הונדה חושפת היום את ה-NT1100 - אופנוע ספורט-תיור חדש הבנוי על בסיס האפריקה טווין, עם עיצוב מודרני, אבזור רב והמון אלקטרוניקה; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...7%d7%93%d7%a9/
![]()
הונדה חושפת היום את ה-NT1100 - אופנוע ספורט-תיור חדש הבנוי על בסיס האפריקה טווין, עם עיצוב מודרני, אבזור רב והמון אלקטרוניקה; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...7%d7%93%d7%a9/
![]()
שמח לשמוע שהמחיר צפוי להיות פחות מה-AT. מקווה להתחדש בכזה ב-2023.![]()
Vespa GTS SuperSport 300 HPE Blu Energia 2020"עודדו את הילדים שלכם לקנות אופנוע, לא ישאר להם כסף לסמים!"
Moto Guzzi V85 TT Evocative Rosso Uluru 2022
Saucony Triumph 2024
נראה כמו הילד של הויסטרום הישן וxadv.
מקווה בשבילם שהוא יראה יותר טוב במציאות.
מתחרה לורסיס, רק אני לא מבין למה עם מנוע צר יחסית הם עשו פרינג של במוו RT
אני מאוד אוהב את הונדה, אבל בטוח שלא מדובר באופנוע ספורט תיור. הוא אולי מחליף את הקרוס-תורר והקרוס-ראנר, אך לא את ה-VFR800. הוא מתחרה מול הוורסיס ולא מול הנינג'ה SX (או הסוזוקי GT). לא מבין איך אנשי השיווק מצמידים את המילה "ספורט" בצורה כ"כ חופשית למילה "תיור" רק בגלל שלאופנוע יש גלגלי "17 יצוקים. המנוע הוא לא ספורט, התנוחה היא לא ספורט, העיצוב הוא לא ספורט, לא משנה איך קוראים לו. אבל זה לא אומר שהוא לא ימכר טוב...
לא ספורט תיור אלא תיור פרופר
אם היה ספורט תיור היו מכניסים בו את ה4 בשורה שלהם.
מושב רחב מאוד, הרבה מאוד מיגון רוח כמו שנראה, לשבת ולגמוע מרחקים.
הגיע ארצה ויש מחירים:
http://fullgaz.co.il/%d7%97%d7%93%d7...0%d7%93%d7%94/
חלש בשביל להיות ספורט תיור אמתי, אפילו לורסיס יש 120 כ"ס שלא לדבר על המתחרה הבווארי או האיטלקי...בקיצור פוזה חסכונית לייצרן על חשבון הרוכבים שנמכר ביוקר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני לא אומר שזה לא יסע, אם השם שלו היה מוגדר כטוריינג סבבה לגמרי אז כל מי שהיה עולה על האוכף היה מבין שאין לו
מה לחפש בסופ"ש ביחד עם הספורטיביים, אבל כשאתה מגדיר את האופנוע כספורט טורייינג ונותן לו מנוע עאפס עגלה, וקורא
לו ספורט זה קצת פרוייקט מכירות של מחלקת השיווק. בדיוק כמו להדביק לכל אופנוע שני את התואר "אדוונצ'ר".
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זו בדיוק הבעיה עם האופנועים המוגדרים בשם.
פעם אם היית רוצה כלי מקצועי לשטח היית קונה כזה, הוא לא היה סלחן, הוא לא היה מפנק, אבל הוא היה ראוי לשמו.
היום אפילו המלך החדש של ה-"שטח" הימאמהה טנרה 700 חייב מקצה יקר של שיפורים בכדאי להצדיק את התואר.
פעם אופנועי הספורט היו כלי מקצועיים עם רצועת כוח צרה במעלה הסל"ד מתלים קשוחים והמהדרים היה להם מושב
אחד. היום וואחה.
בקיצור רוב הכלים עברו עידון סירוס וגימוד אוטומטי שעושה את העבודה של הרוכב, זה לא שהאופנועים רעים להפך הם
הרב יותר טובים. אבל ההפרדה בין כלי מקצועי לכלי פאן מטשטשת והרצון לתת גם מזה וגם מזה פוגעת בחוויה כללית.
ואז נכנסים אנשי המכירות ומדבקים לכלי שמות ותארים שהאופנועים פשוט לא מתאימים להם. "אדוונצ'ר" "סופר ספורט"
"ספורט תיור" שטויות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 16-02-2022 בשעה 08:46.