בדיוק יצא לי להחליף צמיד לטרייסר ולCX 5, המחיר היה כמעט זהה, 150 יורו לצמיג.
ברגע שצמיג צריך לתת ביצועים מעל למומוצא הוא יקר, הפירלי ששמתי ברכב צריכים לעמוד בעומס של מעל 2 טון ואחיזה כמעט זהה ביבש רטוב ושלג (רב עונתיים) והמצלר ששמתי באופנוע צריכים לתת אחיזה בהטיה גם ביבש וגם ברטוב ולתת אחיזה בהאצות שמשאירות את רוב רכבי הספורט מאחור.
אנשים לא מבינים כמה הנדסה וטכנולוגיה יש בצמיג אופנוע



ציטוט ההודעה בתגובה