גם בישראל הב.מ.וו מחזיקים כ"כ הרבה בין היתר כי מדובר באופנוע יקר שהבעלים מוכנים להשקיע בו גם בגיל מתקדם. הסיבה העיקרית לדעתי היא הביקוש הער שקיים לאופנועים האלה, מה שגורם להם להיות מבוקשים גם בגיל מתקדם ובקילומטראז' אסטרונומי.
רוב היפאניים הופכים בקילומטראז' כזה לכלי בלתי סחיר, ולכן או שנשארים אצל אותם בעלים או שנמכרים לפירוק ברגע שיש תקלה יקרה.
דבר נוסף: כמו שהניסיון שלי מראה - אם מתחזקים היטב, אז גם דוקאטי ישן מגיע לקילומטראז'ים מכובדים כשכוחו עדיין במותניו.
לגבי בעיית גל ההינע: אכן זו בעיה קיימת וידועה. עדיין מדובר בחלק שמחזיק בין 70 ל-150 פלוס אלף ק"מ, תלוי באופן השימוש.
קצת מידע בנושא גל ההינע:
https://advrider.com/f/threads/99-00....973144/page-4
אתה רואה שם אנשים שחטפו כשל באיזור 50-60 אלף מייל, אבל גם כאלה:
All of the following had original drive shaft when traded in / sold:
2007 R1200RT - 140k miles
2011 R1200RT - 108k miles
2014 R1200GS - 132k miles
כמו כן, אוזכר שם מישהו שמייצר דרייבשאפטים שניתנים לשיפוץ חזור (כנראה עם מיסבים שניתנים להחלפה) ומוכר אותם ב-649$. נשמע כמו מחיר סביר ביותר.



ציטוט ההודעה בתגובה