אני דווקא בעד גרסת ה-RALLY.
אחרי 5 ימי רכיבה על ה-L, אני חושב שהראלי מטפל בכמה נקודות חשובות:
- טווח רכיבה - ב-L הפס האחרון מתחיל להבהב אחרי ניצול של כ-5.5 ליטרים. עם צריכה של 3.3 ליטר/100 ק"מ (זאת בערך הצריכה שקבלתי ברכיבה משולבת של שבילים וכבישים מפותלים, בלי "לקרוע" את האופנוע) זה נותן טווח של כ-160-170 ק"מ עד להבהוב, וכ-220 ק"מ לייבוש מלא. זה מספיק לטיולי שטח, אבל מעיק לכלי תחבורה יומיומי. הראלי נותן עוד 2.5 ליטרים של דלק, שמספקים תוספת טווח חשובה של כ-80 ק"מ נוספים.
- מראה - ה-L מכוער, כמו כל דו"ש. הראלי בעיניי נראה מצויין.
- מיגון רוח - עקב המבנה הדו"שי, ב-L הרוח מציקה כבר ב-100-110 קמ"ש. הראלי אמור לשפר את הנקודה הזאת.
- מתלים משודרגים - תמיד טוב.
לא יודע האם הראלי מגיע עם מושב שונה. המושב של ה-L אינו מהמוצלחים, והופך למטרד של ממש אחרי 3-4 שעות של רכיבה.
למען ההגינות, אציין שגם ל-L יש יתרונות: פחות פלסטיקה שיכולה לחהישבר בשטח, ומשקל נמוך יותר.
אני הייתי בוחר ב-L לשימוש עירוני/שטח בלבד, ובראלי אם התפריט כולל גם טיולים או כבישים בינעירוניים מדי פעם.