אתה צריך סמ״ק בשביל לסחוב מורכב וציוד לא כח סוס.
תיור אי אפשר לעשות עם טייפון או אופנוע עם סמ״ק וכח סוס נמוך.
אני מוכן להתערב איתך שהסקרמבלר XE 1200 של טריומף משאיר לך אבק עם ה90 כח סוס שלו ברגע ששניהם עמוסים עם מורכב וציוד.
הXE בהחלט מוכיח ש90 כח סוס מספקים ביותר לתיור וספורט תיור.
הורסיס 102 ניוטון מטר ב7700 סמ״ק והטריומף סקרמבלר 110 ניוטון מטר ב3900 סל״ד זה הבדל ענק והבדל שרוכב מרגיש שלא כמו כח סוס בלבד
אבל הטריומף לא ייתן לי את אותה עבודה על האוטובאן ועל זה אני מדבר, שימושיות גם כקטר מהיר מאוד במהירויות גבוהות וגם כוח רב בטכני.
אבל הטריומף לא ייתן לי את אותה עבודה על האוטובאן ועל זה אני מדבר, שימושיות גם כקטר מהיר מאוד במהירויות גבוהות וגם כוח רב בטכני.
תאמין לי אחרי רכיבת מבחן עליו אם לורסיס היה את המנוע הזה הוא היה הרבה יותר מוצלח בכל התחומים שדרושים לאופנוע אדוונצ׳ר.
אגב גם בגרמניה באוטובאן שיוצאים לטיול עם מורכב וציוד רוכבים 140 קמ״ש בערך ככה ששיוט על 200 זאת לא דרישה מאופנוע ספורט תיור או אדוונצ׳ר