אם אין לך כוונה לרכב בכבישים מהירים (פרט למקרים מיוחדים) אין שום בעיה להסתפק ב-250.
גם אם תצטרך לעלות על כביש מהיר, לא יגרם שום נזק לאופנוע כל עוד תיסע בנתיב הימני על 110. האופנוע מסוגל לעמוד בעומס הזה למשך עשרות אלפי קילומטרים, כל עוד הוא מטופל כראוי. הנזק יגרם רק אם תנסה לסחוט ממנו באופן קבוע את המיץ (134...135...136!), וגם זה לא מפעם אחת אלא משימוש כזה באופן קבוע.
הנסיעה בימני על 110 בכביש שזורם על 120+ זאת חוויה מפוקפקת בשביל הרוכב, אבל אחת-ל אפשר להתמודד. לחילופין, אפשר לבחור בכבישים איטיים יותר (לדוגמא - כביש 44 במקום כביש 1).

בבן שמן יש את הכבישים הראשיים, ויש סינגלים, עליות ובכללי שטחים מאתגרים. אני התייחסתי לאותם שבילים שבהם הפרייבטים מגיעים לאיזור המנגל.
כמו שכבר אמרתי יותר מפעם אחת, הויסטרום 250 הוא אופנוע כביש מוגבה, ע"ע סוזוקי SX4 קרוסאובר. יכולות השטח שלו לא מתעלות על SV650, Z300 או כל אופנוע כביש אחר. זה נובע הן ממבנהו ההנדסי (מרווח גחון, מהלך מתלה) והן ממבחר הצמיגים במידות שלו (ככל הידוע לי, אין צמיגים שהם אפילו 50% שטח במידות האלה).
לעומתו, ה-CRF הוא דו"ש פרופר (ע"ע סוזוקי ג'ימני). הוא מסוגל להתמודד עם שבילים מכל סוג, כולל כאלה שעבירים רק לג'יפ. הוא עדיין רחוק מאוד מיכולותיהם של אופנועי אינדורו מקצועיים, אבל לטיולי שבילים וסינגלים מעטפת הביצועים שלו מספיקה.