שוב, יש להם נפילות ודאחקות מייגעות (סרטון היהשרדות) אבל יש גם כמה סרטונים מעולים כמו המבחן לאפריקה, ה 1290, הגורטקס, טיפים לרכיבה, נפילת ההארלי ועוד.
רמת ההפקה גבוהה הנופים מדהימים ומשקיעים מכל הלב בכל סרטון. זה לא טמבל על נייקד עם גופרו שדופק ווילי ומגחך בקסדה. יכול להיות שהוא המציא ז'אנר ויכול להיות שלא אבל הסגנון ייחודי. צופה מדי פעם ולוקח את הניסויים והמסקנות עם גרגר גדול של מלח.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אבל למה החליפו קרבורטורים בהזרקה, ידעת?
[QUOTE=Dresdner;186114]שוב ריפרפתי במהירות, זה אני או שהוא שכח להזכיר את חיישן הo2 באופנועים לכן כל התאוריה שלו לא
נכונה?/QUOTE]
תאוריה שלו בולשיט ממילה ראשונה ועד האחרונה. הזרקה טובה יותר בכל פרמטר, גם בלי מחשב, מפות וחיישנים. ידעו את זה כבר לפני 30 שנה. אין פה שום מחלוקת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא כלכך הבנתי מה כוונתך.
הוא טוען שהחברות מריצות על דיינו ועושות מפות קבועות ביחס לפתיחת מצערת וזה לא נכון, כלומר הם באמת עושים את זה אבל אז מגיעה חיישן הO2 ומבצע שינויים בהתאם למה שמתקבל בפליטה, מה שאומר שהמפות הן דינמיות ולא סטטיות מה שהופך את מערכת ההזרקה למערכת שיודעת להגיב לסביבה ולמנוע הספציפי שבו היא מורכבת, דוויד בפתח תקווה יקבל מנוע שעובד כמו אצל יורגן באלפים להבדיל מקרבורטורים שלא מסוגלים להתאים את עצמם ודורשים כיוון לפי המקום שאתה גר בו.
עכשיו שראיתי טיפה יותר גם הטענה שלו על האתנול שגוייה.
הוא מדבר על דלק עם 85 אחוז אתנול (כנראה) דלק שרוב המכוניות והאופנועים לא מותאמים לו גם ככה.
מהילת אתנול עד 10 אחוז לא תדרוש ניקוי קרבורטורים כל 4 שבועות כמו שהוא אומר, אתנול סופח יותר מים מהאוויר אבל עם 10 אחוז אתנול בדלק הספיחה יחסית זניחה ל4 שבועות עמידה ובטח שלא תסתום קרבורטור.
וגם בהזרקה הישירה הוא טועה, הסיבה שאין הזרקה ישירה באופנועים לא קשורה לעבודה שמנוע של אופנוע עובד בטורים גבוהים מרכב.
בקיצור יש משהוא אחד נכון בסירטון שלו?
https://www.motorcycle.com/ask-mo-an...torcycles.html