עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 58

אשכול: 1200gs עלויות טיפול ואחזקה

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141

    1200gs עלויות טיפול ואחזקה

    הי חברים!

    חוכך בדעתי לקנות 1200gs! יותר לנפש מאשר צריך..

    נוסע 50 קמ ביום, רובם בין עירוני.

    יש לי תקציב לקנות כלי בין 2013 ל 2015.
    מה תוכלו לספר לי על עלות האחזקה שלו? אין לי הרבה עודפים ואני צריך כלי אמין ויחסית זול לאחזקה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    זה במו, 1200 סמ"ק בן 6-8 שנים.
    לא משנה כמה אמין הוא יהיה (והוא אמין), זול במיוחד זה כנראה לא יהיה.
    אם אתה מחפש זול, זה יותר בכיוון של ה500-600 סמ"ק יפנים.
    cb500x,versys 650, vstorm וכו'..
    תוכל לקנות כלי הרבה יותר חדש עם הרבה פחות ק"מ ועוד תשאר עם כמה אלפים (אם לא עשרות אלפים) ביד.
    חלקים יותר זולים, צריכת דלק, פחות ירידת ערך וכו'..
    אז תחליט כמה זה חשוב לך לנסוע דווקא על כלי מפנק מאוד בנפח גבוה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    באיזה עולם מקביל הוא אמין?
    בשנים האלו זה בדיוק מתי שכל הבלאגן מתחיל, גל הנע, משאבת ABS, קליפרים ועוד, חבר כבר שם עליו אלפי יורואים בשנתיים שלוש שיש לו אותו אבל הוא מרוצה מאד מהאופנוע, לך תבין.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    141
    רוכב עכשיו על יפני בינוני. מבין שזול זה לא יהיה ועדיין שואל מה העלות בגדול.
    אשמח לתשובות מניסיון

  5. #5
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    ציטוט נכתב במקור על ידי erel צפיה בהודעה
    הי חברים!

    חוכך בדעתי לקנות 1200gs! יותר לנפש מאשר צריך..

    נוסע 50 קמ ביום, רובם בין עירוני.

    יש לי תקציב לקנות כלי בין 2013 ל 2015.
    מה תוכלו לספר לי על עלות האחזקה שלו? אין לי הרבה עודפים ואני צריך כלי אמין ויחסית זול לאחזקה.
    יש כלי אחד שהוא אמין, לא יקר, זול לאחזקה יחסית ל- GS, מהנה לרכיבה, הכלי הכי טוב שהיה לי מעולם, זה ההונדה קרוסטורר VFR1200X, שבמקרה לגמרי, שלי למכירה... :-)
    Erez Ronen

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    במחיר שלו יש הרבה כלים יפנים עם נתונים הרבה יותר טובים ופחות יקרים לאחזקה בהרבה שקול שוב!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    קנוניה יפאנית יש פה...
    יש לי חבר עם מזל נאכס באופנועים. כמעט כל כלי שהיה לו (פרט ל-Z750R) עשה בעיות יקרות: SV1000, מונסטר 1100, ER-6N, ב.מ.וו F800S.
    ככל הידוע לי, ב-5 שנים האחרונות הוא רוכב על אותו ב.מ.וו R1200R ומטפל אצל האלכסים.
    אני נוטה להאמין, שהוא נמצא תקופה כ"כ ארוכה עם אופנוע אחד - זה אומר שהאופנוע הזה מפגין אמינות סבירה חרף הקארמה (או אופי השימוש) של הבעלים.

    לגבי המחלות של ה-GS:
    דגמי 2013 אלה האחרונים שהגיעו עם קירור אוויר. 14 ואילך אלה השנתונים הראשונים שהגיעו עם קירור נוזל, לכן באופן חד-משמעי הייתי מחפש 2012-2013: גם דגם שבסבירות גבוהה כבר לא סובל מ"מחלות ילדות", גם מנוע קירור אוויר אוטנטי (מה לעשות, ככה אני אוהב אותם).
    מכאן זה עניין של מזל - אם היה מדובר באופנועים מתפרקים, אני בספק שהיינו רואים כמות כזאת של כלים עם מעל 200 אלף ק"מ בלוחות. מצד שני, כמעט כל הכלים האלה עשו ק"מ מכובד (80-100 אלף נחשב "נמוך" - תשוו את זה רגע לכלים יפאניים) - ולכן לא הייתי מצפה להיעדר תקלות מוחלט, והתקלות עצמן כנראה יקרות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    באיזה עולם מקביל הוא אמין?
    בשנים האלו זה בדיוק מתי שכל הבלאגן מתחיל, גל הנע, משאבת ABS, קליפרים ועוד, חבר כבר שם עליו אלפי יורואים בשנתיים שלוש שיש לו אותו אבל הוא מרוצה מאד מהאופנוע, לך תבין.
    אני חושב שזה הדור לפני זה, אבל ייתכן שאני טועה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קנוניה יפאנית יש פה...
    יש לי חבר עם מזל נאכס באופנועים. כמעט כל כלי שהיה לו (פרט ל-Z750R) עשה בעיות יקרות: SV1000, מונסטר 1100, ER-6N, ב.מ.וו F800S.
    ככל הידוע לי, ב-5 שנים האחרונות הוא רוכב על אותו ב.מ.וו R1200R ומטפל אצל האלכסים.
    אני נוטה להאמין, שהוא נמצא תקופה כ"כ ארוכה עם אופנוע אחד - זה אומר שהאופנוע הזה מפגין אמינות סבירה חרף הקארמה (או אופי השימוש) של הבעלים.

    לגבי המחלות של ה-GS:
    דגמי 2013 אלה האחרונים שהגיעו עם קירור אוויר. 14 ואילך אלה השנתונים הראשונים שהגיעו עם קירור נוזל, לכן באופן חד-משמעי הייתי מחפש 2012-2013: גם דגם שבסבירות גבוהה כבר לא סובל מ"מחלות ילדות", גם מנוע קירור אוויר אוטנטי (מה לעשות, ככה אני אוהב אותם).
    מכאן זה עניין של מזל - אם היה מדובר באופנועים מתפרקים, אני בספק שהיינו רואים כמות כזאת של כלים עם מעל 200 אלף ק"מ בלוחות. מצד שני, כמעט כל הכלים האלה עשו ק"מ מכובד (80-100 אלף נחשב "נמוך" - תשוו את זה רגע לכלים יפאניים) - ולכן לא הייתי מצפה להיעדר תקלות מוחלט, והתקלות עצמן כנראה יקרות.
    הבעיה משולשת אם לא מרובעת, באופנועים ישנים יש בלאי טבעי שצריך לטפל בו וככל שהנסועה גבוהה יותר ככה יש יותר בעיות ממתינות.
    גם כשאין בעיות יש לבצע המון טיפולים מונעים.
    החלפת קלאצ' באופנוע כזה מחייבת פירוק כמעט מלא של האופנוע, חלקי אלקטרוניקה מהשנים האלה כבר מתחילים להראות סימניי עייפות
    ופגעי זמן, כנ"ל לגבי מערכת האגזוז.

    טיפול בכלים האלה מצריך מוסך ברמה מעולה האלכסים נהדרים אבל כניסה לטיפול מלא עולה הון ויש לקחת בחשבון כמה כאלה בשנה עם
    אופנוע ישן.

    ראיתי לאחרונה מס' כלים של 1150 BMW ודווקא הם נשמעים הרבה יותר אמינים לדברי מומחים מהדגמים הבאים (לא בדקתי לעומק אבל מעניין)

    האופנועים האלה עברו מן הסתם מספר ידיים וכל יד מוסיפה או גורעת בדרך הרכיבה עליהם והטיפול בהם זה פקטור משמעותי באמינות.

    קנייה בזול מאד והשארת תקציב מכובד מאד ליישור קו תבטיח אמינות בתנאי שנעשתה כראוי, אבל האופנועים האלה מחזיקים מחירים גבוהים מדי
    משאפשר למצוא מציאה אמתית.

    לקחת כלי כפרוייקט שיפוץ ורכיבה זה יכול להיות מעניין בתנאי שמבינים את ההשלכות, רוב הקונים לא מחפשים את זה ולא יודעים לעשות את זה.

    כשמסתכלים בראי הקונה הרגיל זה כבר לא כדאי ובטח לא משתלם עדיף לקנות כלי מודרני אמין על הרפתקה כזאת, שמתאימה למספר קטן של
    רוכבים שאפשר ספור על כף היד.

    בקיצור רק אם אתה מהסוג שלך ושלי ועוד כמה אחרים, אז אולי בסייגים ועל תנאי .

    *** שכחתי את מחירי החלקים + יבוא מחו"ל שזול משמעותי.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 15-09-2021 בשעה 09:49.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קנוניה יפאנית יש פה...
    יש לי חבר עם מזל נאכס באופנועים. כמעט כל כלי שהיה לו (פרט ל-Z750R) עשה בעיות יקרות: SV1000, מונסטר 1100, ER-6N, ב.מ.וו F800S.
    ככל הידוע לי, ב-5 שנים האחרונות הוא רוכב על אותו ב.מ.וו R1200R ומטפל אצל האלכסים.
    אני נוטה להאמין, שהוא נמצא תקופה כ"כ ארוכה עם אופנוע אחד - זה אומר שהאופנוע הזה מפגין אמינות סבירה חרף הקארמה (או אופי השימוש) של הבעלים.

    לגבי המחלות של ה-GS:
    דגמי 2013 אלה האחרונים שהגיעו עם קירור אוויר. 14 ואילך אלה השנתונים הראשונים שהגיעו עם קירור נוזל, לכן באופן חד-משמעי הייתי מחפש 2012-2013: גם דגם שבסבירות גבוהה כבר לא סובל מ"מחלות ילדות", גם מנוע קירור אוויר אוטנטי (מה לעשות, ככה אני אוהב אותם).
    מכאן זה עניין של מזל - אם היה מדובר באופנועים מתפרקים, אני בספק שהיינו רואים כמות כזאת של כלים עם מעל 200 אלף ק"מ בלוחות. מצד שני, כמעט כל הכלים האלה עשו ק"מ מכובד (80-100 אלף נחשב "נמוך" - תשוו את זה רגע לכלים יפאניים) - ולכן לא הייתי מצפה להיעדר תקלות מוחלט, והתקלות עצמן כנראה יקרות.
    לא יודע איך זה בישראל אבל בגרמניה בעלי במוו שופכים עליהם הרבה כסף ככה שרואים הרבה GSים שמחירון בריצפה אבל הם עם 200000 ק״מ ועובדים חלק במצב טיפטופ, לעומת זאת יפני בקילומרז וגיל כזה או ימכר לפולין/צ׳כיה בגרושים או ימכר בחלקים.
    לבמוו יש לקוחות עקשנים שישימו כמה שצריך אפילו אם אין בזה הגיון.
    לא התרשמתי מהGS לדורותיו כאופנוע אמין בהשוואה למשל ממקבילו היפני האפריקה טווין.

    שקניתי לנדרובר היה בחור שאמר בפורומים לפתוח תוכנית חיסכון להחלפת Heldex כי זה יגיע ואכן צדק, בבמוו זה גל ההנע, אין מצב להחזיק GS לאורך זמן בלי כשל בגל ההנע.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא יודע איך זה בישראל אבל בגרמניה בעלי במוו שופכים עליהם הרבה כסף ככה שרואים הרבה GSים שמחירון בריצפה אבל הם עם 200000 ק״מ ועובדים חלק במצב טיפטופ, לעומת זאת יפני בקילומרז וגיל כזה או ימכר לפולין/צ׳כיה בגרושים או ימכר בחלקים.
    לבמוו יש לקוחות עקשנים שישימו כמה שצריך אפילו אם אין בזה הגיון.
    לא התרשמתי מהGS לדורותיו כאופנוע אמין בהשוואה למשל ממקבילו היפני האפריקה טווין.

    שקניתי לנדרובר היה בחור שאמר בפורומים לפתוח תוכנית חיסכון להחלפת Heldex כי זה יגיע ואכן צדק, בבמוו זה גל ההנע, אין מצב להחזיק GS לאורך זמן בלי כשל בגל ההנע.
    גם בישראל הב.מ.וו מחזיקים כ"כ הרבה בין היתר כי מדובר באופנוע יקר שהבעלים מוכנים להשקיע בו גם בגיל מתקדם. הסיבה העיקרית לדעתי היא הביקוש הער שקיים לאופנועים האלה, מה שגורם להם להיות מבוקשים גם בגיל מתקדם ובקילומטראז' אסטרונומי.
    רוב היפאניים הופכים בקילומטראז' כזה לכלי בלתי סחיר, ולכן או שנשארים אצל אותם בעלים או שנמכרים לפירוק ברגע שיש תקלה יקרה.
    דבר נוסף: כמו שהניסיון שלי מראה - אם מתחזקים היטב, אז גם דוקאטי ישן מגיע לקילומטראז'ים מכובדים כשכוחו עדיין במותניו.

    לגבי בעיית גל ההינע: אכן זו בעיה קיימת וידועה. עדיין מדובר בחלק שמחזיק בין 70 ל-150 פלוס אלף ק"מ, תלוי באופן השימוש.

    קצת מידע בנושא גל ההינע:
    https://advrider.com/f/threads/99-00....973144/page-4

    אתה רואה שם אנשים שחטפו כשל באיזור 50-60 אלף מייל, אבל גם כאלה:
    All of the following had original drive shaft when traded in / sold:
    2007 R1200RT - 140k miles
    2011 R1200RT - 108k miles
    2014 R1200GS - 132k miles

    כמו כן, אוזכר שם מישהו שמייצר דרייבשאפטים שניתנים לשיפוץ חזור (כנראה עם מיסבים שניתנים להחלפה) ומוכר אותם ב-649$. נשמע כמו מחיר סביר ביותר.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 15-09-2021 בשעה 10:38.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אתה שואל שאלה שהתשובה עליה תהיה תלויה בכלי שתרכוש ורק אתה תוכל לספק אותה.

    כלי שטופל בתחזוקה נאותה יתן לך שירות טוב וגם אז אי אפשר להבטיח שלא יהיו תקלות.

    כנראה שכיום מחירי החלפים בין יפני לבימרים כבר לא ממש רחוקים.

    אישית אני משתייך לזרם האסייתי ומשתדל לרכוש תוצרת יפן ( שיוצר ביפן ).

    שם המשחק זה למצוא כלי יד ראשונה (ואז אפשר לנסות להתרשם מהבעלים והאופי שלו ) עם הסטוריה מוכחת שטופל במוסך מסודר ואז יהיה לך מושג מסוים על ההסטוריה שלו.

    בהצלחה.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    בתור אחד שהחזיק במוו בעבר.
    זה יקר לאחזקה.
    זה שומר על הערך.
    ניתן לעשות ממש מעט בעצמך (אם זה מעניין אותך).
    בחרת אופנוע שמחירו כחדש הוא אחד הגבוהים שיש. אז זה כמעט טרוואלי שזול זה לא יהיה.
    אמינות.
    האמינות טובה. אבל יש בלאי סביר. כמו שאמרו. דרייב שאפט. מותחן+טיימינג. Abs, קלאצ (שחייב לבוא קומפלט, לפחות ב k1200).
    כל תיקון במערכת כזו עולה כמו השכר הממוצע במשק.
    נכוו זה לא מתקלקל הרבה. אבל כשמשהו מתקלקל תפתח את הארנק, זה לאנשים שיכולים לאפשר לעצמם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בתור אחד שהחזיק במוו בעבר.
    זה יקר לאחזקה.
    זה שומר על הערך.
    ניתן לעשות ממש מעט בעצמך (אם זה מעניין אותך).
    בחרת אופנוע שמחירו כחדש הוא אחד הגבוהים שיש. אז זה כמעט טרוואלי שזול זה לא יהיה.
    אמינות.
    האמינות טובה. אבל יש בלאי סביר. כמו שאמרו. דרייב שאפט. מותחן+טיימינג. Abs, קלאצ (שחייב לבוא קומפלט, לפחות ב k1200).
    כל תיקון במערכת כזו עולה כמו השכר הממוצע במשק.
    נכוו זה לא מתקלקל הרבה. אבל כשמשהו מתקלקל תפתח את הארנק, זה לאנשים שיכולים לאפשר לעצמם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בדיוק הזכרתי לי איך מחליפים קלאץ בדגמים הישנים

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    טיפול כל 10K.
    שאלה איפה ואיך אתה רוצה לטפל בו.

אשכולות דומים

  1. שמירה ואחזקה של אופנוע חדש
    על ידי Avshy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-12-2019, 19:02
  2. השכרת אופנוע BMW 1200GS במינכן
    על ידי liorst1978 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-09-2019, 02:32
  3. טיפולים ואחזקה לZ250 , איפה? (מרכז)
    על ידי marki בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-03-2019, 21:11
  4. עזרה בנושא טיפול ואחזקה אופנוע שטח
    על ידי Omrim בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-02-2019, 09:16
  5. טיפול ואחזקה של אופנוע ראשון
    על ידי roiziboy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-05-2018, 15:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO