ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
אני נמצא באותה נקודה כמו פות"ש, רק שכבר דיי נסגרתי על f700 וראיתי שלדעתך הוא יקר מדי?
זה נכון שהטרייסרים יהיו זולים יותר, אבל האם זה לא מתבטא באיכות חומרים/מכלולים ירודה יותר? אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאני מתכוון להחזיק את האופנוע ללפחות 3-4 שנים, לא שווה להשקיע עוד כמה שקלים בבמוו?




Sent from my Armor 9E using Tapatalk
זה עניין של סדרי עדיפויות. הקסם של הפרופלור הכחול מעולם לא קרץ לי, אז נורא קל לי לשפוט את הב.מ.וו בפרמטרים אובייקטיביים, בלי לתת לו קרדיט רק בגלל הסמל שמודבק על הטנק.
אני גם שמעתי כבר מכמה בעלי ב.מ.וו טווין משנים שונות על בעיות אמינות כאלה ואחרות. לא מספיק בשביל סטטיסטיקה חד משמעית, אבל מספיק כדי לעורר חשד לסדרה הזאת.

קבעתי שהב.מ.וו יקר כי עשיתי חשבון פשוט:
ב.מ.וו F700GS משנת 2015 במצב מעולה עולה כ-40-45 אלף ש"ח. ה-700 הוא דגם ה"תקציב" שבסדרה. הוא נועד להיות "מדרגה מתחת" ל-800 שמצוייד באותו מנוע עם תוספת הספק ומתלים עדיפים. נפלאות השיווק של המאה ה -21...
כדגם "תקציבי", ה-F700GS הוא מקבילה לטרייסר 700.

זה מחיר של ורסיס 1000/ויסטרום 1000/טרייסר 9 מאותה שנה (בערך) ובמצב מעולה, או של טרייסר 7 משנת 2019.
אם אנסה להיות הגיוני - אני באופן חד-משמעי הייתי בוחר באדוונצ'ר ליטר יפני על פני ה-F700GS - לא הייתי מפסיד בתחום הנוחות או האמינות, והייתי מרוויח בביצועים.
אם השיקול הכלכלי היה בראש מעייני - הייתי קונה את הטרייסר 7, שיהיה חדש יותר וכנראה גם אמין יותר לאורך זמן.

ואם אתן לעצמי להיות מה שאני - אני בכלל לא מבין בשביל מה לדבר על הכלים המשעממים האלה, אם ב-45 אלף שקל אפשר למצוא אפריליה קאפונורד 1200 שנת 2015...