
נכתב במקור על ידי
JohnnyDough
תתחדש!
1. במדריך של האופנוע צריכות להיות הנחיות של היצרן לגבי תחזוקה שוטפת. בעיקר שימונים של שרשרת ונקודות מסוימות נוספות, מתיחת שרשרת ובדיקות. תוודא שכל מה שרשום במדריך לגבי הכיוונון של השרשרת, הקלאץ' והמצערת אכן מתקיים בפועל ואם לא אז למתוח את מה שצריך.
2. זה לא צריך להיות מאוד מסובך אבל אין לי נסיון אישי עם זה. הייתי נזהר מלהשתמש בידיות זולות ממקור לא ברור ואם אתה לא בטוח אז לך למוסך - אתה ממש לא רוצה שהידית של הקלאץ' או חלילה הבלם הקדמי תתפרק באמצע הנסיעה.
3. בשביל איתור סתם, אתה לא צריך שום חברה. אתה יכול לקנות tracker מעליאסקפרס ב100 שקל, לדחוף בו סים ולקבל סטטוס רציף של מיקום הכלי.
לא עולה כסף לבקש הצעת מחיר על ביטוח מקיף - לרוב מדובר בסדר גודל של 10% מעלות הכלי. רוב החברות עושות ביטוח גם לרוכבים חדשים וצעירים ובד"כ ביטוח ישיר יוצא מעט זול יותר אבל חובה להשוות.
4. תבדוק את הוראות ההתקנה של הסליידרים שמעניינים אותך (זה בד"כ מופיע באתרים של החברות הבולטות). רובם מתברגים במקום ברגים כאלה ואחרים של המנוע וחלק מהם דורשים לוקטייט. אם אין לך נסיון/כלים אז כדאי לקחת את זה למוסך.