטר/100 ק"מ (זאת בערך הצריכה שקבלתי ברכיבה משולבת של שבילים וכבישים מפותלים, בלי "לקרוע" את האופנוע) זה נותן טווח של כ-160-170 ק"מ עד להבהוב, וכ-220 ק"מ לייבוש מלא. זה מספיק לטיולי שטח, אבל מעיק לכלי תחבורה יומיומי. הראלי נותן עוד 2.5 ליטרים של דלק, שמספקים תוספת טווח חשובה של כ-80 ק"מ נוספים.
    - מראה - ה-L מכוער, כמו כל דו"ש. הראלי בעיניי נראה מצויין.
    - מיגון רוח - עקב המבנה הדו"שי, ב-L הרוח מציקה כבר ב-100-110 קמ"ש. הראלי אמור לשפר את הנקודה הזאת.
    - מתלים משודרגים - תמיד טוב.

    לא יודע האם הראלי מגיע עם מושב שונה. המושב של ה-L אינו מהמוצלחים, והופך למטרד של ממש אחרי 3-4 שעות של רכיבה.

    למען ההגינות, אציין שגם ל-L יש יתרונות: פחות פלסטיקה שיכולה לחהישבר בשטח, ומשקל נמוך יותר.
    אני הייתי בוחר ב-L לשימוש עירוני/שטח בלבד, ובראלי אם התפריט כולל גם טיולים או כבישים בינעירוניים מדי פעם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. Crf250 תחזוקה
    על ידי OneBiker בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-07-2019, 00:48
  2. צמיגים 80% כביש ו 20% שטח ל crf250 rally
    על ידי Samichan בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 21:54
  3. חוו"ד על suzuki v-strom 250 ועל honda crf 250 rally
    על ידי Danielsc בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-04-2018, 06:50
  4. התייעצות| השוואה crf250 2012/2013
    על ידי idorosenfeld בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-07-2017, 19:03
  5. מחפש תיק זנב או תיקי צד ל crf250
    על ידי bestmail93 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 14:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO