הויסטרום מצוייד בג'אנט 17 ומתלים קצרי מהלך, ומבחינת יכולת שטח מדובר באופנוע כביש לכל דבר. אם נגיד את זה פשוט, הוא מסוגל לעשות שטח באותה רמה כמו SV650: שבילים לבנים - אין בעיה, כל מה שמעבר - ככל שהרוכב דפוק יותר בראש, ככה האופנוע יגיע יותר רחוק לפני שיפול ויינזק.

ה-CRF לעומתו הוא דו"ש "פרופר", עם ג'אנט 21 מקדימה ומתלים ארוכי מהלך. לפני כשבוע חזרתי מקפריסין, ושם רכבתי בכביש ובשטח על האח שלו (CRF250L) - וגיליתי מכונה עם יכולת שטח לא מבוטלת. ה-CRF יודע לתת קצב יפה בשבילים מהודקים, להתמודד עם שבילים מסולעים או סינגלים כל עוד הקצב סביר, וגם בכביש מפותל הוא לא פראייר בכלל.
כך שלטיולים בשילוב כביש ושטח, הראלי הוא היחיד מבין השניים שנותן מענה ראוי - וגם מחוץ להשוואה זו, מדובר באופנוע מוצלח ועם טווח שימושים רחב, שיודע לעשות כמעט הכל (חוץ משיוט בכבישים מהירים, שזאת ממש לא כוס התה שלו).