טיפול כל 10K.
שאלה איפה ואיך אתה רוצה לטפל בו.
יש ל BMW היום בערך 3-4 מוסכים מומלצים ששווה להיכנס אליהם:
1. נדב שחם - בוטיק שמנוהל כמו בית מרקחת, מבוצעות בו עבודות מדויקות ופרויקטים ולנדב ידע אדיר של עשרות שנים בטיפול בכל סוגי ה-BMW.
2. האלכסים - נהדרים גם עבודה לפי מפרט BMW ובחלפים מקוריים ע"פ הוראות יצרן, אני יכול להעיד שהאופנוע שלי טופל שנים על ידם במצב מצוין.
3. גדליה - מוסך "של פעם" על כל המשתמע מכך צריך סבלונות ברזל על מנת לקבל עבודה טובה בעיקר לדגמים הקלסיים.
4. המוסך המרכזי של BMW - כל היתרונות והחסרונות של מוסך מרכזי המוכרים ותלוי מי מטפל בך ברגע נתון.
כולם...לא זולים אלה לא מוסכי חצר, ועל האמינות הידע והעבודה המקצועית משלמים לא מעט.
הסברה (והמציאות) היא שבבימרים לא מקמצים כי למי שיש כסף לקנות אחד כזה אין לו בעיה לשלם הרבה מעבר ממה שמורגלים בשוק, הלקוחות בדרך
כלל משאירים את האופנוע במוסך וחוזרים לאסוף אותו בסוף היום משלמים והולכים, לשקט הנפשי שלהם ולביטחון שהדברים נעשו לפי הספר יש מחיר!
חלקי החילוף המקוריים עולים הון ויש מעט מאד תחליפיים, מספיק שתבקש נורה ותציין שזה ל-BMW והמיר יכפיל וישלש את עצמו. הוסף על זה מחסן
חלקים אחד וללא יבוא מקביל הרי שבעצם כולם עבדים למחסן של המוסך המרכזי, או ליבוא עצמי מחו"ל שמגיע עם תג מחיר.
רוב החלקים לאופנועים ותקים מעל 7 שנים במיוחד בחלקים שלא לטיפול שוטף מחויבים בהזמנה מראש ומגיעים מחו"ל היינו זמן המתנה של שבועיים
שלושה שזה בסדר אם מדובר באופנוע פרויקט מאד מציק באופנוע שמשמש אותך על בסיס יומי.
אופנוע ה-1200 עדיין לא הפכו לקלסיים כמו דגמי קירור האוויר של שנות השמונים והתשעים (המוקדמים כבר קלסיים מזמן). הם סתם אופנועים ישנים
עם ערך (מנופח?) במיוחד לכאלה שרוצים להרגיש קצת יותר ולשלם פחות, האם בפועל הקנייה של אופנוע כזה עם המון ק"מ במחיר גבוה באמת מספק
את הסחורה? זה מאד תלוי בקונה, בכלי הספציפי ובאלת המזל.
חשוב לשמור על רזרבות של כסף להתנהלות יומית ותקלות. להבין שאם אתה מבקש לשחק במגרש של הגדולים ותצטרך גם לשלם כמו גדול...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני, כבעל של ב.מ.וו, יצא להיפגש ו מפעם אחת עם הבעלים לשעבר של החברה הזו, שעבר ליפנים או לאיטלקים.
לא זכור לי מישהו אמר שתחזוקה או חלפים של כלים בנפחים האלה זולה הרבה יותר .
אולי אם לטפל אצל "חיים בחצר".
מדובר על תחזוקה מקצועית ואיכותית ,כמו שכלי טוב דורש
אוסיף לרשימת המוסכים את get service
הבחור עבד בbmw ובעל נסיון על הכלים האלו.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ויש לו אפשרות להתחבר למחשב הראשי של ב.מ.וו ולקבל עדכון תוכנה?
אני לא יודע
צריך לשאול אותו
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שאלת השאלות
מי צריך טיפול כזה ?
לא הצלחתי למצוא מקום באזור התעשייה החדש ראשון שיתקן צמיג ויעשה איזון.
-...אזה אופנוע..?
-ב.מ.וו
-לא!..לא מתעסק עם במוו!
-...למה?
--ככה!
נערך לאחרונה על ידי Busy; 16-09-2021 בשעה 18:23.
כתבו כאן הרבה דברים נכונים רק אוסיף שעלות טיפול הוא לא מדד יחיד לכדאיות. טיפול מבחינתי כולל החלפת בלאי יזומה בכלי מזדקן.
אמינות היא אולי לא הצד החזק של ה GS (לא יודע) אבל פרופיל המשתמש הממוצע לעומת אופנועים אחרים אמור להרגיע- ובאופנוע מזדקן זה חשוב (גם הרוכב הממוצע של ה NC לא מחפש למצות את האופנוע מבחינה מוטורית). נראה לי שהייתי קונה GS ממישהו שאפשר לסמוך עליו אם הייתי בעניין. עדיין חושב שה KTM ADV 1290 נותן את כל מה שה GS הגדול נותן עם תוספות של ביצועים והנאה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מסכים חלקית. נכון שמבחינת קהל היעד הבעיה של וורסיס היא התדמית כי רוב רוכבי האדוונצ'ר עושים טורינג והוורסיס מתאים מאוד אבל מבחינת מכלולים יש הבדל בבולמים בבלמים ועוד כמה פיצ'רים. המולטי הכתום וה GS צועדים בחזית של התחום. אם עדיף מצויין ישן לעומת חדיש ונחות (על הנייר שושני, על הנייר)...-לא יודע.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
היה לי 2012 ואכשיו חדיש יותר.כל טיפול היהלא רלונטי לאופנוע מ2013.עידכונים