MT 09 על שלל גירסאותיו
לאחר נסיעת מבחן אני מאוהב קשות, אמנם נסעתי על הטרייסר אבל האופנוע מגניב בטירוף המנוע אדיר והוא חוליגן לא קטן...
נראה לי ששווה למתוח טיפונת את התקציב בשבילו
Sent from my iPhone using Tapatalk
צהריים טובים חברים,
אז ככה - אחרי שנה וחצי עם זמירה (האופנוע הנוכחי - duke 690 2011) היא מועמדת למכירה.
אני מחפש כלי שיחליף את הדיוק המטריף הזה...
בגדול:
נסיעות יומיומיות לעבודה (25 ק"מ לכל כיוון), נס הרים / ימי מסלול פעם בשבוע.
חשוב לי שיהיה כלי מגניב וכיפי (והduke הציב רף גבוה)
אמינות
טיפולים לא בשמיים
נוחות פחות קריטי
תקציב כרגע עד 68000 ₪
המוח שלי רץ בין מיליון ואחד כלים, אשמח לעצתכם / עזרתכם במציאת כלי מתאים.
ובבקשה בלי תגובות של תעשה נסיעת מבחן, לצערי היבואנים בארץ לא תומכים ולרובם אין כליי מבחן מעבר ל500 סמ"ק (למעט מטרו)
והתודה?
כרגיל היא מראש![]()
הנסיכה למכירה DUKE 690 2011 -
http://www.yad2.co.il/Cars/Motorcycle_info.php?
CarID=5897a317fc06ba9568500d2e8e27a4d27f2
MT 09 על שלל גירסאותיו
לאחר נסיעת מבחן אני מאוהב קשות, אמנם נסעתי על הטרייסר אבל האופנוע מגניב בטירוף המנוע אדיר והוא חוליגן לא קטן...
נראה לי ששווה למתוח טיפונת את התקציב בשבילו
Sent from my iPhone using Tapatalk
מצטרף לגבע.
לפני פחות משבוע רכבנו עליו בשביל המבחן שעלה היום.
יש לו אומנם חסרונות כמו בולמים קצת רכים ועוד כל מני. אבל מנוע טריפל מדליק וחזק שמשלב את היתרונות של ה וי והארבע.
יש עוד אופציות טובות אבל לא במחיר כזה..
http://wheelz.co.il/?p=95526
עוד אפשרויות - סוזוקי GSR750 והונדה CB650F - שניהם עולים 67 אלף ש"ח כחדשים, אבל שניהם נייקדים יפנים, מה שאומר פחות חוליגנים מהדיוק שלך וגם מה-MT-09.
אנפילד 500
תודה רבה,
הרבה המלצות על mt 09, ואין אפילו אחת על z800 המתחרה - הmt באמת עדיף על הz?
ועוד שאלה, איך לעזאזל אני יורד מכלי כ"כ מיוחד לכלי שהוא חלק מ"עדר" (כמה שאפשר לקרוא לזה כך)
עצות? קבוצות תמיכה אנונימיות?
הנסיכה למכירה DUKE 690 2011 -
http://www.yad2.co.il/Cars/Motorcycle_info.php?
CarID=5897a317fc06ba9568500d2e8e27a4d27f2
בעצמך אמרת שמטרו היחידים שמשחררים כלי מבחן.
לדעתי ה-gsr750 לא ירגש אותך כמו שה-z או הmt ירגשו, ועל שניהם אתה יכול לעשות נסיעת מבחן כדי להסגר סופית מה יותר מתאים לך אישית.
אופציה נוספת היא דווקא לחסוך בתקציב ולחפש את האח הגדול של הכלי שלך..ה-duke990, כלי שמספק הרבה פאן וחוליגן לא קטן, אפילו תשאר עם כסף בכיסים.
וזה ממש לא משנה אם האופנוע שלך הוא חלק מהעדר או לא...
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
מה עם היפרמוטואים שונים כמו הדוקאטי או הדורסדורו או נייקדים יפנם של ליטר כמו ה cb 1000, z 1000 או פייזר 1000 נייקד אם תצליח למצוא?
Tracer 900
אם אתה רוצה להישאר באזור הדיוק, למה לא הסקוורנה נודה r?
ראיתי ביד שניה בטווח המחירים שאמרת
ממליץ לך בחום על הזד 800...כלי מטורף.
mt09 חוץ ממנוע אין בו כלום, בכל המבחנים בסופו של דבר זו המסקנה, ושקוראים בין השורות מבינים שהבוחנים לא התלהבו משאר המכלולים.
שהם מוכרים wr250r במחיר מאוד קרוב לmt, זה מלמד אותך ככל הנראה על האיכות של שניהם, וזה ניכר לעין עוד לפני שמתיישבים לרכב. (אין מתנות חינם,בטח לא במטרו)
היום גם אין רוכבים ברמה גבוהה שישימו לב לאיכות המתלים וכדומה, ולכן ימאהה עשתה צעד חכם, ניתן לרוכב הפשוט את מה שהוא באמת יבחין בו, מנוע עוצמתי, נחסוך בכל שאר הדברים שבהם הוא לא ירגיש גם ככה, תג מחיר אטרקיטיבי, וזה הפך ללהיט מכירות, זה עובד יפה כל עוד הציפיות שלך לא גבוהות מידי. (זו גם אחת הסיבות שכולם צועקים 09)
זה בנוגע לאופנוע עצמו, לפני שנכנסו למי שמייבא אותו, מטרו מוטור, ופה, כבר גוגל ילמד אותך יופי טופי על איך זה להיות לקוח של מטרו. (בסיכום, לברוח כמו מאש)
עכשיו בנוגע לחלופות איכותיות עם מכלולים שיתאימו לסטנדרט שלך:
דורסדורו סופר דיוק990\smr היפרמוטארד, יש מספיק חלופות שסופגות ירידת ערך גדולה וכדאית ללקוח הרוכש משומש כבן שנה פלוס, שיתנו הרבה יותר תמורה לשקל מהmt הזה.
ואגב אביעד, להציע למישהו cb650f אחרי דיוק 690 זה פשוט מעליב, זה לא קצת פחות חוליגני, זה פשוט כמה רמות מתחת מבחינת פאן פקטור, את הבסיס להצעת הmt אני מבין אבל 650f? נראה כאילו אתה חושב במסגרת התקציב סלאש פרסומת סמויה מאשר באמת מייעץ בכנות.
מוכרח לחלוק עלייך כאן. ה-cb650 אופנוע מאוד מוצלח ומהנה.
לעומת זאת אני לא מבין את כל הרעש והצלצולים סביב הדיוק 690, אופנוע חלש ששעמם אותי ואפילו סבלתי לרכב עליו.
אבל נכון, הוא לא מתאים למה שפות"ש מחפש....והוא מחפש קלילות, כוח מנוע ופאן. אז הדיוק 990/היפר/דורסדורו/mt כלים שלדעתי יותר פונים למה שהוא מחפש ואותם הוא צריך לבחון..
מציע שיפתח יוטיוב, יראה מבחני דרכים של כל מיני אתרים, השוואות, יתרונות וחסרונות ויבדוק איזה סדר עדיפויות הוא בונה לעצמו, ועל מה הוא יכול לקבל נסיעת מבחן.
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
אם אתה מחפש לגדול בנפח ולצרכים שהצבת, היפרמוטארדים גדולים למיניהם יהיו בהחלט אופנועים מגניבים למרות שבאופן אישי למרביתם אני פחות מתחבר (ענייני גאומטריית היגוי, מתלים ארוכים מדי, פחות מדי פידבק מהפרונט וכו'). אלו אופנועים כיפיים עם מנועים מגניבים בהחלט והגדולים יותר גם חזקים משמעותית מהדיוק שלך.
(אפריליה דורסודו 750\1200, דוקאטי היפרמוטארד 796\1100, קטמ smr אם תמצא..)
ההוסקווארנה נודה r (בהנחה ובאמת יש אחד כזה למכירה) הוא בעיני אופנוע יותר מגניב מכל הנ"ל וגם מרגיש יותר כמו סופרמוטו למרות שהוא מין קרוסאובר לנייקדים. החסרון העיקרי שלו בעיני, שוב - באופן אישי - חוסר הנוחות שלו היא פשרה גדולה מאוד. אבל יהיה לך שם את כל השגעת והייחודיות שאתה רוצה - באמת שזו אחת היציאות המגניבות ביותר ששוק האופנועים ראה בשנים האחרונות לדעתי.
אם משלימים את המעבר מהיפרמוטארדים לנייקים, אז יש לך את כל האפשרויות היפניות - בעיני הם פחות "מגניבים" בקטע של שגעת.. מדובר באופנועים טובים מאוד בסך הכל, אבל כבדים יותר, איטיים יותר, בלי אפקט הג'ננה.
ואז יש לך מונסטרים למיניהם (בתקציב שלך אני חושב שנכנסים רק הישנים יותר) שהם אופנועים מגניבים בגלל המנוע, אבל לאו דווקא "חוליגניים".. פשוט אופנועים עם הרבה פאן פאקטור. ה-696 וגם ה-796 לדעתי לא יהוו קפיצה משמעותית מבחינתך, אז 1100 איט איז. ההיפרמוטארד 796 אגב כן יכול ללכת פשוט כי הוא נוסע יותר "מגניב", למרות שזה אותו מנוע.
וכאמור, כמו שהציעו לפני - סופרדיוק 990. פה אני משוחד כי יש לי אחד כזה שאני מאוהב בו כבר מעל 3 שנים וכי בדיוק צצה אופצייה מעניינת שגורמת לי לשקול למכור אותו.
שימש אותי תקופה בתור כלי רכב יומיומי לנסיעות עירוניות ובינעירוניות של כ-30 ק"מ לכיוון, משמש אותי לרכיבות ספורטיביות, טיולים ארוכים כולל בזוג... פשוט כיף עצום של אופנוע. למען האמת, האופנוע שהכי הייתי רוצה שיחליף אותו הוא אותו דבר בדיוק רק עם מודל 2014 ואם אפשר עוד איזה 20-30 כ"ס. מוותר על ה-1290, כזה אני, צנוע
![]()
אכן נראה שעדיין יש
Untitled.jpg