המוסכניק אמור לבדוק כל מה שצריך ואפשר לבדוק ולא רק לשער על סמך נסיעה שהכל בסדר.
בזמן האחרון האופנוע נכבה לי באמצע נסיעה.
בעיקר ברבע שעה הראשונה שלו זה מתבטא בזה שאני מניע בבוקר נותן לו 2 דקות להתחמם נוסע בערך 2 דקות מגיע לרמזור הראשון שבדרך כלל הוא אדום מוריד הילוך האופנוע מגמגמם ונכבה .
לאחר מכן אני נותן סטרטר מספר פעמים על ניוטרל הוא נדלק מוריד לראשון נוסע ושוב בעצירה הראשונה מגמגם ושוב מתכבה .
בקיצור אני כל הזמן נוסע עם קלאץ' לחוץ וגז על מנת שהטורים יהיו גבוהים שהאופנוע לא יכבה.
הייתי במוסך היום האופנוע עבר טיפול שכולל החלפת פלאג , החלפת פילטר שמן ,פילטר אוויר, בדיקת שסתומים , החלפת נוזלים , והעברת טסט,לפני חצי שנה החלפתי מצבר חדש.
המוסכניק שלי אמר שהוא נסע על האופנוע ולא הרגיש שום דבר מיוחד .
שילמתי ונסעתי רמזור ראשון בום האופנוע נכבה עשיתי פרסה חזרתי אליו אמר שיבדוק .
מדובר על klx 250 שנת 2013 בבעלותי שנתיים .
אני ממש מתוסכל מהמצב
המוסכניק אמור לבדוק כל מה שצריך ואפשר לבדוק ולא רק לשער על סמך נסיעה שהכל בסדר.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
עדכון.
בבוקר המוסכניק נסע על האופנוע ונכבה לו .
החשד שלו שיש סתימה באיזור המצערת .
לגבי שאלתך kkatov המוסכניק בדק את השסתומים ואמר שתקין.