עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: קניית אופנוע מאלבר

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55

    קניית אופנוע מאלבר

    שלום!
    אני מעוניין בלקנות אופנוע אבל לא יודע איך לבדוק אותו ויזואלית וכו'...
    האם אפשר לסמוך על מקומות כמו אלבר, אמנות אחזקת האופנוע וכל זה?

    תודה מראש!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    שלום!
    אני מעוניין בלקנות אופנוע אבל לא יודע איך לבדוק אותו ויזואלית וכו'...
    האם אפשר לסמוך על מקומות כמו אלבר, אמנות אחזקת האופנוע וכל זה?

    תודה מראש!
    אי אפשר לסמוך על אף אחד.
    בטח לא על מי שיש לו אינטרס למכור לך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אי אפשר לסמוך על אף אחד.
    בטח לא על מי שיש לו אינטרס למכור לך.
    אז אם אני רואה אופנוע ביד 2 שאני מעוניין בו, עדיף כבר לקבוע במוסך לבדיקה ויהיה מה שיהיה או שעדיף לוותר ולא לעשות את הצעד הזה?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    אז אם אני רואה אופנוע ביד 2 שאני מעוניין בו, עדיף כבר לקבוע במוסך לבדיקה ויהיה מה שיהיה או שעדיף לוותר ולא לעשות את הצעד הזה?
    תהליך קניה של כלי רכב משומש "על הנייר" נראה כך:
    1. מייצרים קשר עם המוכר ומוודאים את הפרטים במודעה. משלימים חוסרים אם צריך כדי להגיע לתשאול מלא - ידיים, ק"מ, טסט בתוקף, תיעוד טיפולים, עבר תאונתי, רכיבים שדורשים החלפה בקרוב|(גגון צמיג/שרשרת), תוספות.
    על סמך הנתונים האלה מחליטים האם יש טעם לנסוע לראות.
    2. במידה וכן - מגיעים, מתרשמים מהמוכר (פחות רלוונטי במקרה של סוכנות). מצליבים את המידע מהתשאול הטלפוני עם המצב בפועל - כל חוסר התאמה (כגון - סימני שפשוף על מנוף הבלם ומשקולת כידון באופנוע ש"לא נפל מעולם") זאת נורה אדומה בוהקת.
    מבצעים בדיקה ראשונית - לא צריך להיות מכונאי דגול כדי לוודא שכל החשמל עובד, לחפש שפשופים במשקולות הכידון, המנופים או חלקים בולטים אחרים, לבדוק את מצב הצמיגים. לא יזיק גם לשמוע את המנוע ולבדוק האם יש רעשים חריגים.
    מי שיש לו ניסיון מכונאי נרחב יותר, ידע גם לחפש סימני נזק בשלדה, להעריך את מצב הברקסים והשרשרת, לבדוק חופשים במיסבים - ובכך במידה מסויימת מייתר את השלב הבא.
    3. אם כל הבדיקות לעיל לא הציפו בעיה משמעותית, והשילוב בין מצב האופנוע למחיר (אחרי משא ומתן) נראה מבטיח - אפשר לקחת לבדיקה במוסך שמתמחה בדגם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הייתי מוסיף להתכופף ולחפש נזילות שמן או הזעות של שמן או נוזל קירור.

    אם יש לך בן משפחה שהחליף רכב או שתיים בחייו כדאי לבוא איתו שתהיה עוד עין אובייקטיבית ויתרה מזאת שתמתן את ההתלהבות שלך ( לא מכיר אותך אבל ישנם אנשים הנוטים להתעלם מאזהרות פנימיות שלהם שלרוב מוצדקות )

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תהליך קניה של כלי רכב משומש "על הנייר" נראה כך:
    1. מייצרים קשר עם המוכר ומוודאים את הפרטים במודעה. משלימים חוסרים אם צריך כדי להגיע לתשאול מלא - ידיים, ק"מ, טסט בתוקף, תיעוד טיפולים, עבר תאונתי, רכיבים שדורשים החלפה בקרוב|(גגון צמיג/שרשרת), תוספות.
    על סמך הנתונים האלה מחליטים האם יש טעם לנסוע לראות.
    2. במידה וכן - מגיעים, מתרשמים מהמוכר (פחות רלוונטי במקרה של סוכנות). מצליבים את המידע מהתשאול הטלפוני עם המצב בפועל - כל חוסר התאמה (כגון - סימני שפשוף על מנוף הבלם ומשקולת כידון באופנוע ש"לא נפל מעולם") זאת נורה אדומה בוהקת.
    מבצעים בדיקה ראשונית - לא צריך להיות מכונאי דגול כדי לוודא שכל החשמל עובד, לחפש שפשופים במשקולות הכידון, המנופים או חלקים בולטים אחרים, לבדוק את מצב הצמיגים. לא יזיק גם לשמוע את המנוע ולבדוק האם יש רעשים חריגים.
    מי שיש לו ניסיון מכונאי נרחב יותר, ידע גם לחפש סימני נזק בשלדה, להעריך את מצב הברקסים והשרשרת, לבדוק חופשים במיסבים - ובכך במידה מסויימת מייתר את השלב הבא.
    3. אם כל הבדיקות לעיל לא הציפו בעיה משמעותית, והשילוב בין מצב האופנוע למחיר (אחרי משא ומתן) נראה מבטיח - אפשר לקחת לבדיקה במוסך שמתמחה בדגם.
    אוקיי עכשיו הבנתי יותר מה לחפש,
    תודה רבה!
    (למקרה ומישהו ייראה את ההודעה הזאת בעתיד והוא לא מבין מה כל הדברים שציינת אז לחפש בגוגל תמונות!)

    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הייתי מוסיף להתכופף ולחפש נזילות שמן או הזעות של שמן או נוזל קירור.

    אם יש לך בן משפחה שהחליף רכב או שתיים בחייו כדאי לבוא איתו שתהיה עוד עין אובייקטיבית ויתרה מזאת שתמתן את ההתלהבות שלך ( לא מכיר אותך אבל ישנם אנשים הנוטים להתעלם מאזהרות פנימיות שלהם שלרוב מוצדקות )
    לגמרי צריך למתן אותי לפעמים...
    עוד עצה טובה, תודה רבה!


    אתם יכולים אולי לחשבו על שאלות יותר מתקילות שאפשר לשאול לפני/בזמן הבדיקה?

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    18
    בהתחשב בעסקים שציינת מדובר בהארלי? אם כן, זה יותר בעייתי – קשה לי לחשוב על "מוסך מתמחה" שייתן לך חו"ד אובייקטיבית. זה עולם די מצומצם.

    בהעדר היכרות עם מישהו שמבין, מה שאתה יכול לעשות כדי לצמצם את הסיכון זה לעשות שיעורי בית בעצמך – יש המון מידע בפורומים, יוטיוב, פייס... לקחת כלי עם קילמוטרז' נמוך שלא עבר תאונה (יש להם כלים בני כמה שנים עם פחות מ-5000 ק"מ). אם אתה קונה מאלבר יכול להיות שאפשר לחלץ מהם גם אחריות.

    הא, כמעט שכחתי – לא לסמוך על אף אחד, ובוודאי שלא על אלבר.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי rk12 צפיה בהודעה
    בהתחשב בעסקים שציינת מדובר בהארלי? אם כן, זה יותר בעייתי – קשה לי לחשוב על "מוסך מתמחה" שייתן לך חו"ד אובייקטיבית. זה עולם די מצומצם.

    בהעדר היכרות עם מישהו שמבין, מה שאתה יכול לעשות כדי לצמצם את הסיכון זה לעשות שיעורי בית בעצמך – יש המון מידע בפורומים, יוטיוב, פייס... לקחת כלי עם קילמוטרז' נמוך שלא עבר תאונה (יש להם כלים בני כמה שנים עם פחות מ-5000 ק"מ). אם אתה קונה מאלבר יכול להיות שאפשר לחלץ מהם גם אחריות.

    הא, כמעט שכחתי – לא לסמוך על אף אחד, ובוודאי שלא על אלבר.
    בינתיים שמתי עין על הרבל של הונדה...
    חשבתי על ה-VN900 מוגבל אבל הוא יותר מהתקציב שלי לצערי
    וקראתי עוד קצת עכשיו בפייסבוק והבנתי שאלבר לא כאלו משהו מבחינת שירות ואמינות אז איאלץ "לסמוך" על יד2
    הבעיה שאין לי עין לדברים האלו ואני מפחד לפספס משהו וליפול ולבזבז כסף שלקח לי המון זמן לחסוך
    אקח את העצות שנתנו פה ואנסה כמה שיותר ליישם אותן
    תודה רבה בכ"מ!

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    18
    יפניים זה הרבה פחות מסובך בסוף זה אותה גברת בשינוי אדרת ולא תתקשה למצוא עסק אמין לבדיקה. גם הסיכון (עלות הכלי) יותר נמוך.

    אתה לא צריך עין מיוחדת – רק סבלנות ולא להתרגש יותר מדי. תראה שהמוכר טיפוס נורמלי. שהמסמכים מסתדרים (יד, צמיגים, ק"מ, מטופל במקום נורמלי ובזמן). אח"כ ויזואלית – שאין שיפורים מטופשים (במיוחד זבל בגרושים מסין), סימני נפילה / תיקונים לא מוצלחים (לא להתרגש משריטות שטחיות ברגליות וכיו"ב), ושכל החשמל עובד.
    תבקש שיתניע (cold start), תחפש כתמי שמן, ושאין למנוע רעשים מוזרים. בחזרה לנקודה הראשונה - שאל שאלות לאורך כל הדרך, תראה שהמוכר לא מגמגם, מתחמק, מחרטט ושהסיפור בסך הכל מתיישב והגיוני.

    אחרי שבדקת ברוגע את כל מה שכל הדיוט יכול לבדוק – אם זה נראה טוב קח למקום מוכר עם המלצות שיבדוק יותר לעומק.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי rk12 צפיה בהודעה
    יפניים זה הרבה פחות מסובך בסוף זה אותה גברת בשינוי אדרת ולא תתקשה למצוא עסק אמין לבדיקה. גם הסיכון (עלות הכלי) יותר נמוך.

    אתה לא צריך עין מיוחדת – רק סבלנות ולא להתרגש יותר מדי. תראה שהמוכר טיפוס נורמלי. שהמסמכים מסתדרים (יד, צמיגים, ק"מ, מטופל במקום נורמלי ובזמן). אח"כ ויזואלית – שאין שיפורים מטופשים (במיוחד זבל בגרושים מסין), סימני נפילה / תיקונים לא מוצלחים (לא להתרגש משריטות שטחיות ברגליות וכיו"ב), ושכל החשמל עובד.
    תבקש שיתניע (cold start), תחפש כתמי שמן, ושאין למנוע רעשים מוזרים. בחזרה לנקודה הראשונה - שאל שאלות לאורך כל הדרך, תראה שהמוכר לא מגמגם, מתחמק, מחרטט ושהסיפור בסך הכל מתיישב והגיוני.

    אחרי שבדקת ברוגע את כל מה שכל הדיוט יכול לבדוק – אם זה נראה טוב קח למקום מוכר עם המלצות שיבדוק יותר לעומק.
    סבבה, תודה רבה רבה רבה!
    עזרתם כולם מאוד, ממש מעריך את זה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    עוד דבר, אם המוכר מוכן להציג היסטוריית טיפולים מסודרת, לרוב זה יעיד על כלי שמור ומטופל. מוכר שינסה להתחמק מזה כנראה מסתיר משהו.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    עוד דבר, אם המוכר מוכן להציג היסטוריית טיפולים מסודרת, לרוב זה יעיד על כלי שמור ומטופל. מוכר שינסה להתחמק מזה כנראה מסתיר משהו.
    לבקש את זה כשהולכים לראות את הכלי או עוד לפני זה כשמדברים בפלאפון?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eos צפיה בהודעה
    לבקש את זה כשהולכים לראות את הכלי או עוד לפני זה כשמדברים בפלאפון?
    בטלפון אתה יכול לשאול על היסטוריית טיפולים ולבקש לראות אותה אם וכאשר תגיע לראות.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    בטלפון אתה יכול לשאול על היסטוריית טיפולים ולבקש לראות אותה אם וכאשר תגיע לראות.
    סבבה, תודה רבה!

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    אני צריך מוסך לבדיקה מומלץ באיזור חולון, ת"א, ראשל"צ,
    שמעתי על דינמיקה,
    יש לכם עוד המלצות?

    (עדיפות לכאלו שמתמחים בהונדה)

אשכולות דומים

  1. קניית אופנוע A1
    על ידי BoleT בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 25-08-2020, 10:51
  2. קניית אופנוע ישן
    על ידי SamuraiJack בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 02-02-2019, 10:53
  3. קניית אופנוע חדש
    על ידי Delirious1989 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 21-08-2017, 21:00
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 16:10
  5. קניית אופנוע
    על ידי matanatar בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-12-2015, 22:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO