עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: "נבלה" שזקוקה לטיפוח עזרה בדחיפות.

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15

    "נבלה" שזקוקה לטיפוח עזרה בדחיפות.

    חברים יקרים יש לי חלון זמן קצר מאוד ואני זקוק להמלצה חמה למוסך אמין שיש לכם נסיון איתו . נסיון אישי.
    הכלי שלי זה גיקסר 750 שנת 91 אחרון הנבלות קירור שמן. יבוא אישי. אני צריך דיי להעמיד אותו על הרגליים.
    ולעביר אותו מעבדה מוסמכת.ובשעה טובה עוד שלושה חודשים נחגוג לו מספר אספנות. ונסיים עם הבירוקרטיה של שני מדורי גהנום בשנה.
    עכשיו בדרך כלל אני לא נעזר במוסכים. אבל אין לי זמן להתעסק איתו. בלשון המעטה. אז אני יודע שני דברים.
    אחד שזה נבלה שיודעים לאן נכנסים לא יודעים איך יוצאים. שתיים שאף פעם אין מושלם תמיד יצוצו תקלות. אופנוע ישן. מודע להכול. הדבר היחידי שאני צריך זה אמינות ויד חדה כדי שלא ינסו לעשות עליי קופה ושידעו לעבוד או אני יגיד להגיע לפתרון הבעיה בצורה קצרה ולא להחליף את כל החלקים .. אני אשתף בקצרה. לכלי יש בעיה עובד על 3 צילנדרים... כן כן בדקתי קומפרסיה . בדקתי בדיקת לחץ. בדקתי ניצוץ ... קרבורטוריםים עברו שיפוץ. סטייג 3 דיינו גט פילטר פתוח. הכול תקין. אבל 3 סעפות רותחות הרביעית קרה.
    אפילו החלפתי פיק אפ חדש.. שהמגנטו היה סדוק אמרתי אולי בורח ניצוץ. בקיצור אני צריך את ההמלצה האישית של כול אחד ואחד ממכם על בעל מוסך אחראי ובכלל מישהו שמוכן להתעסק עם נבלה כזאת.
    תודה רבה על העזרה אתם אלופים!

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כל מי שאני מכיר שמתעסק עם אופנועים כאלו, לוקח את הזמן לרוחב. רוב היום עובדים על אופנועים מודרנים של לקוחות, ובסוף היום, בשביל הנשמה מתקדמים קצת על איזה פרויקט כזה.

    אם תרצה לברר, חפש בגוגל את משה מהקליניקה לאופנועים, או מ.ל. אופנועים (יושב בהוד השרון מאחורי קניון שרונים, במתחם של אופנועי השרון). אבל זה לא יהיה מהיום למחר. כאמור, לרוחב...

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15
    מולי מכיר אותו באופן אישי גם את הבן שלו בר ואת עדן אחותו אנשים מדהימים. וגם את משה ואת השותף שלו כפיר שנמצאים ממש לידו. (בעבר היו שלושה שותפים)..אחלה אנשים ובעלי מקצוע מעולים. אבל לצערי בימינו אנשים אוהבים את הקצפת. יותר כלים בשוטף כמו שאמרתה ..לתקתק. לא חושב שיהיה להם סבלנות לזה . למרות שצמד האחים הזה בעברו היה ידוע כמטורפים ואלופי הסוזוקי. ובזמנו למשה היה סוזוקי קאטנה כסופה מלוקקת ברמת הבורג. עכשיו יש לי חלון של שלושה חודשים לשיקום שלו...
    תגיד לי עידן אופנועים ליד עופר אבניר אתה מכיר יש לך נסיון איתו?אני בעברי שרציתי לשקם אותו התייעצתי איתו והוא ממש לא היה עוין כלפי הרעיון של לשקם אותו. אני מדבר איתך לפני הרבה שנים. יש לי תכלי הזה 12 שנים. ברובו עמד.
    במידה ולעוד אנשים יש רעיונות אני אשמח לשמוע.
    תודה

  4. #4
    עד כמה שידוע לי, אם לא השתנו החוקים אז ברגע שאתה הופך את האופנוע לאספנות הדרישה של בדיקת המעבדה מתבטלת.

  5. #5
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    אם האופנוע שנת 91, אתה יכול לשנות את הרישיון לאספנות כבר היום ולא צריך לחכות עוד שלושה חודשים וכמו שגוצ'800 כתב, מרגע שהעברת לסטטוס אספנות, אין צורך באישור מעבדה.
    Erez Ronen

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תמשיך לקרוא לו נבלה הוא ימשיך לעשות לך צרות!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי חזיר גזיות צפיה בהודעה
    חברים יקרים יש לי חלון זמן קצר מאוד ואני זקוק להמלצה חמה למוסך אמין שיש לכם נסיון איתו . נסיון אישי.
    הכלי שלי זה גיקסר 750 שנת 91 אחרון הנבלות קירור שמן. יבוא אישי. אני צריך דיי להעמיד אותו על הרגליים.
    ולעביר אותו מעבדה מוסמכת.ובשעה טובה עוד שלושה חודשים נחגוג לו מספר אספנות. ונסיים עם הבירוקרטיה של שני מדורי גהנום בשנה.
    עכשיו בדרך כלל אני לא נעזר במוסכים. אבל אין לי זמן להתעסק איתו. בלשון המעטה. אז אני יודע שני דברים.
    אחד שזה נבלה שיודעים לאן נכנסים לא יודעים איך יוצאים. שתיים שאף פעם אין מושלם תמיד יצוצו תקלות. אופנוע ישן. מודע להכול. הדבר היחידי שאני צריך זה אמינות ויד חדה כדי שלא ינסו לעשות עליי קופה ושידעו לעבוד או אני יגיד להגיע לפתרון הבעיה בצורה קצרה ולא להחליף את כל החלקים .. אני אשתף בקצרה. לכלי יש בעיה עובד על 3 צילנדרים... כן כן בדקתי קומפרסיה . בדקתי בדיקת לחץ. בדקתי ניצוץ ... קרבורטוריםים עברו שיפוץ. סטייג 3 דיינו גט פילטר פתוח. הכול תקין. אבל 3 סעפות רותחות הרביעית קרה.
    אפילו החלפתי פיק אפ חדש.. שהמגנטו היה סדוק אמרתי אולי בורח ניצוץ. בקיצור אני צריך את ההמלצה האישית של כול אחד ואחד ממכם על בעל מוסך אחראי ובכלל מישהו שמוכן להתעסק עם נבלה כזאת.
    תודה רבה על העזרה אתם אלופים!
    1. תבדוק שוב את כל נושא האספנות/מעבדה כמו שכתבו מעליי. אם הם צודקים (ונדמה לי שכן) אז כל הדד-ליין של ה-3 חודשים לא רלוונטי.
    2. אם בדקת קומפרסיה, לחץ הפוך, ניצוץ וכל אלה תקינים - אז סביר להניח שיש לך בעיית קרבורציה.
    האם ניסית להתחיל לפתוח בהדרגה את בורג התערבות בצילינדר הסורר? מתי הסתיים ניקוי הקרבורטורים - יכול להיות שדיזת הסרק הספיקה להיסתם? האם כשאתה מוציא פלאג מהצילינדר הנ"ל הוא יבש (לא מיגע דלק) או רטוב (הצפה)?
    3. אם אתה בכל זאת מחפש מכונאי שיטפל לך בזה, אולי כדאי לנסות את נמרוד צרפתי מזן אופנועים. שמעתי עליו רק דברים טובים, והוא בזמנו התעסק עם סוזוקי ישנים (עשה פרוייקט יפיפה על GSX750). אפשר גם להתקשר לאבי רסקין, אבל אני לא בטוח שהוא ירצה להתעסק עם ג'יקסר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15
    תודה רבה לכל המגיבים.
    אני אחדד את עניין האספנות.
    הכלי ברשיון מופיע 92.
    וותיקי הפורום או כל מי שהיה לו נסיון עם הכלים האלה יודע שב92 הכלים לצערי עברו לקירור מים כישלון רציני לטעמי .אבל באמריקה מודל 92 היה האחרון שעוד היה קירור שמן. לכן ציינתי במודעה שהוא ייבוא אישי ובפועל הוא 91 כי בתצורת מנוע הזאת היא הייתה עד 91 בארצנו הקטנה. אבל על הנייר שנת ייצור זה 92. מה שאומר שכרגע לפי פקידת הרישוי. שהייתי אצלה ממש לפני כמה ימים. אמרה לי חביבי. תבוא אליי עוד 3 חודשים נחגוג לו אספנות. ועשתה איתי חסד שלא ביטלה לי את הרישיון עקב חוסר שימוש רציני וחוסר תשלום אגרות וזה על קצה המזלג. עכשיו לגבי עניין אספנות מבטל מעבדה מוסמכת את זה לא ידעתי. העניין הוא כזה במידה ואני לא מעביר טסט
    ומחכה..הכלי כרגע עם ניירת מסודרת אגרה משולמת אבל ללא מעבר מבחן רישוי. ניתן לשנות את הסטטוס לאספנות?במצב הנוכחי.במידה וכן. אני אמתין. כי זה יבטל לי את מהעבדה ואת הלחץ של הזמנים. שנשאר לי עד תום סוף האגרה.

    קאטוב ניכר שאתה מבין בסדר הפעולות של תאורית השלילה שאפו.
    אני בעברי עשיתי את השלבים האלה. למיטב זכרוני היו בקרבורטור חלק דיזות טורדניות ועקשניות שלא יצאו באופן חלק שיכול להיות שמהוות מכשול ברור. לגבי הקרבורטור עצמו החלילים נוקו, הדיאפרגות חדשות! סט דיינו גט stage 3 וכיוצא בזה מחט ,דיזה לפי מספר רצוי כמובן בהתאמה עם פילטר פתוח bmc פטריה כפולה לזוז קרבורטורים ואגזוז דוויץ למי שמכיר חח מרגיש עתיק. מצוף דלק חדש. אפילו קניתי מאניפולים חדשים מעופר שוחטים 1300 שח לסט.
    הכלי הזה עבר המון בדיקות. ואני גם יכול לשתף הרבה מוחות מחודדים מהתחום ומהענף..שחלקם כבר היום פתחו מוסכים בעצמם. ובעברם היו מכונאים חלקם במחלקות טכניות, וחלק מכונאים על ליפטים. גם נתנו את בדיקה האישית על הכלי. וזה שוב זמן רודף זמן ואיכשהו המשכתי הלאה והכלי נשאר אצלי as is בתוך מחסן עטוף בכיסוי ועמד ועמד. עד בדיוק הנקודה של היום. שהחלטתי שזהו. אני מחפש מישהו נותן לו תכלי שיתמודד ואיך חבר אמר לי. כלי כזה כל בורג שאתה פותח אתה צריך לעשות הברזה בהלצה כמובן ..

    נמרוד הצרפתי אני אבדוק אצלו.
    אבי רסקין.??? חברר! הלוואי והיה מסכים. ניסיתי. יש לו תבמוו ר25 שלו בצד המוסך מכוסה ומחכה שהוא יתן לה קצת יחס...צחקנו על זה אמרתי לו יאללה אני אבוא לעזור לך רק שתזיז כבר תפרוייקט הזה.


    שושני נבלה זה כלי. שאתה מניע בבוקר חובש קסדה לך יש תוכניות ולכלי יש תוכניות. מתחיל נסיעה וצץ משהו שגורם לך להזמין גרר. אצלי זה הכול קורה עם חיוך כמובן. הבת זוג שלי פחות אוהבת את העניין אמרתי לה במידה ולא טוב לך אני יכול להטעין לך תמיד רב קו. תני גז ושבי על הארגז אז היא הפנימה שתסכול לא מוביל לשום דרך חיובית.
    אבל ככה זה שיש לך בחניה פייזר 1000 2002 גם צבועה בכחול ככה שאפשר ישר לזרוק לים.
    וvfr800 2003. יש לציין שאת מצדה הנוכחית ממש מעכשיו נסעתי עם הפייזר. "זקני השבט" התפלאו ובאמירות מופתעות " איך הגעתה לפה עם כלי כזה"
    מת על האנשים האלה. הגיע וחזר כמו גדול.
    נבלה נשארת נבלה.

    שוב תודה לכל העוזרים.!

  9. #9
    אם אתה בקרבת ירושלים, אולי תנסה במוסך רמזור, הם מתמחים שם בסוזוקי, ואלי יצליחו לפטור לך את הבעיה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי חזיר גזיות צפיה בהודעה


    שושני נבלה זה כלי. שאתה מניע בבוקר חובש קסדה לך יש תוכניות ולכלי יש תוכניות. מתחיל נסיעה וצץ משהו שגורם לך להזמין גרר. אצלי זה הכול קורה עם חיוך כמובן. הבת זוג שלי פחות אוהבת את העניין אמרתי לה במידה ולא טוב לך אני יכול להטעין לך תמיד רב קו. תני גז ושבי על הארגז אז היא הפנימה שתסכול לא מוביל לשום דרך חיובית.
    אבל ככה זה שיש לך בחניה פייזר 1000 2002 גם צבועה בכחול ככה שאפשר ישר לזרוק לים.
    וvfr800 2003. יש לציין שאת מצדה הנוכחית ממש מעכשיו נסעתי עם הפייזר. "זקני השבט" התפלאו ובאמירות מופתעות " איך הגעתה לפה עם כלי כזה"
    מת על האנשים האלה. הגיע וחזר כמו גדול.
    נבלה נשארת נבלה.

    שוב תודה לכל העוזרים.!
    זה לא נבלה זה חבר, לוחם עייף שאתה משקם, אלה לא תכניות אלה צלקות ונכויות שהוא סוחב מקודם, לא עוזבים לוחמים בשטח וסולחים להם על הכל.
    היו לי הרבה כאלה וגם ממש היום יש לי אחד מתאושש.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15
    שושני יצא לי לראות את הפרוייקט שלך של ב.מ.וו יישר כוח ידידי. כל הכבוד. מסכים עם כל מילה.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    מחזק את ההמלצה על נמרוד צרפתי.

  13. #13
    שלום לכולם.
    אשתף מיקרה שהיה לי עם בנדיט 1200 בן 3 שנים.
    אולי המקרה שלך דומה.
    במקרה שלי תוך כדי נסיעה צילינדר אחד היה מפסיק לעבוד. לאחר אין ספור בדיקות וניסויים, שלא העלו דבר. ( גם אצל משה בהוד השרון).
    ישבתי במטבח עם סט הקרבורטורים לחקירה מעמיקה וגיליתי חתיכת גומיה קטנה תקועה בתוך הצינור שמזין את מאייד מספר 4 מה שאפשר זרימת דלק מוגבלת בלבד.
    כל הבדיקות וניקויי הקרבורטור לא עלו על זה.
    בהצלחה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי רבשרשר צפיה בהודעה
    שלום לכולם.
    אשתף מיקרה שהיה לי עם בנדיט 1200 בן 3 שנים.
    אולי המקרה שלך דומה.
    במקרה שלי תוך כדי נסיעה צילינדר אחד היה מפסיק לעבוד. לאחר אין ספור בדיקות וניסויים, שלא העלו דבר. ( גם אצל משה בהוד השרון).
    ישבתי במטבח עם סט הקרבורטורים לחקירה מעמיקה וגיליתי חתיכת גומיה קטנה תקועה בתוך הצינור שמזין את מאייד מספר 4 מה שאפשר זרימת דלק מוגבלת בלבד.
    כל הבדיקות וניקויי הקרבורטור לא עלו על זה.
    בהצלחה.
    ולכן כדאי להוציא פלאג בצילינדר ההסורר אחרי ההתנעה ולבדוק האם הוא יבש או מוצף בדלק.
    בהנחה ויש ניצוץ וקומפרסיה, הבעיה היא כנראה עודף דלק או חוסר דלק.
    חוסר דלק נגרם כשדלק לא מגיע לקרבורטור (נדיר מאוד שזה קורה רק באחד), שהמעברים (דיזת סרק, בייפס שנשלט ע"י בורג התערובת) סתומים, משיכת אוויר דרך המניפולד.
    עודף דלק יכול להיגרם ממחט מצוף תקועה/שאינה אוטמת, דיזה גדולה מדי (טעות בהתקנה או ניקוי לא זהיר שגרם להרחבתה), מפלס דלק גבוה מדי בתא המצוף.
    גם בעיה באוורור הקרבורטור יכולה לגרום לבעיות עקב יצירת תת-לחץ בתא המצוף.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    תנסה את יאיר סער, טיפל לי בג'יקסר שנת 89 מכיר את האופנועים האלה בעיניים עצומות
    0505281462

אשכולות דומים

  1. עזרה ב125 חדש חדש ב"תחום"
    על ידי Hellcat בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-07-2021, 19:40
  2. עזרה /שאלה לגבי חניה ב"גן"
    על ידי 2 Strokes בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-07-2020, 01:25
  3. מוצרי SONAX לטיפוח רכב בפרדס חנה?
    על ידי thebaron בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-06-2018, 18:07
  4. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-06-2017, 07:56
  5. תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 08-01-2017, 11:47

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO