עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 58

אשכול: 1200gs עלויות טיפול ואחזקה

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    יש ל BMW היום בערך 3-4 מוסכים מומלצים ששווה להיכנס אליהם:

    1. נדב שחם - בוטיק שמנוהל כמו בית מרקחת, מבוצעות בו עבודות מדויקות ופרויקטים ולנדב ידע אדיר של עשרות שנים בטיפול בכל סוגי ה-BMW.
    2. האלכסים - נהדרים גם עבודה לפי מפרט BMW ובחלפים מקוריים ע"פ הוראות יצרן, אני יכול להעיד שהאופנוע שלי טופל שנים על ידם במצב מצוין.
    3. גדליה - מוסך "של פעם" על כל המשתמע מכך צריך סבלונות ברזל על מנת לקבל עבודה טובה בעיקר לדגמים הקלסיים.
    4. המוסך המרכזי של BMW - כל היתרונות והחסרונות של מוסך מרכזי המוכרים ותלוי מי מטפל בך ברגע נתון.

    כולם...לא זולים אלה לא מוסכי חצר, ועל האמינות הידע והעבודה המקצועית משלמים לא מעט.

    הסברה (והמציאות) היא שבבימרים לא מקמצים כי למי שיש כסף לקנות אחד כזה אין לו בעיה לשלם הרבה מעבר ממה שמורגלים בשוק, הלקוחות בדרך
    כלל משאירים את האופנוע במוסך וחוזרים לאסוף אותו בסוף היום משלמים והולכים, לשקט הנפשי שלהם ולביטחון שהדברים נעשו לפי הספר יש מחיר!

    חלקי החילוף המקוריים עולים הון ויש מעט מאד תחליפיים, מספיק שתבקש נורה ותציין שזה ל-BMW והמיר יכפיל וישלש את עצמו. הוסף על זה מחסן
    חלקים אחד וללא יבוא מקביל הרי שבעצם כולם עבדים למחסן של המוסך המרכזי, או ליבוא עצמי מחו"ל שמגיע עם תג מחיר.

    רוב החלקים לאופנועים ותקים מעל 7 שנים במיוחד בחלקים שלא לטיפול שוטף מחויבים בהזמנה מראש ומגיעים מחו"ל היינו זמן המתנה של שבועיים
    שלושה שזה בסדר אם מדובר באופנוע פרויקט מאד מציק באופנוע שמשמש אותך על בסיס יומי.

    אופנוע ה-1200 עדיין לא הפכו לקלסיים כמו דגמי קירור האוויר של שנות השמונים והתשעים (המוקדמים כבר קלסיים מזמן). הם סתם אופנועים ישנים
    עם ערך (מנופח?) במיוחד לכאלה שרוצים להרגיש קצת יותר ולשלם פחות, האם בפועל הקנייה של אופנוע כזה עם המון ק"מ במחיר גבוה באמת מספק
    את הסחורה? זה מאד תלוי בקונה, בכלי הספציפי ובאלת המזל.

    חשוב לשמור על רזרבות של כסף להתנהלות יומית ותקלות. להבין שאם אתה מבקש לשחק במגרש של הגדולים ותצטרך גם לשלם כמו גדול...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בדיוק הזכרתי לי איך מחליפים קלאץ בדגמים הישנים
    דבר כזה מפחיד לא ראיתי הרבה זמן.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    דבר כזה מפחיד לא ראיתי הרבה זמן.
    להגנתם כבר כמה שנים שהקלאץ נמצא מקדימה והוא גם רב דיסקי עכשיו.
    במוטוגוצי זה עדיין מאחורה.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אני, כבעל של ב.מ.וו, יצא להיפגש ו מפעם אחת עם הבעלים לשעבר של החברה הזו, שעבר ליפנים או לאיטלקים.
    לא זכור לי מישהו אמר שתחזוקה או חלפים של כלים בנפחים האלה זולה הרבה יותר .
    אולי אם לטפל אצל "חיים בחצר".
    מדובר על תחזוקה מקצועית ואיכותית ,כמו שכלי טוב דורש

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אוסיף לרשימת המוסכים את get service
    הבחור עבד בbmw ובעל נסיון על הכלים האלו.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ויש לו אפשרות להתחבר למחשב הראשי של ב.מ.וו ולקבל עדכון תוכנה?

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני לא יודע
    צריך לשאול אותו

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    שאלת השאלות
    מי צריך טיפול כזה ?
    לא הצלחתי למצוא מקום באזור התעשייה החדש ראשון שיתקן צמיג ויעשה איזון.
    -...אזה אופנוע..?
    -ב.מ.וו
    -לא!..לא מתעסק עם במוו!
    -...למה?
    --ככה!
    נערך לאחרונה על ידי Busy; 16-09-2021 בשעה 18:23.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    ויש לו אפשרות להתחבר למחשב הראשי של ב.מ.וו ולקבל עדכון תוכנה?
    במוו אחרי כמה שנים מכריזים על התוכנה כ obsolete ולא מוציאים עידכונים ככה שזה לא רלונטי לאופנוע מ2013.
    כל השאר עושים עם תוכנת 911, לא צריכים את במוו.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    כתבו כאן הרבה דברים נכונים רק אוסיף שעלות טיפול הוא לא מדד יחיד לכדאיות. טיפול מבחינתי כולל החלפת בלאי יזומה בכלי מזדקן.
    אמינות היא אולי לא הצד החזק של ה GS (לא יודע) אבל פרופיל המשתמש הממוצע לעומת אופנועים אחרים אמור להרגיע- ובאופנוע מזדקן זה חשוב (גם הרוכב הממוצע של ה NC לא מחפש למצות את האופנוע מבחינה מוטורית). נראה לי שהייתי קונה GS ממישהו שאפשר לסמוך עליו אם הייתי בעניין. עדיין חושב שה KTM ADV 1290 נותן את כל מה שה GS הגדול נותן עם תוספות של ביצועים והנאה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כתבו כאן הרבה דברים נכונים רק אוסיף שעלות טיפול הוא לא מדד יחיד לכדאיות. טיפול מבחינתי כולל החלפת בלאי יזומה בכלי מזדקן.
    אמינות היא אולי לא הצד החזק של ה GS (לא יודע) אבל פרופיל המשתמש הממוצע לעומת אופנועים אחרים אמור להרגיע- ובאופנוע מזדקן זה חשוב (גם הרוכב הממוצע של ה NC לא מחפש למצות את האופנוע מבחינה מוטורית). נראה לי שהייתי קונה GS ממישהו שאפשר לסמוך עליו אם הייתי בעניין. עדיין חושב שה KTM ADV 1290 נותן את כל מה שה GS הגדול נותן עם תוספות של ביצועים והנאה.
    גם הוורסיס זה אופנוע של זקנים וכמו הב.מ.וו גם מי שרוכב עליו בדרך כלל לא מאמץ/מאתגר את האופנוע. היתרון של הורסיס הוא אמינות מוחלטת של 0 תקלות ואפשרות לקנות אופנוע הרבה יותר חדש.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    מסכים חלקית. נכון שמבחינת קהל היעד הבעיה של וורסיס היא התדמית כי רוב רוכבי האדוונצ'ר עושים טורינג והוורסיס מתאים מאוד אבל מבחינת מכלולים יש הבדל בבולמים בבלמים ועוד כמה פיצ'רים. המולטי הכתום וה GS צועדים בחזית של התחום. אם עדיף מצויין ישן לעומת חדיש ונחות (על הנייר שושני, על הנייר)...-לא יודע.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    עכשיו הסתבכת...

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    לא רלונטי לאופנוע מ2013.
    היה לי 2012 ואכשיו חדיש יותר.כל טיפול היה
    עידכונים

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    "אופנוע של זקנים"...כן שמעתי את הביטוי הזה בהקשר לאופנוע, לא הצלחתי לפצח את הנוסחה.

    הכביש רץ מתחת לגלגל הקדמי הצמיג מודד ק"מ ראשונים של גומי ולא מאבד לחץ כביש 375 פתוח
    האוויר צלול ונוריס רץ לו בין סיבוב לסיבוב בשטף קצף, הרכיבה הופכת לאוטומטית המבט, לחיצה
    על הכידון הפוך לכיוון הסיבוב ההטיה שלא נגמרת במקביל למשיכת הגז וההתרוממות, שמאל ימין,
    ימין שמאל.

    פעם מזמן כשמישהו רצה להתייעץ הוא פנה לזקנים, לחכמים אלה עם ניסיון החיים, שראו דבר או
    שתיים ועדין זוכרים, לצ'יף הזקן ראש השבט. "מועצת החכמים" הסנהדרין ...

    היום זקן נחשב איטי, מטרד, העולם שלו כבר לא רלוונטי, הוא מעכב, עוצר את ריצת הצעירים עד,
    עד שהם הופכים בעצמם למבוגרים חסרי סבלנות, לזקנים נרגנים ומתים.

    ילד שלא יודע לקבל "לא" יהפוך בהכרך למבוגר שלא יודע לקבל "לא" ומי שאין לו את הסבלנות
    והיכולת להיכנס לנעל אחרת כצעיר לא יעשה זאת גם בבגרותו.

    אף אחד לא יחמוק באמת משיני הזמן, אלה אם יתפוגג הרבה לפני, מסיבה עצובה כזאת או אחרת
    וכמה מבוגר צריך להיות בשביל להיות "זקן".

    אני מכיר כמה זקנים שילמדו את כל הצעירים דבר או שתיים בכביש/שטח הרפתקה...

    כי אנחנו ביקרנו כבר בקצה השני של ה-200 קמ"ש ויותר, זה לא המצאה של דור ה...
    את הארץ כבר חרשנו מצפון לדרום מערב עד למזרח, וגם בחו"ל, השארנו חותם.
    זה היה יותר קשה, יותר מאתגר, עם אופנועים פחות מתקשרים שעושים עבור הרוכב את רוב
    העבודה, להפסיד לאופנוע טוב יותר זה פחות כואב מלהפסיד לרוכב טוב יותר!
    עצם העובדה שאנחנו עוד פה רק אומר שעשינו משהו בסדר לאורך הדרך הארוכה הזאת.

    נכון אנחנו כבר לא בשיא הכושר, הגב כואב וזאת הסיבה שתנוחת עובר על אופנוע לא מתאימה לנו,
    הפלטינות לוחצות, הראייה כבר לא משהו, האינסטינקטים שהצילו אותנו לא פעם נרדמים לפעמים,
    וקצת יותר כואב הכל, קצת יותר קשה להרים רגל גבוה מעל המושב, או להחזיק 350 ק"ג בין הרגליים.

    אבל הניצוץ שם, הידע התובנות, אולי התעייפנו מלבקר במוסכים, לרדוף אחרי חלקים, כן נוחות היא
    כבר לא מילה גסה. וכן יש לנו אתנו מטען נוסף, אותו אנו מצרפים בגאווה ואהבה. אנחנו כבר לא לבד
    זה לא "אני" האני הפך ל-"אנחנו". גרושים קונים הארלי בסוכנות ע"י הרבנות, כי אולי הארלי יביא להם
    פרק ב' או לפחות זיון.

    כן התבססנו ואנחנו לא מתנצלים על זה, אנחנו יכולים להרשות לעצמינו את הטוב ביותר עבורנו. 120
    כ"ס מסודרים בשורה, כיסאות נוחות, אמינות ידועה, והכל מריח חדש, כל גרם גומי שאני משאיר על
    הכביש שלי מהרגע הראשון. אותם עצמות שישנו באוהלי סיירים, במדינות אויב, ישנות עכשיו בצימרים
    ומלונות במדינות שרואים רק בגלויות ובסרטים, אבל על דבר אחד לא ותרתי לאורך כל הדרך, תמיד
    היה איתי אופנוע, תמיד!

    אופנוע של זקנים בתחת שלי!


    יש מי שמבלבל בין רוכבי אופנוע שהתבגרו למדו ניסו והיום מבינים בדיוק מה נכון להם שמעתי את הסיפורים הלחישות, הבוז...אז יאללה מסתבר
    שהבימרים חיים נושמים ומתקיימים על דגמי ה-GS 1200 ו-1250 זה הבסיס המוצק הצדקת המותג זה הלחם והחמאה של המותג שעליו יקום
    וייפול המותג שאר האופנועים בנפחים האחרים בכלל מיוצרים במקומות אחרים "בפיקוח" והקטנים בכלל אופנועי מדבקה כמקובל.

    השוק שלהם ענק מקיף ונרחב ולמרות שהם עולים כמו שנים שלושה אופנועים מקבלים הם נמכרים כאילו אין מחר, שוק אוהדים עולמי וזה לא
    תופעת עדר זה אירוע חובק עולם. רוכבים מתבגרים? אולי...עמידים כאלה שיודעים בדיוק מה הם מחפשים? בטח כי אחרת אני לא רואה איך
    התופעה הזאת יכולה להמשיך בשוק של צעירים תפרנים שמחפשים משהו אחר חמקמק.

    אגב בארה"ב והחלקים גדולים מהעולם כנ"ל הורסיס אופנוע שלא עודכן כמעט עשור וקצת למעט דברים הכרחיים מחייבים ופלסטיקה, למה?
    סוס מנצח, מאחל לכל הצעירים חסרי הצילנדר רמת אמינות כזו, נוחות משגעת וכוח אין סופי, רוצים לרכוב על בלנדר סבבה רוצים להתעסק
    כל היום בלרצות את המנוע כי יש לכם עודף זמן וקשב מתחלק לדברים שוליים גם סבבה.

    אופי, תזזית, פעלולים, לא יודע איך אומרים בעברית פחחחח.

    כנסו ללחות יד 2 ובדקו כמו ידיים עברו המתחרים וכמה הבימרים/ורסיס לשנה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. שמירה ואחזקה של אופנוע חדש
    על ידי Avshy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-12-2019, 19:02
  2. השכרת אופנוע BMW 1200GS במינכן
    על ידי liorst1978 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-09-2019, 02:32
  3. טיפולים ואחזקה לZ250 , איפה? (מרכז)
    על ידי marki בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-03-2019, 21:11
  4. עזרה בנושא טיפול ואחזקה אופנוע שטח
    על ידי Omrim בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-02-2019, 09:16
  5. טיפול ואחזקה של אופנוע ראשון
    על ידי roiziboy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-05-2018, 15:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO