וואלה נק' חשובה,
אז ככה...
אחד אתה לא צריך הרבה כח בשטח, אתה צריך כח נשלט, ואתה יכול להשיג את זה בדו"פ על ידי הגדלת המהלך והגדלת המסה של גלגל התנופה.
שני הפעולות האלה מייצרות מנוע מאד נשלט אבל לא בעל הספק גבוה (יחסית למנוע מאותו סוג 2 או 4 פע).
ואז פשוט מה שעושים זה מכוונים שרוצעת הכח שמועצמת על ידי POWER VALE או מה שנקרא BEING ON THE PIPE תופיע בסל"ד גבוה מספיק שזה הגיוני שיש לרוכב אחיזה אחרת היה בסל"ד נמול יותר.
בנוסף יש טכנולוגיות כמו ה TPI (TRANSFER PORT INJECTION של KTM ואחרים שלא היו זמיניות למיטב זכרוני בשנות ה 90 ב GP שמאפשרים לשלוט על המנוע טוב יותר בדו"פ.
ובסופו של דבר כן אתה צודק הכניסה לרצועת הכח של הדו"פ הוא גורם בעייתי ופחות נשלט ולכן מרחיקים את רצועת הכח לאיזור שאתה תשתמש בו כשיש אחיזה וזאת בדיוק הנק החזקה של ה 4 פעימות ששולטים במוטוקרוס כי אתה יכול להיות בטוח שכשאתה על הגז חזק לפני רמפה של מוטוקרוס האופנוע לא ישתגע ופתאום יכנס לך הכח (זה לא יקרה על סלע כי מראש לא היית שם חזק מאד על הגז).
ואם הייתי חזק על הגז וישבת במקום הלא נכון על האופנוע דו"פ אז זה נקרא GHOST BIKE האופנוע ממשיך והרוכב מאחור - אין מושלם.



					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה