עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: הקטל בדרכים: 71 רוכבים נהרגו מתחילת השנה

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    הקטל בדרכים: 71 רוכבים נהרגו מתחילת השנה

    שנת 2021 היא הקטלנית ביותר אי-פעם לרוכבי דו-גלגלי: נשארו כשלושה וחצי חודשים עד לסיום השנה, וכבר נשבר שיא ההרוגים של השנים 2019 ו-2020; מתחילת השנה נהרגו 71 רוכבים, לעומת 69 רוכבים בכל אחת מהשנים הנ"ל; הפרטים והנתונים בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a7%d7...9%d7%a0%d7%94/

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    עצוב מאוד.

    אך כך עובדת ברירה טבעית, יש את אלו שיהיו מספיק חכמים להמנע מלהכנס לסיטואציות מסכנות חיים ויש את השאר.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    עצוב מאוד.

    אך כך עובדת ברירה טבעית, יש את אלו שיהיו מספיק חכמים להמנע מלהכנס לסיטואציות מסכנות חיים ויש את השאר.
    אחד המשפטים הכי לא מודעים. כל רוכב מועד לתאונה שתוצאותיה הן עניין של מזל. אפשר לצמצם משמעותית את הסיכון להקלע אליה, אבל אי אפשר להמנע לחלוטין.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אני יודע שזה נשמע הזוי אבל מאז שהנהגים יצאו מהסגר האחרון ההתנהגות שלהם הקצינה והדרדרה במספר רמות. אין יותר רווח בין המכוניות, כולם בתזזית, אין מראות ומחוונים, אין נתיב ימני ובעיקר אין דרך ארץ. המרכיב ההישרדותי ברכיבת כביש הפך להיות העיקר בעיני. אין כמעט פאן כשיש תנועה, אפילו דלילה. בני עמי בחרו בפסיכוזה. השוודים בכלל הגיעו למחוזות דמיוניים. כביש 4 עקיפה על השול הימני ב 140 כי לבדואי בסקודה שחורה עם החלונות הכהים חשוב שיידעו שהוא גבר גבר.

    לא יודע מה האחוז הנוכחי של התאונות העצמיות מול תאונות עם רכב אבל גם רוכבי הדו-גלגלי משתתפים בשגעת. הפסקתי לרכב לפני 30 שנה מאותה סיבה ועכשיו שוקל לרדת מהכביש לגמרי. לא רוצה לרכב ליד אף אחד מהמטורפים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני יודע שזה הפך להיות הספורט הלאומי בארץ להתבכיין על כל דבר ולחשוב שהמצב נורא בכל דבר,
    אבל זה כנראה בעיקר באזור שלך או בראש שלך.
    אין ספק שיש תמיד לאן להשתפר עם הנהגים בארץ, אבל בסה"כ...
    ברוב הכבישים המצב די בסדר.
    לדוג' אני נוסע יומיומי כ35 ק"מ לעבודה שהתחלתי לפני מספר חודשים, לא היה שום אירוע עד עכשיו.
    נוסע מלא בכביש 1\6, קורה פה ושם אבל גם די נדיר.
    כן יש כבישים ידועים לשמצה עם ריכוז אוכלוסייה ערבי גבוה כמו כביש 60 שידוע כמסוכן ועוד כל מיני, אבל לרוב המצב סבבה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    קדוזו, אני חושב שזה יותר קשור לאופנוע שאתה רוכב עליו מאשר לסביבה.

  7. #7
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    72.

    היום סביב השעה 17:35 נהרג רוכב בשנות ה-20 של חייו ברחוב ההגנה בעכו. ככל הנראה מדובר בתאונה עצמית. את נסיבות התאונה המדויקות נברר אחרי החג.
    צוותי רפואה שהגיעו למקום מצאו את הרוכב במצב קשה ולא יציב עם חבלות בראש ובגפיים. במהלך הפינוי לבית החולים הדרדר מצבו של הרוכב, ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו.


  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2021
    הודעות
    15
    אני חושב שרוכב צריך לקחת על עצמו את האחריות של שני הצדדים. המשפט עדיף להיות חכם מאשר צודק במיוחד שזה נוגע לחיים .לפעמים אנחנו בטוחים שרואים בבירור בכביש אבל זה לא המצב. ולפעמים אנחנו בטוחים שיתנו לנו לעבור בצומת כי התמרור מורה על כך. אבל זה לא המצב. ולפעמים אנחנו חוצים רמזור בירוק מלא וחושבים שהדרך פנויה אבל לא כך המצב.
    רוב בתאונות קורות מחוסר צומת לב של אחד הצדדים. לי כרוכב וותיק יצא להתקל בהרבה מצבים של נהגים שמשחקים בנייד. נהגים חסרי כבוד בכביש. שהוא יושב לו בפקק עצבני בתוך מזגן ובתוך גוש ברזל שמגן עליו .. וכיום אנחנו הרוכבים כבר לא יכולים לנוע על השוליים מקבלים על כך דוח. אז אני נאלץ לפלס את דרכי בפקקים בין המכוניות והדרך הזאת היא כל כך מסוכנת שזה כמעט וודאי משוואה לתאונה. אז את מוצא את עצמך זוחל כמעט כמו רכב.
    אין בארץ תרבות נהיגה. זה לא התבכיינות זה עובדה.
    כול אחד חי בבועה של עצמו. ועד הטרגדיה לא דופקת לך בדלת .. אז את לא מייחס לה חשיבות מעשית.
    אני אישית תמיד מעדיף ללכת על בטוח ולא לחשוב שהדרך פנויה אז לא יהיה מטורף שיחצה באדום. או בצמתים ולפי דעתי פקקים זה מלכודת מוות לרוכב מתחיל.. ולטוס על השוליים במקרה הטוב מקצר את הדרך במקרה הרע דוח. במקרה היותר רע נהג רכב יחתוך לשוליים ואתה תמצא את עצמך נהרג. אין שום פתרון מלבד. לפתח אינסטיקנטים שיגנו עליך בשעת הצורך. כי שאתה מאמת נהג שטעה הוא אומר סליחה לא ראיתי. אבל לך זה כבר לא יעזור. שברים בגפיים . נזק לכלי. סליחה זה מילה שלא מפצה על כל הזנק. שמרו על עצמכם.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    עיר במרכז, שעה 19:55, כבר ליד הבית ועומד ברמזור
    שליח ערס שמן על קטנוע שנראה כמו 50 סמ"ק עוקף את כולם כמו הזין שהוא ומתחיל לעשות "רווים" ובום איך שהרמזור מתחלף לירוק הוא עושה ווילי שכל הארגז שלו מאחורה נפתח ובמזל לא היה שם אוכל שהיה נמרח על הכביש
    יום שישי, שעה 23:00, באותו השבוע, בכניסה לעיר ועומד ראשון ברמזור,
    ערס על MT שוב עוקף את עולם בדרך הכי לא בטיחותית שיש, עומד ברמזור ומחתחיל לרברב כדיי שיידעו איזה זין קטן יש לו,
    באיזשהו שלב החליט שהרמזור האדום הוא לא בשבילו ונותן גז ועוד לפנייה שמאלה

    לא מרחם על ההרוגים האלו שידוע שהם נהרגו כתוצאה מהטמטום שלהם
    אכפת לי רק מזה שבגללם הביטוח שלי עולה יותר

  10. #10
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    לפני שלושה שבועות בערך ביום שישי בדרך לים על רחוב הירקון, רמזור ירוק נוסע למזלי רגוע מאוד על הנתיב הימני כי הייתי עם קלאץ תקול באותו זמן, פתאום מבחין בנהג מונית שחותך מהנתיב השמאלי שבו פונים שמאלה עובר לנתיב שלי וחוסם בצורה מוזרה את הצומת שהרמזור מורה ירוק, בולם בכל הכוח הabs נכנס לפעולה ועצרתי 10 ס"מ ממנו. עוד מקרה מלפני כמה שנים אני נוסע ברמזור ירוק ליד איכלוב, נהגת רכב מבוגרת( ואלו הכי מסוכנים על הכביש) עוברת ברמזור מולי שמורה ישר בלבד שמאלה לנתיב שלי , שוב הabs נכנס לפעולה ויצאתי ללא פגע ברגע האחרון, מה עוד היה לי? נהגת רכב נכנסה בי במהירות בינונית והפילה את האופנוע לצד אחרי שפשוט עמדתי בפקק, תבעתי אותה וזכיתי בכל( הכלבה לא הודתה) ומעל הכל נהג רכב ערבי שהחנה על שוליים צרים ולא שם משולש אזהרה. האופנוע שלי הלך טוטלוס ואני שבוע במיון, תבעתי אותו והפסדתי. מוסר השכל, להיזהר בכל מצב גם שהכול נראה בטוח כי בסוף מתוך 1000 פעמים יקרה משהו חריג והוא יקרה!! בוודאות! לכולם! ולהוריד מהירות, זה לא חייב להיות רכב אפילו, יכול להיות כתם שמן או חיות על הכביש קרה לי כמה פעמים או אבן גדולה
    נערך לאחרונה על ידי ducati boy; 22-09-2021 בשעה 02:10.
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי חזיר גזיות צפיה בהודעה
    אני חושב שרוכב צריך לקחת על עצמו את האחריות של שני הצדדים.
    יש המון רוכבים שרוכבים בחוסר אחריות, אולי לא כל הזמן, אולי רק לפעמים, או אפילו רק שהקוף יוצא, אבל לתאונה מספיק שבריר שניה של הצטברות גורמים
    בשביל להשכיב את הרוכב, על הכביש, בבית חולים, בבית עלמין.

    התאונות מתחלקות לכמה וכמה סוגים באחוזים משתנים על פי הרוכב:

    תאונה עצמית- איבוד שליטה, חוסר מיומנות, הסחת דעת, רכיבה שלא בהתאם לתנאי הדרך.
    תשתית לקויה- שמן, חול, בור, קפל קרקע.
    טעות אנוש של הרוכב- חוסר בהבנת סימני הדרך קריאת רמזור מוטעית, מעבר בין נתיבים בלי להסתכל במראה כניסה מהירה לסיבוב עיוור.
    טעות אנוש של אחד ממשתתפי הכביש האחרים- התפרצות לנתיב, ניגוח מאחור, וכד'.
    כשל טכני/מכני- (לרוכב יש אחריות על הכלי אבל...)
    כורך עליון- נסיעה במקביל למשאית אבטיחים דלת נפתח והכל נופל על הרוכב (היה)...



    עכשיו אחוזים, כל רוכב יש לו מיומנויות אחרות, ניסיון אחר, מקצועיות אחרת, יכולת פיזית/מנטלית אחרת, קריאת מציאות אחרת. אלה קובעים את הסיכוי
    שלו לשרוד על הכביש+10% מזל.

    הפזיזות והשכל יצאו לטייל הפזיזות הלכה על הכביש והשכל ניסה לשכנע אותה לעלות למדרכה, רכב שהגיע במהירות ראה את הפזיזות על הכביש שבר
    חזק את ההגה על מנת לא לפגוע בה ועלה על השכל....מזל.

    כרוכב האחריות על קביעת האחוזים שיש להם שליטה עליהם מוטלת עליך ותמיד תזכור של ב-10% אף אחד לא שולט!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה 10% בתנאי שאתה רוכב טוב ושקול.
    כשאתה לא מרוכז, או סתם מטומטם, האחוזים עולים.
    יצא לי להכיר רוכבים שאצלהם המזל הוא יותר לכיוון ה90%. (אחד למשל, שכל בוקר היה רוכב על השול השמאלי של כביש 2 בשעות של הפקקים, במהירות של מעל 150 קמ"ש ). למיטב הבנתי, הבחור עדיין בחיים.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    שנה לפה, שנה לשם, לטוב ולרע... הסוף כבר די קרוב.
    https://www.youtube.com/watch?v=BreeHRtXhL8

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ducati boy צפיה בהודעה
    ואני שבוע במיון,
    במיון? שבוע? אני מניח ששאר הסיפורים אמינים באותה מידה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    במיון? שבוע? אני מניח ששאר הסיפורים אמינים באותה מידה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לא במיון כמובן הכוונה באשפוז.
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

אשכולות דומים

  1. באוגוסט: 8 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-09-2021, 09:32
  2. באוגוסט: 10 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 29-09-2020, 18:01
  3. ביוני: 6 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-07-2020, 07:59
  4. במאי: 7 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 04-06-2020, 09:24
  5. באפריל: 3 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 04-05-2020, 09:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO