ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
20 שנה בתעשייה מסביר הרבה מאוד. התעשייה בארץ (כפי שאני מכיר אותה, גם מניסיון אישי) נוקטת בשיטת "אם זה עובד אז למה לשנות"
זה עיקרון הנדסי חשוב מאוד. מחשב עליו אתה כותב את זה בנוי לפי העיקרון הזה.

ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
בסה"כ הדברים ידועים: ידוע מה הבעיות באלקטרוליזה של מים. ידוע לאן …

רק עניין של זמן.
אני לא מומחה לכימיה ברמה כזאת כדי להגיד ״זה לא יקרה״, השאלה היא - האם אתה כן? אתה כבר הצלחת? אם כן, למה לא קראתי על זה בחדשות, ואם לא - למה אתה מחכה?

ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
ייצור של סוללת ליתיום עם 28KWh מייצר כ-3 טון פחמן דו חמצני. חפש מסמך PDF בשם sustainability-09-00504.pdf. טסלה מודל 3, לדוגמה, נמכרת עם סוללות של 50-75 קווט"ש, כלומר בייצורן נפלטו 5.3-8 טון פד"ח. [URL="https://www.lightfoot.co.uk/news/2017/10/04/how-much-co2-does-a-car-emit-per-year/"]

הנה, הבאתי לך הסבר השוואתי, אבל אני לא רוצה לעבוד אצלך.
הא? טסלה מורכבת לא רק מסוללה וגולף לא מורכב מסולר. הסבר השוואתי אמור לכלול ייצור של אוטו חשמלי (כולו!) מול *יצור* של אוטו מקביל. אחרי זה אפשר להשוות שימוש , לבדוק זמן חיים של סוללה וכו


Sent from my iPhone using Tapatalk