עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 26 מ 26

אשכול: לאיזה סל"ד יכול מנוע של GP500 להגיע?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    אבל אולי היו מגבלות על חידוש מנועים ולהגיע ל 50,000 סל"ד לא בדיוק היה מטיב עם מנוע שתוכנן להתחרות עונה שלמה למשל.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    יקירי זה פורום.
    העלת מהאוב את אחד האופנועים!
    הסיפור של הרוכב הסופר מוכשר הזה לא אמין בעיני.

    הונדה הייתה מעיפה את המנוע ל 50 אלף סלד אם היו יכולים.

    לפי דבריו של ״הרייסר״ להונדה הייתה היכולת לעלות בעוד 10 אלף סלד. לסלד של 30 אלף והונדה לא השתמשה בזה?
    נזכיר שבאותה תקופה לא היו מגבלות על תצורת המנוע או ההספק המירבי.
    תחשוב שב 20 אלף סלד הגיע ל 130 כס. ב 30 אלף סלד יכול היה להגיע ל 195 כס. ואז היה מנצח את המירוצים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נתחיל עם זה שאתה מפספס את הנק' - ואולי יותר קל להתפס לזה יותר כי זה מספר.
    הנק' שאני רציתי להעביר הוא שהוא היה שם מאד קרוב (לאו דווקא ל NR) לאיכן שהמירוצים מתרחשים.
    כשאלופי עולם ורוכבים ברמה העולמית מדברים ברמת החברים (מעין קומונה כזאת שכולם מכירים את כולם - הכוונה הם מכירים רוכבים אחרים ברמתם ברמה החברית).

    לגבי הגיע או לא הגיע ל -29 אלף?
    אני נוטה לחשוב שכן כי HRC וקבוצות המירוצים בכלל כמעט אף פעם לא משחררים פרטים מלאים על מה הם ניסו למה הם תיכננו ומה ה KNOW HOW שהם השיגו מכך.
    וההגבלה של מנוע מירוץ של אבי טיפוס (שזה הפורמולה של ה GP) היא שונה מאד מהמגבלות האלק ששמים על אופנוע חצי סדרתי בטח בשנת 2020 לעומת 1978~.
    אולי המגבלה היתה מגבלת אמינות למירוץ שלם ופרדי ספנסר תיאר הקפה בודדת או יישורת בודדת.
    לא יודע - נראה לי סתם נתפסת.

    בשבילי זה שאפשר לדבר עם מישהו שבכלל היה ברמה הזאת בגובה העיניים זה שינויי.

    אתה חושב שפרדי ספנסר הגזים?
    אולי
    אתה חושב שדאג צ'נדלר הגזים?
    אולי

    מה זה משנה באמת.
    אני לא מתכוון לקנות ולרכב על ה NR
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אבל אולי היו מגבלות על חידוש מנועים ולהגיע ל 50,000 סל"ד לא בדיוק היה מטיב עם מנוע שתוכנן להתחרות עונה שלמה למשל.

    או מנוע שתוכנן לגמור מירוץ שלם לעומת לסיים הקפה אחת.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    אותי משעשע שחלק (מואה) רוכבים על כלים חזקים יותר או שווי ערך (כ"ס\משקל) לכלים שרוכבי על התחרו בהם. לגבי ההגבלות- אני די בטוח שהמהנדסים ניסו להגביל את הרוכבים ולא לנצל את כל מה שהמנוע מסוגל לתת כדי לסיים מירוץ. זוכר משהו מצחיק איזה סרט מירוצים שהמהנדסים ביקשו מהרוכב דווקא להעלות את הסל"ד כדי לשרוף יותר שמן בהקפות האחרונות. הוא ניצח בפיניש ליין קיבל וובלינג ומת.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אותי משעשע שחלק (מואה) רוכבים על כלים חזקים יותר או שווי ערך (כ"ס\משקל) לכלים שרוכבי על התחרו בהם. לגבי ההגבלות- אני די בטוח שהמהנדסים ניסו להגביל את הרוכבים ולא לנצל את כל מה שהמנוע מסוגל לתת כדי לסיים מירוץ. זוכר משהו מצחיק איזה סרט מירוצים שהמהנדסים ביקשו מהרוכב דווקא להעלות את הסל"ד כדי לשרוף יותר שמן בהקפות האחרונות. הוא ניצח בפיניש ליין קיבל וובלינג ומת.
    כן הכלים של היום עם התיכנון CAD מטלרוגיה מודרנית במנוע ובשילדה וסימולציות מחשב וטכנולוגית צמיגים מודרנית והאלק של היום.
    ועקומת כח מאד צפויה ולא מפתיעה...ומתלים ברמה אחרת.

    כן לחלוטין.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לגבי ההודעה שלי ממקודם.
    מתנצל, לא משהו אישי (ובטח לא נעלב בשם חברה, בניגוד לזקנים כאן, אין לי סנטימנטים למכונה) משהו על תופעה.
    כשסיפרת את סיפורך, קפצה לי לראש סיטואציה שנכחתי בה הרבה פעמים, בהם אני יושב במוסך על כוס קפה, בזמן שאיזה לקוח (בד"כ גם אחד שחצן, אבל אני ממש לא מכוון לשם), בא ו"מלמד" את המכונאי איך לעבוד, מה העיה ומה אמור להיות הפתרון, וזה כי "אמרו לו באינטרנט", ומבלי שהחזיק מפתח פעם אחת בחיים שלו. סיטואציה דומה בקורסים לרכיבה, בהם ידעני מקלדת מלמדים את המדריכים על אופנועים ועל רכיבה.
    עכשיו, כנראה וזאת לא הייתה הסיטואציה אצלך, כי תמיד אפשר וכדאי לנהל שיח, ולהביע דעה. אני גם עושה את זה מול המכונאי שלי, אבל תמיד בקטע של לבוא מנמוך, ויותר לשאול שאלה מאשר לקבוע דעה. אבל כשכתבת "מלגלג" (על אופנוע שכנראה רק קראת עליו) זה ישר הקפיץ לי לראש את שתי הסיטואציות הנ"ל.
    ושוב,
    אף אחד לא נעלב. וזה גם זמן של סליחות, אז אם יצאתי לא במקום, סליחה.
    אדוונצ'ר זה סוג של רוכב, לא של אופנוע.... (AsafA)

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הייתי מת לרכב על האופנוע הזה.
    סל"ד גבוה זה אחד המגניבים והכיפיים.... למרות שלאורך זמן זה חופר לך במוח.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    הייתי מת לרכב על האופנוע הזה.
    סל"ד גבוה זה אחד המגניבים והכיפיים.... למרות שלאורך זמן זה חופר לך במוח.
    פגישה עם נערת פוסטר מהילדות לא תמיד עולה יפה. בעבר קראתי שפרדי ספנסר כינה את האופנוע Bucket of bolts.

    גם ה NR750 לא היה מכונה שהכתה גלים בצורה של ניצחונות מירוצים, אבל מצד שני גם ה-RC213V גם לא בדיוק ניצח סדרות מירוצים - גם הוא נשאר רוב הפעמים במוסכים סגורים או בסלון של בית מעוצב והוצא לנשום אוויר באירועים מאד מסויימים.
    לך תתרסק עם מכונה ששווה 180 אלף $

    אני מניח שזה נכון לכל מכונה שהמחיר שלה עובר סף מסויים, היא הופכת מכלי מסלול לתכשיט.
    איך אמר לי פעם חבר על כל החבורות של הנהגים בכל הפרארי הלמבו ה NSR וה GT40:
    It's to be seen in, not to drive in.



    Sent from my SM-G955U using Tapatalk
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ואני חושב שזה פשוט סיפור מקסים ומעניין
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    ואני חושב שזה פשוט סיפור מקסים ומעניין
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 31-05-2018, 12:31
  2. מאיזה סרט זה הקטע הבא?
    על ידי shushu בפורום אוף טופיק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-01-2017, 21:22
  3. (כ"ע) מאיזה שנה יש ABS ב KTM DUKE 390?
    על ידי Gamer בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 02:00
  4. מאיזה צד אתם מטפסים ?
    על ידי r&a בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 23:02
  5. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 18:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO