קנוניה יפאנית יש פה...
יש לי חבר עם מזל נאכס באופנועים. כמעט כל כלי שהיה לו (פרט ל-Z750R) עשה בעיות יקרות: SV1000, מונסטר 1100, ER-6N, ב.מ.וו F800S.
ככל הידוע לי, ב-5 שנים האחרונות הוא רוכב על אותו ב.מ.וו R1200R ומטפל אצל האלכסים.
אני נוטה להאמין, שהוא נמצא תקופה כ"כ ארוכה עם אופנוע אחד - זה אומר שהאופנוע הזה מפגין אמינות סבירה חרף הקארמה (או אופי השימוש) של הבעלים.

לגבי המחלות של ה-GS:
דגמי 2013 אלה האחרונים שהגיעו עם קירור אוויר. 14 ואילך אלה השנתונים הראשונים שהגיעו עם קירור נוזל, לכן באופן חד-משמעי הייתי מחפש 2012-2013: גם דגם שבסבירות גבוהה כבר לא סובל מ"מחלות ילדות", גם מנוע קירור אוויר אוטנטי (מה לעשות, ככה אני אוהב אותם).
מכאן זה עניין של מזל - אם היה מדובר באופנועים מתפרקים, אני בספק שהיינו רואים כמות כזאת של כלים עם מעל 200 אלף ק"מ בלוחות. מצד שני, כמעט כל הכלים האלה עשו ק"מ מכובד (80-100 אלף נחשב "נמוך" - תשוו את זה רגע לכלים יפאניים) - ולכן לא הייתי מצפה להיעדר תקלות מוחלט, והתקלות עצמן כנראה יקרות.