שמת לב שבזמן האחרון כל היצרנים חזרו בהם מההצהרות על רכב אוטונומי?
עדיין עובדים על זה ועדיין רוצים להכניס את זה אבל למדו שזה עוד רחוק מאיתנו, הסיכוי לרכב אוטונומי שעובד זה אם כל המכוניות יהיו אוטונומיות, תקופת המעבר היא הבעיה הכי קשה כאן לביצוע.
שמת לב שבזמן האחרון כל היצרנים חזרו בהם מההצהרות על רכב אוטונומי?
עדיין עובדים על זה ועדיין רוצים להכניס את זה אבל למדו שזה עוד רחוק מאיתנו, הסיכוי לרכב אוטונומי שעובד זה אם כל המכוניות יהיו אוטונומיות, תקופת המעבר היא הבעיה הכי קשה כאן לביצוע.
כי זה תמיד היה scum אבל מסוג מעניין מאוד. תראה, מבחינה פיננסית, אסור שלחברה כמו אפל או אינטל יהיה יותר מדי כסף נזיל. הרי זה לא בנק. במקרה קיצוני יכול להיווצר מצב שווי החברה קטן יותר מכמות המזומנים שלה! אז קונים אותה בכסף של עצמה, ומפרקים. לא טוב, אז מה עושים? ״משקיעים״ באיזשהו פרויקט יקר חסר כל הגיון, רק שיהיה יקר מספיק. לא פשוט למצוא כזה - מדובר במיליארדים. רז אינטל קונה מובילאיי. אין כל סיכוי שההשקעה תחזיר את עצמה. אפל רוצה לפתח לבד. למה לא? אפשר לבזבז ככה כל סכום.
למה לא לשלם דיבידנד אתם שואלים? עיניים של דימוי. חברה שמשלמת דיבידנד נחשבת לאחד שנגמרו לא רעיונות חדשניים.
לכן - רכב אוטונומי - פרוייקט יקר שלא נגמר
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא יודע אם מדובר ביצרנים כמו שמדובר בתועמלני אג'נדה שמתפקדים במקרה כעורכים וכתבים לענייני סביבה ורכב. לי נראה שיש כמה דרישות בעייתיות כמו שכל האוטונומיות ידברו ביניהם או שהיצרנים יסכימו ביניהם על כללים ונורמות, וידברו עם מערכת ניהול מרכזית (כי אחרת היעילות התחבורתית נפגמת) וכמובן שנדרשת עמידות גבוהה למתקפות סייבר. בעולם שבו יצרנים בקושי הסכימו על TYPE C ורק לאחרונה מדובר בציפיה מגוחכת. המעבר הזה לא יקרה, לעולם. בכלל, מבחינת הציבור- עדיף לפתח תחבורה ציבורית אוטונומית ולא רכבים פרטיים. זה בלופ גדול כמעט כמו הכוונה להפחית את זיהום כדור הארץ ע"י קומץ גיבורי סביבה ישראליים שגרים בצנטרום התלביבי- על חשבון רוב הציבור.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021