המרחק הזה לא יזיז ל250 מודרני.
מה שכן גם ל125 לא כל כך, פשוט לא חייבים לעלות על כביש 1 שהוא כביש בלתי נסבל לדעתי לא משנה איזה כלי, חוץ מאולי באוטובוס.
מה רע לנסוע דרך 461 ואז 40? אני מצפון תא וזה אפילו מה שוייז מציע לי.
היי , בבעלותי אקסמקס 125 ורישיון A2 ומתנייד עם הכלי בעיקר באיזור רמת גן-תל אביב . אך בזמן האחרון פעם-פעמיים בשבוע אני מגיע לאיזור נתב"ג ונוסע עם הכלי והכל בסדר סה"כ (סביבות 20 קמ לכיוון) . כן מרגישים שקצת חסר לו מהירות/זמינות כוח ברגעים מסויימים למרות שרוב הזמן הכביש הזה פקוק והכל בסדר .
לאחרונה חשבתי אולי "לשרד" לכלי זהה אקסמקס אך בנפח 250 סמ"ק ע"מ להתגבר על הבעיה שלפעמים מורגשת כמו שציינתי למעלה . בנוסף אצטרך גם לשדרג את הרישיון שלי ולכן אני מתלבט האם ההחלפה וההשקעה הכספית שווה את זה .
חשוב לציין שאני מאוד אוהב את הכלי הקיים ובנוסף הוא עם נתונים מעולים ומפגין אמינות גבוהה מאוד (השאלה אם הנסיעות האלה פעם בשבוע למרחק כזה ייגמרו אותו?)
תודה רבה אשמח לייעוץ בנושא
המרחק הזה לא יזיז ל250 מודרני.
מה שכן גם ל125 לא כל כך, פשוט לא חייבים לעלות על כביש 1 שהוא כביש בלתי נסבל לדעתי לא משנה איזה כלי, חוץ מאולי באוטובוס.
מה רע לנסוע דרך 461 ואז 40? אני מצפון תא וזה אפילו מה שוייז מציע לי.
תודה על המענה , לדעתך לא יהיה הבדל גדול בין ה250 ל125 שלי כיום ? (אם אני "משדרג" זה רק ל250 עקב עניין הביטוח) .
בדקתי עכשיו בוויז ומופיע לי 3 אופציה - אחת זה דרך כביש 4 יציאה מבני ברק ואז כביש 1 (הקבוע שלי לוקח בערך 20-23 דק 24 ק"מ)
השניה 471 ואז 40 זה 22 קמ ו26 דק
והשלישית זה 4 ואז 461 זה 22 קמ ו29 דק
מה לדעתך מאלה "הכי בטיחותית" והאם באמת מוסיפה 10 דק או סתם מופיע ככה בוויז
לדעתי 4, 461 ואז 40 הכי טוב.
וייז נותן הערכת זמן מוגזמת לרוב
על 471 קשוח לנסוע עם 125
ממליץ לבחור ב 461 על פניו. נסיעה מעט יותר רגועה ומתאימה ליכולות הקטנוע. עשיתי את הקו הזה על דיאלים S3 125 תקופה, ובהצלחה היא מנסיון של שני המסלולים הנל
Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
It's not about the speed. It's about the ride!
שדרוג מ125 ל250 זה שינוי ממש ממש גדול לדעתי וכך או אחרת בטוח שתהנה מזה.
זה אולי לא חובה. לא תמות מלנסוע את זה על 125 אבל יהיה לך הרבה יותר כיף לעשות את הנסיעות על 250.
גם לשדרג את הרישיון זה דבר מומלץ לחיים בלי קשר למסלול הנסיעה הספציפי.