1. תבדוק שוב את כל נושא האספנות/מעבדה כמו שכתבו מעליי. אם הם צודקים (ונדמה לי שכן) אז כל הדד-ליין של ה-3 חודשים לא רלוונטי.
2. אם בדקת קומפרסיה, לחץ הפוך, ניצוץ וכל אלה תקינים - אז סביר להניח שיש לך בעיית קרבורציה.
האם ניסית להתחיל לפתוח בהדרגה את בורג התערבות בצילינדר הסורר? מתי הסתיים ניקוי הקרבורטורים - יכול להיות שדיזת הסרק הספיקה להיסתם? האם כשאתה מוציא פלאג מהצילינדר הנ"ל הוא יבש (לא מיגע דלק) או רטוב (הצפה)?
3. אם אתה בכל זאת מחפש מכונאי שיטפל לך בזה, אולי כדאי לנסות את נמרוד צרפתי מזן אופנועים. שמעתי עליו רק דברים טובים, והוא בזמנו התעסק עם סוזוקי ישנים (עשה פרוייקט יפיפה על GSX750). אפשר גם להתקשר לאבי רסקין, אבל אני לא בטוח שהוא ירצה להתעסק עם ג'יקסר.



ציטוט ההודעה בתגובה
