תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: Crf250 Rally vs V-strom 250

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי El_Determinado צפיה בהודעה
    תודה על התגובה קודם כל.
    זה מוביל אותי לשאלה נוספת:
    בהנחה שרוב הנסיעות שלי בימי השבוע יהיו עירוניות על כביש ורק בסופ"ש אתן מדי פעם גיחות לטיולי שטח, עדיין הCrf עדיף? כי אני גם לא איזה הרפתקאן מטורף שמתכנן לדפוק קפיצות וזה בשטח אלא יותר בקטע של טיולים והנאה ולכן רוב השימוש אני מאמין שהוא יהיה עירוני. מטריד אותי מה שכתבת על הנסיעות הבינעירוניות - אתה יכול לחדד למה התכוונת?
    אחדד לבקשתך.
    1. כל עוד התפריט כולל רכיבות שטח, הויסטרום איננו אופציה. לצורך העניין: "שטח" זה מקום שאליו לא תרצה להכניס פרייבט שאינו מליסינג. שבילים בבן שמן אלה "כבישי כורכר", וכמו שכל רכב כולל סובארו BRZ עובר בהם, כך גם כל אופנוע כולל R1 עובר בהם.
    שטח קל - אלה שבילי ג'יפים, סינגלים ושבילים חקלאיים שעבירים לרכב גבוה. אם תנסה לרכב בתוואי הזה עם הויסטרום, תגלה שמרווח הגחון שלו מצומצם, משקלו גבוה, המתלים מתרסקים על כל אבן וכתוצאה מכל אלה - תאלץ לרכב בקצב נמוך. עדיין אפשר לרכב ולהינות (אני עשיתי ביוון את הדרך ל-Agrafa, שמוגדרת כדרך 4X4 על גבי הונדה CBF250 ודי נהנתי). עם זאת, כל כלי דו-שימושי ייתן מענה טוב יותר ויספק יותר פאן תוך פחות נזק למכונה. ה-CRF250L/RALLY הוא דוגמא מצויינת לדו"ש שיכול להתמודד עם כל תוואי "הגיוני" תוך שמירה על קצב סביר.
    קח בחשבון, שכדי להינות בשטח תצטרך להתקין צמיגי 50/50.
    קצת תמונות מקפריסין, מלפני שבועיים:






    2. לגבי יכולת בין-עירונית. אני כותב על סמך הרשמים הטריים מה-CRF, אבל זה תופס לרוב אופנועי 250 (היחיד שאני יכול בפה מלא להגדיר כ"יוצא דופן" זה הנינג'ה 250 הישן, עם 2 צילינדרים ו-33 כ"ס).
    אנחנו בישראל, רגילים שכביש בין-עירוני זהו כביש מהיר, שבו התנועה זורמת על 110-120 קמ"ש, ופה ושם גם עוקפים על 140-150. אלה הקצבים מחוץ לשעות העומס בכביש 5, 531, 431, 471 ובעצם - ברוב הכבישים במרכז כשאינם עמוסים. המהירויות האלה נמצאות מחוץ לאיזור הנוחות של אופנועי 250 באשר הם.
    ה-CRF מרגיש אחלה במהירויות של עד 100 קמ"ש - יש לו רזרבות של כוח, הוא מאיץ בקצב סביר גם בעליה והסל"ד אינו מרקיע שחקים. ב-110 האופנוע כבר מתחיל להרגיש עסוק, ומשם צבירת המהירות היא איטית יחסית וקצב ההאצה תלוי בשיפוע, בכיוון הרוח וכדומה, עד למהירות מירבית של כ-130 וקצת קמ"ש (לא טרחתי למדוד). כמובן שניתן להישאר במגבלות האלה על 100-110 בנתיב הימני, ולשרוד את הנסיעה כל עוד היא אינה על בסיס יומי (או לא ארוכה מדי), אבל אם זה תוואי הנסיעה הצפוי - ישנם כלים מתאימים יותר למטרה מדו"ש 250 סמ"ק. אם רוב השימוש שלך עירוני, פרט לגיחות מדי פעם - אני לא רואה בעיה. מה גם, שלצורך אותן גיחות אפשר לבחור בכבישים צדדים איטיים יותר שבהם קצב התנועה הינו 60-100 קמ"ש במקום צירים ראשיים. כבישים כמו בית אריה, 60 או למשל בית אורן/כביש הצפון הישן הם תענוג צרוף על גבי דו"ש קטן.

    3. אם יש לך כוונה לרכב מחוץ לעיר באופן קבוע, אולי כדי ללכת על דו"ש חזק יותר, כדוגמת ה-DR650/DRZ400.
    אם אתה רוצה לוותר על חלק מיכולות השטח לטובת יכולת כביש, אולי כדאי להסתכל לכיוון של ורסיס 300 או ב.מ.וו G310GS.

    בהצלחה!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אחדד לבקשתך.
    1. כל עוד התפריט כולל רכיבות שטח, הויסטרום איננו אופציה. לצורך העניין: "שטח" זה מקום שאליו לא תרצה להכניס פרייבט שאינו מליסינג. שבילים בבן שמן אלה "כבישי כורכר", וכמו שכל רכב כולל סובארו BRZ עובר בהם, כך גם כל אופנוע כולל R1 עובר בהם.
    שטח קל - אלה שבילי ג'יפים, סינגלים ושבילים חקלאיים שעבירים לרכב גבוה. אם תנסה לרכב בתוואי הזה עם הויסטרום, תגלה שמרווח הגחון שלו מצומצם, משקלו גבוה, המתלים מתרסקים על כל אבן וכתוצאה מכל אלה - תאלץ לרכב בקצב נמוך. עדיין אפשר לרכב ולהינות (אני עשיתי ביוון את הדרך ל-Agrafa, שמוגדרת כדרך 4X4 על גבי הונדה CBF250 ודי נהנתי). עם זאת, כל כלי דו-שימושי ייתן מענה טוב יותר ויספק יותר פאן תוך פחות נזק למכונה. ה-CRF250L/RALLY הוא דוגמא מצויינת לדו"ש שיכול להתמודד עם כל תוואי "הגיוני" תוך שמירה על קצב סביר.
    קח בחשבון, שכדי להינות בשטח תצטרך להתקין צמיגי 50/50.
    קצת תמונות מקפריסין, מלפני שבועיים:






    2. לגבי יכולת בין-עירונית. אני כותב על סמך הרשמים הטריים מה-CRF, אבל זה תופס לרוב אופנועי 250 (היחיד שאני יכול בפה מלא להגדיר כ"יוצא דופן" זה הנינג'ה 250 הישן, עם 2 צילינדרים ו-33 כ"ס).
    אנחנו בישראל, רגילים שכביש בין-עירוני זהו כביש מהיר, שבו התנועה זורמת על 110-120 קמ"ש, ופה ושם גם עוקפים על 140-150. אלה הקצבים מחוץ לשעות העומס בכביש 5, 531, 431, 471 ובעצם - ברוב הכבישים במרכז כשאינם עמוסים. המהירויות האלה נמצאות מחוץ לאיזור הנוחות של אופנועי 250 באשר הם.
    ה-CRF מרגיש אחלה במהירויות של עד 100 קמ"ש - יש לו רזרבות של כוח, הוא מאיץ בקצב סביר גם בעליה והסל"ד אינו מרקיע שחקים. ב-110 האופנוע כבר מתחיל להרגיש עסוק, ומשם צבירת המהירות היא איטית יחסית וקצב ההאצה תלוי בשיפוע, בכיוון הרוח וכדומה, עד למהירות מירבית של כ-130 וקצת קמ"ש (לא טרחתי למדוד). כמובן שניתן להישאר במגבלות האלה על 100-110 בנתיב הימני, ולשרוד את הנסיעה כל עוד היא אינה על בסיס יומי (או לא ארוכה מדי), אבל אם זה תוואי הנסיעה הצפוי - ישנם כלים מתאימים יותר למטרה מדו"ש 250 סמ"ק. אם רוב השימוש שלך עירוני, פרט לגיחות מדי פעם - אני לא רואה בעיה. מה גם, שלצורך אותן גיחות אפשר לבחור בכבישים צדדים איטיים יותר שבהם קצב התנועה הינו 60-100 קמ"ש במקום צירים ראשיים. כבישים כמו בית אריה, 60 או למשל בית אורן/כביש הצפון הישן הם תענוג צרוף על גבי דו"ש קטן.

    3. אם יש לך כוונה לרכב מחוץ לעיר באופן קבוע, אולי כדי ללכת על דו"ש חזק יותר, כדוגמת ה-DR650/DRZ400.
    אם אתה רוצה לוותר על חלק מיכולות השטח לטובת יכולת כביש, אולי כדאי להסתכל לכיוון של ורסיס 300 או ב.מ.וו G310GS.

    בהצלחה!
    קודם כל תודה על התשובה המפורטת והמושקעת. אתחיל מהסוף:
    ראשית אין לי יותר מדי כוונה לנהוג בכבישים בין עירוניים דוגמת כביש 5/6/1 וכדומה. מפחיד אותי העומס והמהירויות של הנהגים הישראליים בכבישים כאלו. בנוסף, אני קצר בכסף באופן כללי ולכן כל הכיוון של אופנועים חזקים יותר בסמ"קים גדולים יותר יורד המפרק לפחות נכון לעכשיו.

    שנית, השאלה שלי היא האם במקרים שכן צריך לעלות על כבישים בין-עירוניים בהזדמנויות פה ושם, או סתם בכבישים עירוניים או פשוט לדפוק עקיפה - האם הוא מסוגל לעשות את זה בלי שזה יזיק לו או שזה יהיה מסוכן? יעני האם כשהוא מגיע בהזדמנויות הללו למהירויות "לא נוחות" הדבר עלול לפגוע באופנוע או חלילה בי?

    ובנוגע לנקודה האחרונה (מהסוף יעני חחח, כלומר הראשונה שלך):
    האמת היא שבגלל שאני גם ליד יער בן שמן אני אוטומטית חושב עליו כ-"שטח" מכיוון שאני לא כל כך מכיר אזורים אחרים. עכשיו כשאתה אומר שזה לא שטח רציני זה טיפה מבלבל אותי. מה שכן, אני מאמין שלאט לאט אחפש להתרחק מאזור בן שמן ואגיע לאזורים אחרים שוודאי מאתגרים יותר מבחינת תנאי שטח. באזורים כאלה לדעתך אין לv-strom מה לחפש שם?
    לסיכום אני רק רוצה לחדד לעצמי - מבחינת דו שימושיות לדעתך הcrf עדיף כמה וכמה רמות מעל ההונדה?

    אגב לא אמרתי, תמונות נהדרות מקפריסין. מכיר את האזור טוב וזה נראה פשוט טירוף ובטח היה לך חוויה מטורפת!

אשכולות דומים

  1. Crf250 תחזוקה
    על ידי OneBiker בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-07-2019, 01:48
  2. צמיגים 80% כביש ו 20% שטח ל crf250 rally
    על ידי Samichan בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 07-06-2018, 22:54
  3. חוו"ד על suzuki v-strom 250 ועל honda crf 250 rally
    על ידי Danielsc בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-04-2018, 07:50
  4. התייעצות| השוואה crf250 2012/2013
    על ידי idorosenfeld בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-07-2017, 20:03
  5. מחפש תיק זנב או תיקי צד ל crf250
    על ידי bestmail93 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 15:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO