ציטוט נכתב במקור על ידי assaf7419 צפיה בהודעה
בזמן האחרון האופנוע נכבה לי באמצע נסיעה.
בעיקר ברבע שעה הראשונה שלו זה מתבטא בזה שאני מניע בבוקר נותן לו 2 דקות להתחמם נוסע בערך 2 דקות מגיע לרמזור הראשון שבדרך כלל הוא אדום מוריד הילוך האופנוע מגמגמם ונכבה .
לאחר מכן אני נותן סטרטר מספר פעמים על ניוטרל הוא נדלק מוריד לראשון נוסע ושוב בעצירה הראשונה מגמגם ושוב מתכבה .
בקיצור אני כל הזמן נוסע עם קלאץ' לחוץ וגז על מנת שהטורים יהיו גבוהים שהאופנוע לא יכבה.
הייתי במוסך היום האופנוע עבר טיפול שכולל החלפת פלאג , החלפת פילטר שמן ,פילטר אוויר, בדיקת שסתומים , החלפת נוזלים , והעברת טסט,לפני חצי שנה החלפתי מצבר חדש.
המוסכניק שלי אמר שהוא נסע על האופנוע ולא הרגיש שום דבר מיוחד .
שילמתי ונסעתי רמזור ראשון בום האופנוע נכבה עשיתי פרסה חזרתי אליו אמר שיבדוק .
מדובר על klx 250 שנת 2013 בבעלותי שנתיים .
אני ממש מתוסכל מהמצב
1. האם בוצע כיוון שסתומים?
2. זכור לי שבדגם כלשהו (יכול מאוד להיות שזה ה-KLX) קיים מפחת קומפרסיה שיכול לעשות בעיות כאלו ואחרות. זה גם כיוון לבדוק.