האם הקטנוע מאבד הרבה מים?
פרט לתחילת נסיעה ולהתנעה הראשונית, הקטנוע עובד טוב מאוד. נרכש חדש מהחברה ב-2015 ועשה 46.5k ק"מ. מטופל בזמן, כל 3K ק"מ טיפול קטן/בינוני וכל 12K טיפול גדול במוסך מורשה. הבעיות התחילו ב-42K ק"מ פחות או יותר. כשאני מניע בבוקר נגיעה קטנה בסטרטר כבר לא מספיקה ולפעמים צריך לחיצה ארוכה ופמפומים עם הגז להעיר את הקטנוע. זה לפעמים לוקח שניות ארוכות ומרגישים שהמנוע נקרע כשאני עושה את זה(בייחוד ברעש שהוא מוציא). זה לא משהו שמפריע לי יותר מידי, אבל אני חושש שעם הזמן הבעיה רק תלך ותעמיק ושאני עושה נזק לקטנוע עם ההתנעות הממושכות האלה. בנוסף, הקטנוע לא מתיישב על 2K סל"ד ישר בתחילת הנסיעה כמו פעם, אלא בדרך כלל נעמד על 1.6K פחות או יותר וגם שומעים שהמנוע "חלש" או קצת יותר מתאמץ וגם מרגישים את זה ביציאה מרמזור. במהלך הנסיעה הסל"ד מתייצב, אבל כמעט כל בוקר התקלות האלו חוזרות. האם הסיבה היא שהלך אטם ראש מנוע? אם כן, במידה ולא אטפל בזה, התקלה תשאר במצב הנוכחי או שרק תלך ותחמיר? אני צפוף מאוד כלכלית, אבל אם זו תקלה שתגמור לי את המנוע בסופו של דבר, הייתי רוצה לדעת על זה מראש כדי שאוכל להתכונן. תודה מראש.
עריכה: חשוב לציין שאחרי הטיפול האחרון(45K), בעיית ההתנעה הפסיקה זמנית אבל חזרה לאחרונה.
נערך לאחרונה על ידי Doom; 18-11-2021 בשעה 23:59.
בטיפול האחרון הוחלף פלאג?