ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
לא רואה סיבה שבה הרגלית אמורה לרדת יותר מהרגיל ולכן הייתי קופץ למוסך לשלול כשל בבלם רק עבור השקט הנפשי.
הסיבה היא שאם הרפידה התרחקה מהדיסק, הדריכות הראשונות גורמות לקירובה - בלי שאתה מקבל התנגדות, כי הרפידה עדיין אינה מוצמדת על הדיסק בכוח.
לכן הרגלית "צוללת" מטה ללא התנגדות.
ברגע שהבוכנות יצאו החוצה והרפידה צמודה לדיסק, תקבל התנגדותך מהרגלית.
זאת הסיבה שאחרי החלפת רפידות חייבים לפמפם את הברקס מספר פעמים עד לקבלת התנגדות לפני שיוצאים לסיבוב.
מה שכן, אין לי מושג באיזה "שרוול" מדובר ואיך הוא הצליח להיכנס בין הדיסק לרפידות בצורה שתרחיק את הבוכנה...