תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: בזמן רכיבה על כביש מהיר

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55

    בזמן רכיבה על כביש מהיר

    אהלן חברים!
    אז סוף סוף קניתי אופנוע אבל צצה לי בעיונת קטנה,
    עוד לא יצא לי לרכב על כביש מהיר אבל האם זה בסדר תמיד להיות על המצערת קבוע?
    כי אני רגיל מהאוטו שפשוט נותנים לפעמים גז ואז משחררים ו"גולשים" כזה אבל עם האופנוע זה מרגיש קצת מוזר...
    ועוד משהו אם אפשר לשאול,
    כשעושים Rev-matching אז האם לוחצים על הקלאץ' הבליפ וההורדת הילוך ביחד או שלוחצים קודם על הקלאץ' נותנים בליפ ומורידים הילוך?
    תודה מראש!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לאונפוע יש יותר בלימת מנוע מרכב ככה שזה הגיוני שזה מרגיש לך טיפה מוזר. אין בעיה עם גז קבוע.
    בקשר לגז ביניים, זה די הכל ביחד כשהעיקר זה כמה גז אתה נותן ותזמון שחרור הקלא'ץ.
    בגדול, בשילוב פשוט תעשה את מה שנשמע ומרגיש לך יותר טוב.
    זה יהיה לך מאוד ברור די מהר, ככל שזה יותר טבעי ועם פחות "קפיצה" של האופנוע, והמנוע מנגן יפה...

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    בחלק מהאופנועים החדשים יש מצמד מחליק שדי מייתר את הצורך בשוואת הסל"ד. גם אם זה לפאן, זה בסדר. תהנה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לאונפוע יש יותר בלימת מנוע מרכב ככה שזה הגיוני שזה מרגיש לך טיפה מוזר. אין בעיה עם גז קבוע.
    בקשר לגז ביניים, זה די הכל ביחד כשהעיקר זה כמה גז אתה נותן ותזמון שחרור הקלא'ץ.
    בגדול, בשילוב פשוט תעשה את מה שנשמע ומרגיש לך יותר טוב.
    זה יהיה לך מאוד ברור די מהר, ככל שזה יותר טבעי ועם פחות "קפיצה" של האופנוע, והמנוע מנגן יפה...
    אז אין בעיה לשחרר לפעמים את הגז ולתת לאופנוע לשוט טיפה? הקטע זה שאני לפעמים מכניס גם את הקלאץ' כשאני נותן לו לשוט, האם זה בסדר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בחלק מהאופנועים החדשים יש מצמד מחליק שדי מייתר את הצורך בשוואת הסל"ד. גם אם זה לפאן, זה בסדר. תהנה.
    אוקיי, תודה

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    עוד לא יצא לי לרכב על כביש מהיר אבל האם זה בסדר תמיד להיות על המצערת קבוע?
    כי אני רגיל מהאוטו שפשוט נותנים לפעמים גז ואז משחררים ו"גולשים" כזה אבל עם האופנוע זה מרגיש קצת מוזר...
    אז אין בעיה לשחרר לפעמים את הגז ולתת לאופנוע לשוט טיפה? הקטע זה שאני לפעמים מכניס גם את הקלאץ' כשאני נותן לו לשוט, האם זה בסדר?
    זה לא גורם נזק מכאני, אבל זאת צורת רכיבה לא נכונה. אין שום סיבה שבעולם לתת ושחרר גז ברכב, זה מיותר, מבזבז דלק ומציק למי שנוסע מאחוריך.
    אין גם שום סיבה לנתק את המנוע מהגלגלים באופנוע בזמן שיוט בכביש מהיר. צורת הרכיבה הנכונה והחסכונית - זה להיות במינון הגז המדוייק שנדרש כדי לשמור על המהירות הנדרשת, ולבצע כמה שפחות שינויים במצב המצערת. רצף של נפילות סל"ד ומהירות שמתחלפות בהאצות וחוזר חלילה - זה בזבוז של דלק, בלאי מיותר לאופנוע - וכאמור, עצבים למי שנוסע מאחוריך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    לגלוש על קלאץ/ניוטרל - בעיקר לא בטיחותי.
    המצב המועדף הוא תמיד להיות על הגז (גם קבוע) או על הברקס:
    1. אתה בשליטה
    2. הכח שמופעל עוזר מאד למתלים להצמיד את הגומי לאספלט ובכך לשפר אחיזה

    רוצה להבין לעומק ולרכב מהר ובטוח - תעשה קורס רכיבה מתקדמת.

    לקוח מרוצה של אופנוען מאומן, מגיע לחפירות שלהם באופן קבוע

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זה לא גורם נזק מכאני, אבל זאת צורת רכיבה לא נכונה. אין שום סיבה שבעולם לתת ושחרר גז ברכב, זה מיותר, מבזבז דלק ומציק למי שנוסע מאחוריך.
    אין גם שום סיבה לנתק את המנוע מהגלגלים באופנוע בזמן שיוט בכביש מהיר. צורת הרכיבה הנכונה והחסכונית - זה להיות במינון הגז המדוייק שנדרש כדי לשמור על המהירות הנדרשת, ולבצע כמה שפחות שינויים במצב המצערת. רצף של נפילות סל"ד ומהירות שמתחלפות בהאצות וחוזר חלילה - זה בזבוז של דלק, בלאי מיותר לאופנוע - וכאמור, עצבים למי שנוסע מאחוריך.
    בדיוק התשובה שחיפשתי!
    עכשיו הכל מובן, תודה רבה!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי weref צפיה בהודעה
    לגלוש על קלאץ/ניוטרל - בעיקר לא בטיחותי.
    המצב המועדף הוא תמיד להיות על הגז (גם קבוע) או על הברקס:
    1. אתה בשליטה
    2. הכח שמופעל עוזר מאד למתלים להצמיד את הגומי לאספלט ובכך לשפר אחיזה

    רוצה להבין לעומק ולרכב מהר ובטוח - תעשה קורס רכיבה מתקדמת.

    לקוח מרוצה של אופנוען מאומן, מגיע לחפירות שלהם באופן קבוע

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk
    תודה רבה על התשובה!
    לגמרי הולך לקחת את הקורס אחרי שאחסוך עוד קצת אחרי השחיטה הראשונה

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2018
    הודעות
    55
    למישהו יש מדריך/סרטון טוב על העלאת והורדת הילוכים נכונה?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    חפש ביוטיוב ואם בהסבר קודם דוחפים את הרגלית למעלה ולוחצים על המצמד טיפל'ה אחרי- עד שההילוך נכנס, אז אולי שאר ההנחיות גם בסדר.
    העברת הילוך אורכת עשיריות שניה אז קשה להבין מילולית או ויזואלית וקל יותר להרגיש מתי זה מבוצע נכון.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. נרתיק לאקדח בזמן רכיבה
    על ידי markr1990 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 27-03-2023, 13:36
  2. רכיבה על אופנוע בזמן הסגר
    על ידי JemyHal88 בפורום כללי
    תגובות: 114
    הודעה אחרונה: 07-10-2020, 13:06
  3. עצות על אופנוע ראשון (נסיעה לעבודה על כביש מהיר)
    על ידי hcosteff בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-04-2017, 14:30
  4. כביש מהיר - קטע כביש מגורד
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 23:45
  5. החלקה על כביש מהיר
    על ידי shaykram1989 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 02-03-2016, 11:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO