ברוך הבא. שאלות כאלה מומלץ לחפש בגוגל או בספר יצרן עפ"י הצמיג.
בגדול, חלק מהרוכבים מורידים אוויר, יש כאלה שהרבה יש כאלה שמעט ויש כאלה שבכלל לא.
מאוד תלוי בסוג הצמיג וסוג השטח. בוץ רדוד וחצץ ידרשו התאמות שונות בלחץ אוויר.
היי
אשמח לדעת איזה לחץ מומלץ למלא בצמיגים, יש לי הונדה 250L,רוב הרכיבות הן בשטח רגוע ללא סלעים
ברוך הבא. שאלות כאלה מומלץ לחפש בגוגל או בספר יצרן עפ"י הצמיג.
בגדול, חלק מהרוכבים מורידים אוויר, יש כאלה שהרבה יש כאלה שמעט ויש כאלה שבכלל לא.
מאוד תלוי בסוג הצמיג וסוג השטח. בוץ רדוד וחצץ ידרשו התאמות שונות בלחץ אוויר.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הרוב זה סביב 18 PSI בשטח
יש קבוצה בפייסבוק של הונדה CRF 300-250
https://www.facebook.com/groups/1625283204406714
מתחת ל 10 PSI אתה עלול לחטוף צביטה
בשטח רגוע הסיכוי לחטוף צביטה הוא נמוך עד אפסי כל עוד יש לך נועלי צמיג.
ככלל כמה שהשטח יותר אוחז ככה הלחץ גבוה יותר (למעט בוץ עמוק).
15PSI היא התחלה טובה ל MX שם הנחיתות יכולות לשבור חישוק.
לשטח רגוע 12PSI זה המקסימום שאני שם, וזה עובד טוב במקרה שלי (75 ק"ג בלי ציוד) עד שטח סלעי פלוס (כמובן עם נועלי צמיגים).
בשטח יותר קשה אני משתמש ב 9PSI עם טיובליס באחורי וצמיג FATTY קדמי עם 10PSI.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51