ציטוט נכתב במקור על ידי רבשרשר צפיה בהודעה
שלום לכולם.
אשתף מיקרה שהיה לי עם בנדיט 1200 בן 3 שנים.
אולי המקרה שלך דומה.
במקרה שלי תוך כדי נסיעה צילינדר אחד היה מפסיק לעבוד. לאחר אין ספור בדיקות וניסויים, שלא העלו דבר. ( גם אצל משה בהוד השרון).
ישבתי במטבח עם סט הקרבורטורים לחקירה מעמיקה וגיליתי חתיכת גומיה קטנה תקועה בתוך הצינור שמזין את מאייד מספר 4 מה שאפשר זרימת דלק מוגבלת בלבד.
כל הבדיקות וניקויי הקרבורטור לא עלו על זה.
בהצלחה.
ולכן כדאי להוציא פלאג בצילינדר ההסורר אחרי ההתנעה ולבדוק האם הוא יבש או מוצף בדלק.
בהנחה ויש ניצוץ וקומפרסיה, הבעיה היא כנראה עודף דלק או חוסר דלק.
חוסר דלק נגרם כשדלק לא מגיע לקרבורטור (נדיר מאוד שזה קורה רק באחד), שהמעברים (דיזת סרק, בייפס שנשלט ע"י בורג התערובת) סתומים, משיכת אוויר דרך המניפולד.
עודף דלק יכול להיגרם ממחט מצוף תקועה/שאינה אוטמת, דיזה גדולה מדי (טעות בהתקנה או ניקוי לא זהיר שגרם להרחבתה), מפלס דלק גבוה מדי בתא המצוף.
גם בעיה באוורור הקרבורטור יכולה לגרום לבעיות עקב יצירת תת-לחץ בתא המצוף.