עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: מנוע בעירה - אולי לא סוף סיפור (מנועי מימן)

  1. #1

    מנוע בעירה - אולי לא סוף סיפור (מנועי מימן)

    נו, אולי יהיה עתיד גם לילדנו להנות ממנוע עם פיצוצים בין הרגליים במקום לרכב על מנוע של בלנדר

    https://thecar.co.il/%d7%aa%d7%a2%d7...0%d7%95%d7%a2/

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש הרבה הגיון במה שהיפנים אומרים, גם בחשמל הם דוחפים לתא דלק מימן מה שאומר שכמו אחרים עם קצת שכל בראש היפנים לא רואים במצברים של היום משהוא שיכול להחליף מנוע בעירה פנימית כי זאת טכנולוגיה לא ישימה, טסלה לא קנתה מחצבה סתם ככה, הם כבר רואים בעיות בהספקה שיביאו לעליית מחירים אז במקום לקנות חלב הם קנו את הפרה.

    מנוע בעירה פנימית ללא זיהום יהיה ירוק יותר ליצור וזול יותר לרכישה מרכב חשמלי, אם הם יצליחו לעשות דבר כזה והוא יעבוד גם מחוץ למעבדה זה יהיה העתיד.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כדור הארץ לא יכול לשרוד רק סוג אחד של מנועים ובטח לא הוספת מזהמים, כמות כלי הרכב בעולם תצטרך להצטמצם משמעותית ולעבור לתחבורה של הסעת המונים יעילה.

    ועל שאר נתח השוק תהיה חלוקה בין רכבי חשמל לטווח קצר ומנועים יעילים לטווחים ארוכים. החלוקה תכלול גם את יתרונות המנוע ויכולות הטעינה בהעדפות המשתמש.

    תושבי ניו-יורק למדו היטב להשתמש בתחבורה ציבורית ורובם ללא בעלות על רכב פרטי, לאט לאט בכל העולם יפנימו את השיעור הזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כדור הארץ לא יכול לשרוד רק סוג אחד של מנועים ובטח לא הוספת מזהמים, כמות כלי הרכב בעולם תצטרך להצטמצם משמעותית ולעבור לתחבורה של הסעת המונים יעילה.

    ועל שאר נתח השוק תהיה חלוקה בין רכבי חשמל לטווח קצר ומנועים יעילים לטווחים ארוכים. החלוקה תכלול גם את יתרונות המנוע ויכולות הטעינה בהעדפות המשתמש.

    תושבי ניו-יורק למדו היטב להשתמש בתחבורה ציבורית ורובם ללא בעלות על רכב פרטי, לאט לאט בכל העולם יפנימו את השיעור הזה.
    כל המכוניות בעולם אחראיות לחמישית הזיהום בעולם, זה לא מעט אבל בהתחשב בזיהום המצברים שמחליפים את בערת הדלק ההבדל בפליטת גזי חממה יהיה מזערי

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לא מדובר רק בהפחתת המזהמים, אלה בעיקר בהרגלת האוכלוסייה לצריכה שונה של שינוע ותחבורה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    בנתיים כל העולם ואחותו כולל פורד, ריוויאן, שברולט, טסלה מכוונים למנוע חשמלי ולא תא מימן.

    ואם כבר אתה רואה כמויות אדירות של רכבים נכנסים ויוצאים מתחת דלק בקצב של אחד לשלוש דק למלא טנק של 20 גלון איך הגריד של מערכת החשמל תעמוד במצב שכל המדינה טוענת רכבים בלילה - אולי יעבוד אולי לא.

    מה קורה אם במלחמה האוייב מחליט להתרכז בתחנות הכח ואז הוא משבית את מערכת התחבורה, בניגוד לבניית מפעל ייצור מימן לבנות תחנת כח ייקח הרבה יותר זמן ומדובר באלמנט הרבה פחות מבוזר וריכוזי.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כל המכוניות בעולם אחראיות לחמישית הזיהום בעולם, זה לא מעט אבל בהתחשב בזיהום המצברים שמחליפים את בערת הדלק ההבדל בפליטת גזי חממה יהיה מזערי
    הייתי בטוח שהרבה פחות מזה תוכל להביא קישור?

    ואם כבר מי שאחראי על אחוזים מאד גדולים של זיהום הן אוניות סוחר, שברגע שיוצאות מהמים הטריטוריאלים מעבירות את מנועי הדיזל שלהן לעבוד על דיזל מזהם וזול בעוד שבזמן שהן בתוך המים הטריטורילים מחויבות לשימוש בדיזל נקי יחסית ויקר.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    בנתיים כל העולם ואחותו כולל פורד, ריוויאן, שברולט, טסלה מכוונים למנוע חשמלי ולא תא מימן.

    ואם כבר אתה רואה כמויות אדירות של רכבים נכנסים ויוצאים מתחת דלק בקצב של אחד לשלוש דק למלא טנק של 20 גלון איך הגריד של מערכת החשמל תעמוד במצב שכל המדינה טוענת רכבים בלילה - אולי יעבוד אולי לא.

    מה קורה אם במלחמה האוייב מחליט להתרכז בתחנות הכח ואז הוא משבית את מערכת התחבורה, בניגוד לבניית מפעל ייצור מימן לבנות תחנת כח ייקח הרבה יותר זמן ומדובר באלמנט הרבה פחות מבוזר וריכוזי.
    אתה באמת חושב שהיצרנים עושים זאת כי איכפת להם מהסביבה? VW לא עשתה רכבים חשמליים בזמן שטסלה כבר הייתה בשנה השביעית לפעילות וזה לא כי אין להם יכולות או רצון הם פשוט חיכו ממש לסוף עד שממש יכריחו אותם, הם לא מאמינים בחזון הרכב החשמלי כמו שהוא היום אבל הם חייבים לעשות מוצר שיאשרו תנועה שלו בכביש.

    לגבי הגריד בגרמניה מדברים על הפסקות חשמל יזומות וחברות החשמל כרגע מגבילות ל2 עמדות לרחוב

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    הייתי בטוח שהרבה פחות מזה תוכל להביא קישור?

    ואם כבר מי שאחראי על אחוזים מאד גדולים של זיהום הן אוניות סוחר, שברגע שיוצאות מהמים הטריטוריאלים מעבירות את מנועי הדיזל שלהן לעבוד על דיזל מזהם וזול בעוד שבזמן שהן בתוך המים הטריטורילים מחויבות לשימוש בדיזל נקי יחסית ויקר.
    זה כנראה הרבה פחות אבל זה פחות או יותר מה שיוצא בגוגל, חלק אומר 30 אחוז וחלק 20 וכנראה במציאות זה 10 אחוז.
    גם לגבי תעשיית הבשר תמצא משהוא בין 30 ל60 אחוז.
    זה הכל תאוריות וסימולציות, הם לא יודעים כלום

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    כדי שכולם יעברו להשתמש במערך של הסעות המונים צריך שכולם יגורו בערים גדולות עם מערך הסעות משוכלל.
    ברוב העולם המערבי זה לא בדיוק המצב. למעשה יש תנועה של אמידים מחוץ לערים הצפופות והמזהמות.
    ניו-יורק זה ומנהטן בכלל סבבה. 10 דקות הליכה מקס' לתחנה הקרובה אבל זה היוצא מהכלל.
    אפשר לחיות בקרית מלאכי או לוס אנג'לס בלי רכב פרטי?
    ומה יגידו לכל המדינות המתפתחות (תורמות חלק גדול לזיהום)- חכו שניה עם הפיתוח והתיעוש והבניה ותתחילו לשמור על האוויר.
    זנדברג הוציאה 140 איש לוועידה שבה סין הודיעה שתגביר את השימוש בפחם.
    וישראל שלנו, אני די בטוח שכל הזיהום שמיוצר כאן בלתי ניתן למדידה או בטל בשישים מול המזהמות הגדולות.
    זה טרנד, טרנד שעולה ויעלה לנו הרבה כסף.
    שלא לדבר על הגז שפחות מזהם מדלק ואף אחד לא רוצה שתשתמשו בו ולכן המיסוי עלה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כדי שכולם יעברו להשתמש במערך של הסעות המונים צריך שכולם יגורו בערים גדולות עם מערך הסעות משוכלל.
    ברוב העולם המערבי זה לא בדיוק המצב. למעשה יש תנועה של אמידים מחוץ לערים הצפופות והמזהמות.
    ניו-יורק זה ומנהטן בכלל סבבה. 10 דקות הליכה מקס' לתחנה הקרובה אבל זה היוצא מהכלל.
    אפשר לחיות בקרית מלאכי או לוס אנג'לס בלי רכב פרטי?
    ומה יגידו לכל המדינות המתפתחות (תורמות חלק גדול לזיהום)- חכו שניה עם הפיתוח והתיעוש והבניה ותתחילו לשמור על האוויר.
    זנדברג הוציאה 140 איש לוועידה שבה סין הודיעה שתגביר את השימוש בפחם.
    וישראל שלנו, אני די בטוח שכל הזיהום שמיוצר כאן בלתי ניתן למדידה או בטל בשישים מול המזהמות הגדולות.
    זה טרנד, טרנד שעולה ויעלה לנו הרבה כסף.
    שלא לדבר על הגז שפחות מזהם מדלק ואף אחד לא רוצה שתשתמשו בו ולכן המיסוי עלה.
    להזכירך עד לפני כמה שנים בת ים חולון ואפילו אשדוד היו אקס טרטוריה בפני עצמם, נתניה הרצליה כפר סבא ורעננה בצפון גם.
    היום כולן חוברו למטרופולין גוש דן...כשתתחיל לפעול הרכבת הקלה ובעתיד גם המטרו בליווי אגרת הגודש תראה לפתע שינוי
    בהרגלים.

    הרכבת הקלה בי-ם הפתיעה אפילו את עצמה בשימוש למרות הקו המוגבל והפחות יעיל, כתוצאה מזאת כל לוחות הזמנים לקווים
    חדשים קודמו. ברגע שישקע אבק ההתקנה תראה שינוי הרגלי נהיגה בירושלים.

    הישראלי הלא פראייר צריך תמריץ בהפחתת עובי הארנק בשביל להשתנות וזה קורה.

    ממליץ לך לעקוב אחרי השינוי בניו יורק בתחבורה מאז שנות החמישים להיום. לא משתלם להחזיק רכב פרטי שם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    דוגמא אחת או שתיים על ערים מאד יחודיות לא אומר כלום, עובדה שברוב הערים בעולם יש בכל בית מכונית אחת לפחות, מה שכן הנסועה בתוך העיר נמוכה יותר בגלל השימוש בתחבורה ציבורית אבל המרחקים הגדולים מפצים על זה ככה שנשארת באותה נקודה.

    סאן פרנסיסקו כל בוקר

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בניגוד לארה"ב שם עדיין יש המון שטחים נחלות ואזורי ספר של קנטרי פתוח, בישראל עתודות הקרקע נגמרות בקצב מסחרר
    ובנייה לגובה תופסת את מוקמה, עכשיו תחשוב כמה כלי רכב בגורד שחקים אחד בת"א מכיל ותבין שהתנועה העצמאית ברכב
    פרטי תהיה בלתי אפשרית בעוד עשור.

    כל שנה מתווספים 250 אלף כלי רכב זאת אומרת מיליון כל ארבע שנים 2.500,000 בעשור הבא בהנחה מטמטמת ש 500000
    ירדו מכביש עדיין בנוסף למה שקורה היום זאת תהיה התוספת.

    עכשיו להפריד את הנהג הישראלי מהרכב הפרטי שלו יקרה רק בכוח, אבל יקרה!

    בהצלחה לכולנו!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    על פניו התחזיות הקודרות של נאור מתממשות והעולם יהיה שייך לחברות שישלטו בממשלות שיפעילו אותנו פשוטי העם למען רווחת הסלאטה ושמנה שתהנה מסטייק ולא מסלט.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אני רק אשים את זה כאן... מה שאני טוען מזמן, מתחיל להופיע במדיה:
    https://www.thisismoney.co.uk/money/...ER-petrol.html

    מן הסתם, זה לא יעצור את יפי-הנפש חרדי האקלים.
    הרי בסוף, הממשלות רוצות לחלק כסף למהפכות (שחלקו יגיע ל"ידיים הנכונות") והיצרנים רוצים שתזרוק את הרכב שלך לפח ותלך לקנות חדש, כדי להרגיש שאתה עושה משהו טוב לפלנטה (או כדי לחסוך בהוצאות הדלק, שמתנפחות ללא כל פרופורציה עקב מיסוי).
    למדינות שכלכלתן מבוססת על נפט ופחם אפשר לא לדאוג עוד הרבה זמן, רוב החשמל ימשיך להיות מיוצר מדלקים מאובנים עוד תקופה ארוכה.
    דעתי האישית והלא מחייבת היא שאם למישהו היה אכפת מהאקלים, היו מאפשרים לאנשים לרכוש בעלות סבירה כמה דונמים של קרקע מחוץ למרכז הארץ, ובתמורה מחייבים אותם לתחזק X עצים בשטח. אבל הכיוון של הממשל הוא אחר לגמרי - להפוך בית קרקע עם גינה גדולה למותרות יקרה ולצופף את כולנו בקני-נמלים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. קירור נוזל חיצוני - למנוע בעירה פנימית. (רעיון לדיון)
    על ידי אין לדעת בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-09-2021, 12:10
  2. סוף עידן אופנועי מנוע בעירה פנימית.
    על ידי ronen_sch בפורום כללי
    תגובות: 243
    הודעה אחרונה: 31-03-2021, 10:30
  3. 250cc מנועי
    על ידי 2 Strokes בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-12-2017, 23:48
  4. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 22-11-2017, 15:45
  5. מנופי ברקס/קלאץ' למונסטר 696
    על ידי Rossonero בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-08-2017, 18:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO