רכיבה ראשונה על דגמי האנדורו 2022 של בטא, עם מנוע חדש ל-RR300 ועם המשך האבולוציה והשיפורים של דגמי היצרנית; המבחן, הווידאו והתמונות בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...98%d7%90-2022/
רכיבה ראשונה על דגמי האנדורו 2022 של בטא, עם מנוע חדש ל-RR300 ועם המשך האבולוציה והשיפורים של דגמי היצרנית; המבחן, הווידאו והתמונות בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...98%d7%90-2022/
קרוסטריינר...מעניין למה המחיר עלה בעשיריה ב-3 שנים האחרונות.
האם זה הביקוש? או שזה שער היורו (שירד)?
כמו כל ספק/חברה/סופר מתחיל
בהתחלה מתחילים עם מחירי פתיחה כדי להביא קונים
ועם הגדילה בא התיאבון
מה שכן יש לציין לפי שמועות מבעלי בטא את השירות המדהים שהם מקבלים!
לדעתי מספר סיבות....
אחד ביקוש - לא בארץ אלא בעולם, ה XT הפך ודי בצדק אחד האופנועים עם קהל שרוף. יש סיכוי טוב שהיצרן העלה את המחיר גם בארהב המחיר
ל XT עלה.
שניים מכלולים - אם בתחילת הדרך ה XT היה מכלולי השנה הקודמת, בשנתיים האחרונות הוא קיבל את המנוע החדש עם באלנסר שיפורי מתלים ושילדה.
גם המחירים של ה 300RR עלו כשהוא עבר עדכון.
שלוש מדובר באופנוע מגניב...לאללה...
לקחתי עליו סיבוב ולפי מה שראיתי זה בדיוק מה שצריך רוכב בשטח טכני....בדיוק...
אגב לגבי נושא האחריות יכול לאמר שבטא לוקחים את הנושא ברצינות.
בKTM לא מדברים איתך יום אחרי החודש של האחריות.
ב BETA זה 6 חודשים וגם אם אתה בא אחרי ה 6 עדיין דוגמים כל מקרה לגופו.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אגב עשיתי סיבוב קצר על ה XCW/EXC והתחושה מבחינת תנוחה ממש שונה לעומת ה 300RR.
יהיה נחמד אם פג''ז ייכלו לעשות מבחן השוואתי.