עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: יעוץ - רכישת אופנוע ראשון ללא הגבלה A

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    4

    Cool יעוץ - רכישת אופנוע ראשון ללא הגבלה A

    אהלן אהלן אנשי הפורום היקרים,
    אוטוטו סוגר שנה עם CB500F ששירת אותי נאמנה, אבל תכלס כבר די מיציתי אותו - בעיקר בנסיעות הארוכות (רוח, נשיאת ציוד, חווית נסיעה וכו')..
    החלטתי להוציא רשיון ללא הגבלה ולעלות קצת בנפח.
    עיקר הנסיעות שלי הן יומיות (סביב ה20 ק"מ ביום בתוך העיר), בנוסף נוסע אחת לסופ"ש סביב ה-300 ק"מ (דרומה מירושלים וחזור) או לטיול של כ-100 ק"מ, ומדי פעם באמצע השבוע לתל אביב וחזור.
    מחפש אופנוע שיחסית ייתן את המענה לשני העולמות - נסיעה עירונית רגועה שתעזור עם הפקקים של אחה"צ,
    ובנוסף שאהנה ממנו ולא אסבול תוך כדי\בסוף כל רכיבה\טיול מחוץ לעיר.
    אשמח להמלצות \ חוות דעת..
    שתבוא עליכם הברכה ושנה טובה אינשאללה

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    Tracer 700

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    Multistrada V4S

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    4
    שכחתי לציין ולהוסיף - תקציב עד כ-45 אלף
    תודה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לא הייתי מגדיר את ה-CB500F כאופנוע "לא נוח" פרט להיעדר מיגון הרוח. אם אתה מחפש לשפר נוחות - כנראה שאדוונצ'ר זה הכיוון שלך.
    הייתי מציע לך להתמקד בדגמים הבאים, שנותנים איזון יחסית טוב בין יכולת תיור למרחקים להתנהגות בעיר.
    טרייסר 700 (או טרייסר 900, אם בא לך לעלות בהספק ולרדת בשנתון).
    ויסטרום 650 או 1000 (אותו עקרון).
    ב.מ.וו F700\F800GS (לטעמי יקר מדי).

    אם בכל זאת אתה רוצה אופנוע שנראה כביש-טהור, תוכל לחפש הונדה ' VFR800, ב.מ.וו F800GT או קאוואסאקי Z1000SX מהדור הקודם.
    הם ידחפו אותך לטוס מהר יותר בכביש 6, אבל יהיו פחות נוחים מהאדוונצ'רים בתנועה צפופה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא הייתי מגדיר את ה-CB500F כאופנוע "לא נוח" פרט להיעדר מיגון הרוח. אם אתה מחפש לשפר נוחות - כנראה שאדוונצ'ר זה הכיוון שלך.
    הייתי מציע לך להתמקד בדגמים הבאים, שנותנים איזון יחסית טוב בין יכולת תיור למרחקים להתנהגות בעיר.
    טרייסר 700 (או טרייסר 900, אם בא לך לעלות בהספק ולרדת בשנתון).
    ויסטרום 650 או 1000 (אותו עקרון).
    ב.מ.וו F700\F800GS (לטעמי יקר מדי).

    אם בכל זאת אתה רוצה אופנוע שנראה כביש-טהור, תוכל לחפש הונדה ' VFR800, ב.מ.וו F800GT או קאוואסאקי Z1000SX מהדור הקודם.
    הם ידחפו אותך לטוס מהר יותר בכביש 6, אבל יהיו פחות נוחים מהאדוונצ'רים בתנועה צפופה.
    אני נמצא באותה נקודה כמו פות"ש, רק שכבר דיי נסגרתי על f700 וראיתי שלדעתך הוא יקר מדי?
    זה נכון שהטרייסרים יהיו זולים יותר, אבל האם זה לא מתבטא באיכות חומרים/מכלולים ירודה יותר? אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאני מתכוון להחזיק את האופנוע ללפחות 3-4 שנים, לא שווה להשקיע עוד כמה שקלים בבמוו?




    Sent from my Armor 9E using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    אני נמצא באותה נקודה כמו פות"ש, רק שכבר דיי נסגרתי על f700 וראיתי שלדעתך הוא יקר מדי?
    זה נכון שהטרייסרים יהיו זולים יותר, אבל האם זה לא מתבטא באיכות חומרים/מכלולים ירודה יותר? אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאני מתכוון להחזיק את האופנוע ללפחות 3-4 שנים, לא שווה להשקיע עוד כמה שקלים בבמוו?




    Sent from my Armor 9E using Tapatalk
    זה עניין של סדרי עדיפויות. הקסם של הפרופלור הכחול מעולם לא קרץ לי, אז נורא קל לי לשפוט את הב.מ.וו בפרמטרים אובייקטיביים, בלי לתת לו קרדיט רק בגלל הסמל שמודבק על הטנק.
    אני גם שמעתי כבר מכמה בעלי ב.מ.וו טווין משנים שונות על בעיות אמינות כאלה ואחרות. לא מספיק בשביל סטטיסטיקה חד משמעית, אבל מספיק כדי לעורר חשד לסדרה הזאת.

    קבעתי שהב.מ.וו יקר כי עשיתי חשבון פשוט:
    ב.מ.וו F700GS משנת 2015 במצב מעולה עולה כ-40-45 אלף ש"ח. ה-700 הוא דגם ה"תקציב" שבסדרה. הוא נועד להיות "מדרגה מתחת" ל-800 שמצוייד באותו מנוע עם תוספת הספק ומתלים עדיפים. נפלאות השיווק של המאה ה -21...
    כדגם "תקציבי", ה-F700GS הוא מקבילה לטרייסר 700.

    זה מחיר של ורסיס 1000/ויסטרום 1000/טרייסר 9 מאותה שנה (בערך) ובמצב מעולה, או של טרייסר 7 משנת 2019.
    אם אנסה להיות הגיוני - אני באופן חד-משמעי הייתי בוחר באדוונצ'ר ליטר יפני על פני ה-F700GS - לא הייתי מפסיד בתחום הנוחות או האמינות, והייתי מרוויח בביצועים.
    אם השיקול הכלכלי היה בראש מעייני - הייתי קונה את הטרייסר 7, שיהיה חדש יותר וכנראה גם אמין יותר לאורך זמן.

    ואם אתן לעצמי להיות מה שאני - אני בכלל לא מבין בשביל מה לדבר על הכלים המשעממים האלה, אם ב-45 אלף שקל אפשר למצוא אפריליה קאפונורד 1200 שנת 2015...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    4
    תודה רבה חברים,
    הצעות נוספות?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    בנסיעות הארוכות (רוח, נשיאת ציוד, חווית נסיעה וכו')..
    BMW 1200

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הונדה NC 750, גם הונדה, גם נוח וגם קפיצה מדויקת לליגה הבכירה, אחרי שתתגבש קצת על עצמך תוכל לחפש כלי יותר תזזיתי/מוכוון אחרת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הונדה NC 750, גם הונדה, גם נוח וגם קפיצה מדויקת לליגה הבכירה, אחרי שתתגבש קצת על עצמך תוכל לחפש כלי יותר תזזיתי/מוכוון אחרת.
    שושני, מה קפיצה בזה? "להתקדם" מאופנוע בסיסי אחד עם 47 כ"ס לאופנוע בסיסי אחר עם 51 כ"ס?
    הדרגתיות זה טוב, ואף אחד לא ממליץ לבחור על טואנו 1100 או ב.מ.וו S1000R - אבל מה שאתה עושה למונח "הדרגתיות" נקרא reductio ad absurdum
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שושני, מה קפיצה בזה? "להתקדם" מאופנוע בסיסי אחד עם 47 כ"ס לאופנוע בסיסי אחר עם 51 כ"ס?
    הדרגתיות זה טוב, ואף אחד לא ממליץ לבחור על טואנו 1100 או ב.מ.וו S1000R - אבל מה שאתה עושה למונח "הדרגתיות" נקרא reductio ad absurdum
    אם תסתכל על דרישות פותח השחרור מהאופנוע תגלה שזה בדיוק מה שהוא מחפש, נכון הקפיצה על הנייר נראית קטנה בפועל מדובר על אופנוע שעושה את הדברים אחרת, לדעתי להמליץ לו על היאבוסה יהיה מוגזם תן לו להשתפשף עוד קצת על כלי מתון, ליהנות מהיתרונות, ללוד עוד קצת ריכבה מניסיון נרכש ואז לעבור לכלים חזקים יותר, יותר נכון עברו לפי מה שביקש לא לפי מה שמרגיש לאחרים שהוא צריך.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אם תסתכל על דרישות פותח השחרור מהאופנוע תגלה שזה בדיוק מה שהוא מחפש, נכון הקפיצה על הנייר נראית קטנה בפועל מדובר על אופנוע שעושה את הדברים אחרת, לדעתי להמליץ לו על היאבוסה יהיה מוגזם תן לו להשתפשף עוד קצת על כלי מתון, ליהנות מהיתרונות, ללוד עוד קצת ריכבה מניסיון נרכש ואז לעבור לכלים חזקים יותר, יותר נכון עברו לפי מה שביקש לא לפי מה שמרגיש לאחרים שהוא צריך.
    קראתי שוב.
    נסיעה של 300 ק"מ פעם בשבוע, רובה על כביש 1/6.
    מדי פעם י-ם לת"א (כביש 1/443).
    שאר הזמן בעיר, וטיולים מזדמנים.
    הבחור מתבאס על ה-CB500F (משמע - שיוט 130-140 לא מספיק לו). ה-NC חלש באותה מידה, וירגיש מוגבל בכביש המהיר באותה מידה.
    חוץ מזה, הוא אופנוע פרקטי ומשעמם (כמו ה-CB500F).

    אני דווקא חושב שאני הבנתי טוב מאוד מה הבחור מחפש, ואתה מפספס אותו לגמרי.
    הוא צריך ויסטרום 1000 או טרייסר 900.
    אם התקציב לא מאפשר, אפשר להסתפק בגרסאות המוקטנות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לדעתי המעבר מ500 לnc לא יקדם אותו יותר מדי.
    תוך חודש הוא יהיה בדיוק באותה סיטואציה.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    תוסיף פיירינג לאופנוע וארגז או תיקי צד לפי הטעם שלך וסע לשלום. תשקיע את הכסף בהדרכות רכיבה ובימי מסלול.
    אף פעם לא הבנתי את האמירה של מיצוי אופנוע אחרי שנה רכיבה, במיוחד אצל רוכבים מתחילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Pacha צפיה בהודעה
    אהלן אהלן אנשי הפורום היקרים,
    אוטוטו סוגר שנה עם CB500F ששירת אותי נאמנה, אבל תכלס כבר די מיציתי אותו - בעיקר בנסיעות הארוכות (רוח, נשיאת ציוד, חווית נסיעה וכו')..
    החלטתי להוציא רשיון ללא הגבלה ולעלות קצת בנפח.
    עיקר הנסיעות שלי הן יומיות (סביב ה20 ק"מ ביום בתוך העיר), בנוסף נוסע אחת לסופ"ש סביב ה-300 ק"מ (דרומה מירושלים וחזור) או לטיול של כ-100 ק"מ, ומדי פעם באמצע השבוע לתל אביב וחזור.
    מחפש אופנוע שיחסית ייתן את המענה לשני העולמות - נסיעה עירונית רגועה שתעזור עם הפקקים של אחה"צ,
    ובנוסף שאהנה ממנו ולא אסבול תוך כדי\בסוף כל רכיבה\טיול מחוץ לעיר.
    אשמח להמלצות \ חוות דעת..
    שתבוא עליכם הברכה ושנה טובה אינשאללה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-11-2018, 19:53
  2. מעוניין לקנות אופנוע ראשון- יעוץ
    על ידי ronbh93 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 28-07-2016, 14:56
  3. קנית אופנוע ראשון בדרגת a1 יעוץ
    על ידי naor6096 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 17:58
  4. מבקש יעוץ בקניית אופנוע שטח ראשון, לרוכב מתחיל.
    על ידי מתן312 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 30-01-2016, 18:44
  5. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 16:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO