Tracer 700
אהלן אהלן אנשי הפורום היקרים,
אוטוטו סוגר שנה עם CB500F ששירת אותי נאמנה, אבל תכלס כבר די מיציתי אותו - בעיקר בנסיעות הארוכות (רוח, נשיאת ציוד, חווית נסיעה וכו')..
החלטתי להוציא רשיון ללא הגבלה ולעלות קצת בנפח.
עיקר הנסיעות שלי הן יומיות (סביב ה20 ק"מ ביום בתוך העיר), בנוסף נוסע אחת לסופ"ש סביב ה-300 ק"מ (דרומה מירושלים וחזור) או לטיול של כ-100 ק"מ, ומדי פעם באמצע השבוע לתל אביב וחזור.
מחפש אופנוע שיחסית ייתן את המענה לשני העולמות - נסיעה עירונית רגועה שתעזור עם הפקקים של אחה"צ,
ובנוסף שאהנה ממנו ולא אסבול תוך כדי\בסוף כל רכיבה\טיול מחוץ לעיר.
אשמח להמלצות \ חוות דעת..
שתבוא עליכם הברכה ושנה טובה אינשאללה![]()
![]()
Tracer 700
Multistrada V4S
שכחתי לציין ולהוסיף - תקציב עד כ-45 אלף
תודה!
לא הייתי מגדיר את ה-CB500F כאופנוע "לא נוח" פרט להיעדר מיגון הרוח. אם אתה מחפש לשפר נוחות - כנראה שאדוונצ'ר זה הכיוון שלך.
הייתי מציע לך להתמקד בדגמים הבאים, שנותנים איזון יחסית טוב בין יכולת תיור למרחקים להתנהגות בעיר.
טרייסר 700 (או טרייסר 900, אם בא לך לעלות בהספק ולרדת בשנתון).
ויסטרום 650 או 1000 (אותו עקרון).
ב.מ.וו F700\F800GS (לטעמי יקר מדי).
אם בכל זאת אתה רוצה אופנוע שנראה כביש-טהור, תוכל לחפש הונדה ' VFR800, ב.מ.וו F800GT או קאוואסאקי Z1000SX מהדור הקודם.
הם ידחפו אותך לטוס מהר יותר בכביש 6, אבל יהיו פחות נוחים מהאדוונצ'רים בתנועה צפופה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה רבה חברים,
הצעות נוספות?
BMW 1200בנסיעות הארוכות (רוח, נשיאת ציוד, חווית נסיעה וכו')..
הונדה NC 750, גם הונדה, גם נוח וגם קפיצה מדויקת לליגה הבכירה, אחרי שתתגבש קצת על עצמך תוכל לחפש כלי יותר תזזיתי/מוכוון אחרת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לדעתי המעבר מ500 לnc לא יקדם אותו יותר מדי.
תוך חודש הוא יהיה בדיוק באותה סיטואציה.
היי צהרים טובים.
תודה על עצתך, גם עם הגישה המעט מזלזלת, אבל עשיתי את שיעורי הבית שלי לפני פתיחת הפוסט. הדרכות רכיבה עברתי במהלך השנה האחרונה, ארבע במספר למען האמת (לא שאני חושב שמדובר במספר גבוה), אך כרגע בחרתי להשקיע את הכסף שלי בהשתדרגות בכלי, לפי מה שאני רואה לנכון, לפי מה שטוב לי לעשות עם כספי.
חג שמח 😊
אם תסתכל על דרישות פותח השחרור מהאופנוע תגלה שזה בדיוק מה שהוא מחפש, נכון הקפיצה על הנייר נראית קטנה בפועל מדובר על אופנוע שעושה את הדברים אחרת, לדעתי להמליץ לו על היאבוסה יהיה מוגזם תן לו להשתפשף עוד קצת על כלי מתון, ליהנות מהיתרונות, ללוד עוד קצת ריכבה מניסיון נרכש ואז לעבור לכלים חזקים יותר, יותר נכון עברו לפי מה שביקש לא לפי מה שמרגיש לאחרים שהוא צריך.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קראתי שוב.
נסיעה של 300 ק"מ פעם בשבוע, רובה על כביש 1/6.
מדי פעם י-ם לת"א (כביש 1/443).
שאר הזמן בעיר, וטיולים מזדמנים.
הבחור מתבאס על ה-CB500F (משמע - שיוט 130-140 לא מספיק לו). ה-NC חלש באותה מידה, וירגיש מוגבל בכביש המהיר באותה מידה.
חוץ מזה, הוא אופנוע פרקטי ומשעמם (כמו ה-CB500F).
אני דווקא חושב שאני הבנתי טוב מאוד מה הבחור מחפש, ואתה מפספס אותו לגמרי.
הוא צריך ויסטרום 1000 או טרייסר 900.
אם התקציב לא מאפשר, אפשר להסתפק בגרסאות המוקטנות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני נמצא באותה נקודה כמו פות"ש, רק שכבר דיי נסגרתי על f700 וראיתי שלדעתך הוא יקר מדי?
זה נכון שהטרייסרים יהיו זולים יותר, אבל האם זה לא מתבטא באיכות חומרים/מכלולים ירודה יותר? אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאני מתכוון להחזיק את האופנוע ללפחות 3-4 שנים, לא שווה להשקיע עוד כמה שקלים בבמוו?
Sent from my Armor 9E using Tapatalk