ציטוט נכתב במקור על ידי חזיר גזיות צפיה בהודעה
חברים יקרים יש לי חלון זמן קצר מאוד ואני זקוק להמלצה חמה למוסך אמין שיש לכם נסיון איתו . נסיון אישי.
הכלי שלי זה גיקסר 750 שנת 91 אחרון הנבלות קירור שמן. יבוא אישי. אני צריך דיי להעמיד אותו על הרגליים.
ולעביר אותו מעבדה מוסמכת.ובשעה טובה עוד שלושה חודשים נחגוג לו מספר אספנות. ונסיים עם הבירוקרטיה של שני מדורי גהנום בשנה.
עכשיו בדרך כלל אני לא נעזר במוסכים. אבל אין לי זמן להתעסק איתו. בלשון המעטה. אז אני יודע שני דברים.
אחד שזה נבלה שיודעים לאן נכנסים לא יודעים איך יוצאים. שתיים שאף פעם אין מושלם תמיד יצוצו תקלות. אופנוע ישן. מודע להכול. הדבר היחידי שאני צריך זה אמינות ויד חדה כדי שלא ינסו לעשות עליי קופה ושידעו לעבוד או אני יגיד להגיע לפתרון הבעיה בצורה קצרה ולא להחליף את כל החלקים .. אני אשתף בקצרה. לכלי יש בעיה עובד על 3 צילנדרים... כן כן בדקתי קומפרסיה . בדקתי בדיקת לחץ. בדקתי ניצוץ ... קרבורטוריםים עברו שיפוץ. סטייג 3 דיינו גט פילטר פתוח. הכול תקין. אבל 3 סעפות רותחות הרביעית קרה.
אפילו החלפתי פיק אפ חדש.. שהמגנטו היה סדוק אמרתי אולי בורח ניצוץ. בקיצור אני צריך את ההמלצה האישית של כול אחד ואחד ממכם על בעל מוסך אחראי ובכלל מישהו שמוכן להתעסק עם נבלה כזאת.
תודה רבה על העזרה אתם אלופים!
1. תבדוק שוב את כל נושא האספנות/מעבדה כמו שכתבו מעליי. אם הם צודקים (ונדמה לי שכן) אז כל הדד-ליין של ה-3 חודשים לא רלוונטי.
2. אם בדקת קומפרסיה, לחץ הפוך, ניצוץ וכל אלה תקינים - אז סביר להניח שיש לך בעיית קרבורציה.
האם ניסית להתחיל לפתוח בהדרגה את בורג התערבות בצילינדר הסורר? מתי הסתיים ניקוי הקרבורטורים - יכול להיות שדיזת הסרק הספיקה להיסתם? האם כשאתה מוציא פלאג מהצילינדר הנ"ל הוא יבש (לא מיגע דלק) או רטוב (הצפה)?
3. אם אתה בכל זאת מחפש מכונאי שיטפל לך בזה, אולי כדאי לנסות את נמרוד צרפתי מזן אופנועים. שמעתי עליו רק דברים טובים, והוא בזמנו התעסק עם סוזוקי ישנים (עשה פרוייקט יפיפה על GSX750). אפשר גם להתקשר לאבי רסקין, אבל אני לא בטוח שהוא ירצה להתעסק עם ג'יקסר.