לא כלכך הבנתי מה כוונתך.
הוא טוען שהחברות מריצות על דיינו ועושות מפות קבועות ביחס לפתיחת מצערת וזה לא נכון, כלומר הם באמת עושים את זה אבל אז מגיעה חיישן הO2 ומבצע שינויים בהתאם למה שמתקבל בפליטה, מה שאומר שהמפות הן דינמיות ולא סטטיות מה שהופך את מערכת ההזרקה למערכת שיודעת להגיב לסביבה ולמנוע הספציפי שבו היא מורכבת, דוויד בפתח תקווה יקבל מנוע שעובד כמו אצל יורגן באלפים להבדיל מקרבורטורים שלא מסוגלים להתאים את עצמם ודורשים כיוון לפי המקום שאתה גר בו.
עכשיו שראיתי טיפה יותר גם הטענה שלו על האתנול שגוייה.
הוא מדבר על דלק עם 85 אחוז אתנול (כנראה) דלק שרוב המכוניות והאופנועים לא מותאמים לו גם ככה.
מהילת אתנול עד 10 אחוז לא תדרוש ניקוי קרבורטורים כל 4 שבועות כמו שהוא אומר, אתנול סופח יותר מים מהאוויר אבל עם 10 אחוז אתנול בדלק הספיחה יחסית זניחה ל4 שבועות עמידה ובטח שלא תסתום קרבורטור.