ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
אני לא יודע אם מדובר ביצרנים כמו שמדובר בתועמלני אג'נדה שמתפקדים במקרה כעורכים וכתבים לענייני סביבה ורכב. לי נראה שיש כמה דרישות בעייתיות כמו שכל האוטונומיות ידברו ביניהם או שהיצרנים יסכימו ביניהם על כללים ונורמות, וידברו עם מערכת ניהול מרכזית (כי אחרת היעילות התחבורתית נפגמת) וכמובן שנדרשת עמידות גבוהה למתקפות סייבר. בעולם שבו יצרנים בקושי הסכימו על TYPE C ורק לאחרונה מדובר בציפיה מגוחכת. המעבר הזה לא יקרה, לעולם. בכלל, מבחינת הציבור- עדיף לפתח תחבורה ציבורית אוטונומית ולא רכבים פרטיים. זה בלופ גדול כמעט כמו הכוונה להפחית את זיהום כדור הארץ ע"י קומץ גיבורי סביבה ישראליים שגרים בצנטרום התלביבי- על חשבון רוב הציבור.
מנכלי חברות אמרו את זה, אחד אפילו הודה שהם היו יותר מידי אופטימיים.
להזכירך היו שאמרו ש2025 תיהיה נקודת המפנה של רכב אוטונומי, עכשיו מדברים על עוד 15 שנה וגם זה לא בטוח, המכוניות יהיו יותר ויותר עם חיישנים שיגרמו להם להיות "מודעים״ לסביבה אבל הנהג עדיין יהיה בשליטה.