רוב הסיכויים שאם המשאבה לא מחוברת עם הקונקטור למחשב, נורת המנוע הצהובה נדלקת. נורת השמן האדומה רק מייצגת את מפלס השמן של המיכל.
המיקסר (המשאבה) בקרוסטריינר זאת משאבה של דלורטו (PLE 8) שתוכל למצוא בשלל דגמים משנות ה-90 של קטנועים דו-פעימתיים. הסיכויים קלושים לכשל.
המקרים בהם היה כשל קשור דווקא למערכת החשמל של הקרוסטריינר. ישנו קבל המחובר למשאבה, שברוב הדגמים לא באמת מבודד טוב (שרינק פשוט, לא מעבר). לרוב מצטברת לחות במגעי הקבל, קורוזיה ובנוסף שהוא גם ככה כלי מווברץ נוראית - המגע מתנתק ואז גם המשאבה מפסיקה לעבוד...וגם אין לך חיווי על כך.
יש מספר חברי פורום באנגליה הרטובה שהעלו פוסטים עם מנועים תפוסים מאותה סיבה, ויש עוד כמה שנתפס להם מנוע כי אחרי נפילה הצינורית התנתקה ולא היתה אספקת שמן.
אצלנו בארץ היבשה שמעתי רק על מקרה אחד ומטרו לקחו גם אחראיות והחליפו צילינדר ובוכנה.
כבעל הכלי, לא חששתי אף פעם, הפתרון הפשוט היה עוד ביום הרכישה של הכלי לשנות את פוזיצית הקבל כך שצד השרינק הפתוח כלפי מטה שאם באיזור זה ישנה רטיבות מרכיבה או שטיפת הכלי לא ייצטברו נוזלים. כמובן שוידאתי שהקבל מחובר היטב מדי פעם ואין סימנים מחשידים.
הפתרון לראש שקט? לטבול את הקבל או לעטוף אותו בחומר מבודד היטב.
בנוסף, תמיד וידאתי שהצינורית שמן מחוברת למשאבה משני קצוותיו לפני רכיבה או נפילה רצינית.
נשמע כמו כאב ראש, אבל זה הרבה יותר נחמד מלהכין תערובת, לפחות לי אישית.



ציטוט ההודעה בתגובה