עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: ייעוץ כולל לפני הוצאת רישיון A1, בחירת אופנוע מתאים ומיליון שאלות נלוות:)

  1. #16
    ציטוט נכתב במקור על ידי Slevi צפיה בהודעה
    תקציב- אין בעיית תקציב, אבל לא רוצה להשתגע יותר מדי, לא באופנוע ראשון בכל אופן. חשבתי על 30 פלוס מינוס עם סטייה של 5 לכאן או לכאן כולל ציוד.
    תודה
    תביא בחשבון שציוד, קסדה, מגני ברכיים, מעיל קיץ (גם חורף?) וכו׳, יעלו לך בסביבות 5k, ואם תרצה מותגים איכותיים אתה בקלות גם עולה ל10k.
    כך שתקציב של עד 35k לאופנוע וציוד גוזר תקציב של 25k-30k לאופנוע, תלוי כמה אתה מגלח בציוד, או לחלופין ידרוש ממך להגדיל את התקציב הכולל שלך.

    יכול להיות שכדאי לך לחפש בפורום שרשורים של עלויות אופנוע, יש כאלה כמה טובים, כי העלות האמיתית של קנייה ראשונית + ציוד + ביטוח, ואז תחזוקה שוטפת לעתים לא ברורה למי שחדש בתחום.

    כלל אצבע, זה יותר ממה שאתה חושב שזה

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    תביא בחשבון שציוד, קסדה, מגני ברכיים, מעיל קיץ (גם חורף?) וכו׳, יעלו לך בסביבות 5k, ואם תרצה מותגים איכותיים אתה בקלות גם עולה ל10k.
    כך שתקציב של עד 35k לאופנוע וציוד גוזר תקציב של 25k-30k לאופנוע, תלוי כמה אתה מגלח בציוד, או לחלופין ידרוש ממך להגדיל את התקציב הכולל שלך.

    יכול להיות שכדאי לך לחפש בפורום שרשורים של עלויות אופנוע, יש כאלה כמה טובים, כי העלות האמיתית של קנייה ראשונית + ציוד + ביטוח, ואז תחזוקה שוטפת לעתים לא ברורה למי שחדש בתחום.

    כלל אצבע, זה יותר ממה שאתה חושב שזה
    יש גם דרך אחרת: קונים קסדה זולה, כפפות עור פשוטות, מעיל קורדורה פשוט ומגני ברכיים (שעליהם רבים מוותרים. זכותם.).
    כל העסק יוצא 2000 שקלים גג.
    ואז, בהדרגה, מחדשים את המלתחה ומשאירים את הציוד הפשוט והזול למורכב.
    היתרון בשיטה הזאת - אם הבחור יחליט אחרי כמה חודשים שאופנוע זה לא בשבילו, וירצה לחזור לרכב האוטומטי שלו, הוא יחסוך לעצמו נזק כלכלי של כמה אלפי שקלים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש גם דרך אחרת: קונים קסדה זולה, כפפות עור פשוטות, מעיל קורדורה פשוט ומגני ברכיים (שעליהם רבים מוותרים. זכותם.).
    כל העסק יוצא 2000 שקלים גג.
    ואז, בהדרגה, מחדשים את המלתחה ומשאירים את הציוד הפשוט והזול למורכב.
    היתרון בשיטה הזאת - אם הבחור יחליט אחרי כמה חודשים שאופנוע זה לא בשבילו, וירצה לחזור לרכב האוטומטי שלו, הוא יחסוך לעצמו נזק כלכלי של כמה אלפי שקלים.
    מדובר כאן בניהול סיכונים.
    הסיכון שלו, כנהג חדש וחסר נסיון, בהמרחות על הכביש עם ציוד חלקי וברמה נמוכה, אל מול חסכון שעלול גם להיות זמני בלבד, של כמה אלפי שקלים.
    לעניות דעתי, אם עולים על אופנוע חייבים להיות הכי מוגנים שאפשר. חסכון של 5K לא שווה פציעה קשה שאולי היתה יכולה להמנע.
    מקסימום, אם יחליט שלא מתאים לו, יוכל למכור את הציוד במחיר הפסד ביד 2.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    ישנן כיום קסדות זולות ( כמובן שהמושג זול משתנה לפי ההכנסה של האדם) שקיבלו 5 כוכבים במבחן משלין.

    לדוגמה קסדת קברג דיוק שהיא קסדה מודולרית בעלת 5 כוכבי משלין בעלות של כ800 שקל.

    מזה כשנתיים יש לי את הLS2 VALIANT שגם היא מודולרית ומשמשת אותי בעיקר בעיר ובעלת 4 כוכבים.
    הקסדה משמשת אותי מזה כשנתיים ועושה רושם שאיכות החומרים והמנגנונים טובה מעבר למה שציפיתי במקביל לשואי ניאוטק 2 שיש לי שהיא גם קסדה מודולרית בעלת מספר כוכבים זהה לLS ועולה יותר מפי 2 (LS סביב 1400 שקל מחיר יום שישי השחור לעומת 3000 שקל לשוברט C4 שנחשבת פרמיום) ונחשבת למותג איכותי.

    בפועל אני לא חושב שאחזור לשואי כי בחישוב מחיר מול תועלת נראה י שעדיף לרענן אחת לשנתיים במוצר שעומד בתקנים זול יותר מאשר להחזיק 4 שנים מותג פרמיום.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    מדובר כאן בניהול סיכונים.
    הסיכון שלו, כנהג חדש וחסר נסיון, בהמרחות על הכביש עם ציוד חלקי וברמה נמוכה, אל מול חסכון שעלול גם להיות זמני בלבד, של כמה אלפי שקלים.
    לעניות דעתי, אם עולים על אופנוע חייבים להיות הכי מוגנים שאפשר. חסכון של 5K לא שווה פציעה קשה שאולי היתה יכולה להמנע.
    מקסימום, אם יחליט שלא מתאים לו, יוכל למכור את הציוד במחיר הפסד ביד 2.
    כל קסדה שנמכרת בארץ (כולל קסדה ב-300 שקלים) עומדת בתקן. יש קסדות שנותנות קצת מעבר (כגון - ציון SHARP גבוה), וגם קסדות כאלה אפשר לקנות בסכומים לא גבוהים, כפי שלוקי ציין מעליי.
    קסדות הפרמיום שעולות 2000+ לא בהכרח מגנות הרבה יותר טוב - אתה משלם בעיקר על איכות גימור, אורך חיים, אוורור ורמת רעש נמוכה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רשמתי קודם. מי שנוסע הרבה בינעירוני, מוטב לו להשקיע בקסדה. לא בגלל הבטיחות, אלא בגלל הרעש. עוד לא רכבתי עם קסדה זולה שלא היתה בלתי נסבלת בבינעירוני מהיר. כמובן שאני מכליל כי לא רכבתי עם כל הקסדות בשוק, אבל התנסיתי ב:
    ls2, vimar, mhr, mds, mt, shark ובטח עוד כמה, שעלו בין 400 ל800 שח.
    בעיר- אין איתן בעיה.
    כן הייתי משקיע בקסדה שמגיעה עם פינלוק, ושהאטימה של המשקף טובה. בחורף כשלא רואים כלום, זה בהחלט עניין בטיחותי, ואת זה, לצערי, למדתי בדרך הקשה.
    לגבי שאר הציוד, יש המון דברים טובים בזול, ויש יד2. גם אני לא חושב שאין טעם להתפוצץ על ציוד ב5k.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-04-2020, 01:17
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-09-2019, 09:16
  3. בחירת אופנוע לשימוש יום יומי רישיון A
    על ידי dord2 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-04-2018, 10:35
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-06-2017, 15:40
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 30-03-2016, 23:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO