באוצר בוחנים: מס נסיעה על רכבים חשמליים (msn.com)
2 טעויות בכתבה: (1) רכב חשמלי הוא לא "רכב נקי מזיהום" כמו שמכונה בכתבה. (2) ב"הוצאות תחזוקה נמוכות" לא נלקח בחשבון הצורך להחליף סוללות אחרי 8 פלוס מינוס שנים.
האוצר, כדרכו, יטיל מס על כל הרכבים - מכוניות אופנועים וקטנועים, אולי יוותר אחרי מלחמה אולי לא. אבל פתאום לקנות זירו יהיה גם יותר יקר וגם עלויות השימוש יהיו יותר יקרות.....
לא שלא ידענו שזה יגיע.
Xiib בוא תבין משהו, כשאתה מתווכח עם מישהו (גם אם זה סתם לצורך ויכוח), תנסה להבין עם מי אתה מתווכח כמי שמכיר את הנפש
הפועלת אני יכול הגיד לך שיש לו "קצת" מושג על מה הוא מדבר למרות שהוא "זקן".
תכנית החשמל והמגמה החשמלית התחילו לפני כמעט חצי יובל באירופה מתוך תקווה לפריצת דרך משמעותית בתחום אגירת האנרגיה,
הרכבים אז זיהמו יותר, ותקנות האירו חנקו את המנועים עוד ועוד ורצו לאלץ את היצרנים ובעלי ההון להשקיע בפיתוח "ירוק" עכשיו בדיוק
כמו קלטות הבטה (חפש בגוגל) שנראו על פניו כרעיון טוב שלא תפס והטכנולוגיה עקפה את הפיתוח כל כך מהר, בתחום המכני זה לא קרה
אבל במקביל קורים המון תהליכים חיצוניים אחרים משפיעים.
צעירי הפריפריה בכל מקום בעולם, נוחתים בערים הגדולות במספרים הולכים וגדלים ו-80% מאוכלוסיה רוצה לגור על 20% מהשטח מה שאומר
שצריך למצוא פתרון ת"א שהייתה חולות ניצלה כבר מספר פעמים את כל עתודות הקרקע שלה ועכשיו מתחילים לבנות לגובה, כמה גובה?
בעוד 40 שנה גורדי השחקים הכי גובהים שאתה מכיר היום יהיו הנמוכים בשטח...(ע.ע ניו יורק) אף אחד מהם לא יצטרך רכב.
המגמה הכללית במדינה היא לייתר את הרכב הפרטי, עכשיו כיוון שאף אחד לא יוותר על הרכב הפרטי שלו מעצמו הוא יאלץ לעשות זאת בכוח.
כמה מפליא ככה פשוט.
אנחנו על קו התפר בדיוק כמו הדור שעבר מהכרכרות לרכב ממוכן רק שאנחנו עוד לא יודעים את זה.(אבל בשביל זה יש לך אותי)
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
המדינה לא באמת מעניין אותה זיהום האוויר
זה יהיה הבעייה של הדור הבא והבא והבא
מה שכן מעניין את המדינה זה תקציב.
בלי תקציב אין את הדברים הבאים ( לא בהכרח בסדר הזה ) מתחיל מהחשוב ביותר:
1. משכורות מנופחות לשרים + חברי ממשלה
2. פנסיות לשרים ושרי הממשלה.
3. בורקסים עוגיות למי שכן מגיעה לישיבות או לכנסת
4. שתיה מתוקה ( רק מזכיר שזה נהיה עסק יקר אז הם לא יביאו מהבית)
5. הטבות ותנאים
6. כל השאר
כמובן שזה תקף גם לחברי הכנסת שמתי שהוא מקווים להיות בממשלה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שושנים, לפני שאתה מלמד מישהו איך לחיות, אולי תנסה להבין עם מי אתה מתווכח. כי גם אני אוהב להתווכח, אפשר להמר שבכל מה שקשור לחשמל אני מבין יותר ממך וזקן ביחד.
כאשר אתם דנים על חשמל בכלל ורכבים חשמליים בפרט, אתם נשמעים כמו קבוצת עיוורים שדנים על איך נראה פיל.
כשתלמד טבלת כפל (חפש בגוגל) דבר איתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז מה היה לנו
נויירולוג - לחשמל
גריאנטולוג - לרכב מיושן
פרקטולוג - נו תבחרו אתם
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הרכב הפרטי זו בוננזה של מדינת ישראל. 50 מליארד שקל הכנסות....https://www.globes.co.il/news/articl...did=1001354792
מנסים כבר שנים לשכנע אותנו שאנחנו חייבים לעבור לתחבורה ציבורית. אבל כמו שכולנו יודעים זה לא עובד.
עולם הרכב החשמלי נהנה מהטבות מיסוי על מנת לעודד מעבר. אך המדינה איננה פראיירית וכשהכב הנמכר בישראל זה טסלה. המדינה הבינה שנקודת האל חזור של הסוללות היא פה. ולכן המיסוי מגיע.
המדינה לא תוותר על ה 50 מליארד שקל בשנה. היא תקבל את הכסף מכל מי שמשתמש ברכב לתעבורה. לא משנה מימן חרדל גז או בטריה.
אבל ויש אבל גדול....
כשיגיע הרכב האוטונומי והוא יגיע. כל מודל החזקת הרכב ישתנה.. לא יהיה יותר צורך בלרכוש רכב. ולמי אכפת איזה דגם של רכב מגיע לאסוף אותי.
הרכב האוטונומי בעצם יורה לכל עולם הרכב ברגל.
אני מחזיק בדעה שאנחנו הדור שהכי נהנה פה על הכדור. לפני 100 שנה היה זוועות. ובעוד 100 שנה יהיה זוועות.
שמת לב שבזמן האחרון כל היצרנים חזרו בהם מההצהרות על רכב אוטונומי?
עדיין עובדים על זה ועדיין רוצים להכניס את זה אבל למדו שזה עוד רחוק מאיתנו, הסיכוי לרכב אוטונומי שעובד זה אם כל המכוניות יהיו אוטונומיות, תקופת המעבר היא הבעיה הכי קשה כאן לביצוע.
כי זה תמיד היה scum אבל מסוג מעניין מאוד. תראה, מבחינה פיננסית, אסור שלחברה כמו אפל או אינטל יהיה יותר מדי כסף נזיל. הרי זה לא בנק. במקרה קיצוני יכול להיווצר מצב שווי החברה קטן יותר מכמות המזומנים שלה! אז קונים אותה בכסף של עצמה, ומפרקים. לא טוב, אז מה עושים? ״משקיעים״ באיזשהו פרויקט יקר חסר כל הגיון, רק שיהיה יקר מספיק. לא פשוט למצוא כזה - מדובר במיליארדים. רז אינטל קונה מובילאיי. אין כל סיכוי שההשקעה תחזיר את עצמה. אפל רוצה לפתח לבד. למה לא? אפשר לבזבז ככה כל סכום.
למה לא לשלם דיבידנד אתם שואלים? עיניים של דימוי. חברה שמשלמת דיבידנד נחשבת לאחד שנגמרו לא רעיונות חדשניים.
לכן - רכב אוטונומי - פרוייקט יקר שלא נגמר
Sent from my iPhone using Tapatalk