זה לא כ"כ מעניין אותם.
הוא יכתוב 17.
ההגיון אומר שהמערכת אמורה למנוע ממנו לכתוב מספר נמוך מזה שהיה בטסט הקודם אך לא כך הדבר.
הוא ירשום מה שמופיע על הלוח וזהו.
האופנוע עבר תאונה (לפני מעל לשנתיים) בה לוח השעונים התרסק.
האופנוע לא הורד מהכביש ונמצא תחת ״תו סחר״ לצורך תיקונים.
הספידומטר האחרון של האופנוע הוא באיזור ה 40k+.
לוח שעונים חליפי שקניתי באיבי באיזור ה 17k.
השאלה:
בכול טסט נרשמת הקריאה מהספידומטר, לכן לא הגיוני שפתאום יופיע האופנוע עם ק״מ נמוך מה טסט הקודם.
האם יש לזה פתרון?
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
זה לא כ"כ מעניין אותם.
הוא יכתוב 17.
ההגיון אומר שהמערכת אמורה למנוע ממנו לכתוב מספר נמוך מזה שהיה בטסט הקודם אך לא כך הדבר.
הוא ירשום מה שמופיע על הלוח וזהו.
מסכים עם הירושלמי. הוא ירשום מה שכתוב ולא מעניין אותו (וגם לא את המערכת מסתבר כשהוא יזין) מה היה כתוב לפני.
ביום המכירה תציין את הנתון הזה, אם תרוויח מכך ותסתיר את הנתון הזה בעת מכירת הווספה שלך, אתה צפוי לתביעה משפטית ופיצויים שידרשו ממך על ירידת ערך והסתרה .
ראה הוזהרת.
Four wheels move the body, but two move the soulI refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death
ברור לי אחי, מתנצל שכתבתי בנימה לא נעימה. לצערי לא מעט אנשים היו מנצלים את העובדה הזו בשביל כמה גרושים, ניצלתי את פלטפורמת הפורום בכדי להזהיר ולא התכוונתי דווקא אליך באופן אישי.
אם האופנוע אחרי תאונה ממש ממליץ לבדוק לעומק, מזלג כיוון גלגלים וכו'. אל תקח סיכון, שיהיו רק נסיעות בטוחות .