20211126_114331.jpg
מהפטמה העליונה סימנתי בצהוב - יצא נוזל קירור (שנשפך על הכבל תחתיו שהוא SENSOR חשמלי - מסומן בירוק)
השאלה למה זה קורה - פריקת נוזל הקירור אם מישהו יודע הבחנה אפשרית לתופעה, אם צריך להיות מחובר לשם צינור כלשהו שניתק? אודה לעזרה
20211126_114331.jpg
מהפטמה העליונה סימנתי בצהוב - יצא נוזל קירור (שנשפך על הכבל תחתיו שהוא SENSOR חשמלי - מסומן בירוק)
השאלה למה זה קורה - פריקת נוזל הקירור אם מישהו יודע הבחנה אפשרית לתופעה, אם צריך להיות מחובר לשם צינור כלשהו שניתק? אודה לעזרה
מיקום הרכיבים הוא ממש בחלק העליון של בלוק המנוע, רואים את הקרבורטור משמאל.
עוד פרטים שיכולים לסייע - הפריקה התרחשה לאחר נסיעה כאשר המנוע כבוי לחלוטין - כמות הפריקה של כוס מלאה , לאחר מכן בדקתי ולא היה חסר כמעט בכלל נוזל קירור לא הייתי צריך להוסיף. נסעתי לא מעט מאז ולא היה שום דבר חריג - כלומר אני עוקב אחר כמות נוזל הקירור והותפעה חוזרת על עצמה רק לעיתים רחוקות כנראה ולא במהלך נסיעה.
אודה לעזרה
זה פטמת שירות לניקוז אוויר מהמערכת קירור.
מדביקים בפוקסיפול (ואז מבטלים אותה) או מחליפים לבית תרמוסטט חדש.
טוב לשמוע,
אני מתלבט אם במקרה שתיארתי כדאי להתעסק בכלל (אלא אם יחזור על עצמו)
אם הוא פרק אני מניח שהפטמה לא תקינה, ובמקרה כזה גם אוויר יכול להיכנס למערכת ולעשות הרבה נזק.
מה דעתך, לאטום עם אפוקסי וזהו ?
מערכת קירור צריכה להיות אטומה ולא אמור לנזול מאף מקום.
אז בטח שזה יחזור.
אפשר לאטום עם אפוקסי בתנאי שזה יעזור (זה תלוי במבנה שם) או להחליף לבית חדש ולעבוד פעם אחת.
זה לא יקר.
חיזקתי את ההברגה וזה עזר לתקופה קצרה, כעת זה חזר וזיהיתי שפריקת הנוזל מגיעה דווקא מהתבריג ולא מפטמת השירות עצמה, כך שגם אם אחליף את הפטמה עצמה עדיין יפרוק מהתבריג. איך ניתן לאטום את התבריג? חשבתי עם טפלון כמו שאוטמים בברזים מה דעתכם?