SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אולגה, אם את שואלת איזה מסוגי המידע האפשרים אנחנו מעדיפים שיוקרן על המשקף (?) כדאי אולי לעשות רשימת של יכולות המערכת.
אם את רוצה לדעת מה אנחנו רוצים כדי לפתח את המערכת אולי כדאי לספק אפשרות בחירה אחת ומשם להבין את הצורך העיקרי והמשני.
לדוגמא:
מידע בטיחותי
ניווט
מידע טכני על מערכות אופנוע- דלק, טמפ', הילוך וכו'
מוד מירוץ - סטארט פיניש ליין, מהירות הקפה, מהירות מקס', זוויות, תאוצה ובלימה בכוחות G
זמן כללי - שעון תאריך
אני הייתי עושה סקר דרך פרסום בפייסבוק לרוכבים דוברי אנגלית כדי להגיע לכמה שיותר אנשים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
תודה על ההכוון
אני רוצה לדעת מה הרוכבים רוצים / צריכים (יותר נכון) כדי לפתח מערכת ובכלל להבין אם יש ערך למערכת כזו.
הסקר בא לתת הרגשה ראשונית וגם לדייק את הסקר ולהריץ אותו על קהל יותר רחב, בדיוק כמו שכתבת.
המידע שאתה מציע לבדוק - מידע טכני על האופנוע; מוד מירוץ - נוכל להוסיף את האפשרויות האלה לסקר, אם אכן זה משהו שיכול לעניין רוכבים.
תודה על הinput , מאוד רלוונטי, אני ממש שמחה שאנחנו מתקדמים כאן. מודה על השיתוף פעולה!
Sent from my iPhone using Tapatalk
את משתמשת במילה ״ערך״, אבל, כמו שאפשר לראות אפילו מהתשובות כאן, אנשים לא מחפשים ״ערך״. הם מחפשים יחס עלות/תועלת.
כלומר, אם המערכת עולה 100₪, ומראה שעון - זה אחלה דבר. ב-1000₪ אני מצפה למשהו יותר שימושי, וב-5000₪ כדאי שזה יהיה איכות של איפון.
Sent from my iPhone using Tapatalk
נוחות ואיכות ריפודים, אוורור בקיץ, התאמה מושלמת לראש, איכות המשקף והפינלוק (משקף נגד אדים), איכות ועמידות של מנגונוני הקסדה.מה הפונקציה הכי חשובה שתרצו לשלם עליה בקסדה שלכם?
AR ממש לא נותן את זה, סורי.
כמו שכבר מסתמן מהשרשור, "קסדה חכמה" היא גימיק שישלמו עליו חובבי טכנולוגיה כל עוד הוא לא יהיה יקר מדי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני מבינה, אבל ! (זה אבל גדול שמראש חששתי ממנו) לדעתי אתם פשוט לא יודעים עד הסוף מה זה AR ונורא קשה לחוות דעה על משהו שלא ניסית . כאילו אני מבקשת מכם לדמיין משהו ואז להגיד איך זה ולתת ציון .
פלוס רוב המערכות שהציגו את הקונספט הזה לאופנועים היו פשוט לא טובות, וזה עשה רושם רע.
זה גם קושי שמוצב לפנינו, וצריך להתיחס אליו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מבחינתי לבטל את חוק קסדה חובה
ואת התקינה (בדיוק כמו כשרות של הרבנות. מה רע בצוהר?)
על החתום: טרול
פעם הייתי בעד חוק קסדה אבל היום אני נגד כי הבנתי שזה המדרון החלקלק שמדברים עליו והנה תראו לאיפה הגענו היום, חובת כיסוי פנים, מעצר בית ובקרוב טיפול רפואי בכפיה.
שאתה אומר את זה לאנשים אז הם אומרים לך ״אז מה גם ככה מכריחים אותך לשים חגורת בטיחות וקסדה״ לכן צריך גם לבטל את אלו, Freedom is not free העולם בריגרסיה רצינית, אני מתחיל לראות את האור NAOR קצת סבלנות.
דרזדנר יקירי, אתה עשוי למצוא עניין בספר "חוק חירות ומוסר" שבוחן את התשתית הפילוסופית לפטרנליזם בחברה דמוקרטית:
https://www.ybook.co.il/book/4058/%d...95%d7%a1%d7%a8
אני רוצה קסדה שתשמור לי על הראש, כל השאר לא מעניין.
מנווט בעזרת הכוכבים והבניינים, לא מקשיב למוזיקה, ולא רוצה לדבר עם אף אחד בזמן הרכיבה.
לא אקנה דבר כזה מכמה סיבות.
1. אני מקבל את כל המידע החשוב שאני צריך מצג מהאופנוע שלי, אני לא צריך שזה יפריע ויסתיר לי את שדה הראיה.
2. כל עוד זה לא יהיה ניתן למעבר בין קסדה לקסדה המוצר יכשל.
3. מסכים עם מה שאמרו מעליי, מה שמעניין זה איכות הקסדה, זאת אומרת שבמידה ותעשו שת''פ המוצר יהיה יקר להחריד ואם לא תעשו שת''פ הקסדה תיהיה ככל הנראה על הפנים.
אני חושב ש AR לאופנועים זה בעיקר גימיק כמו שאמרו כבר מעליי, לא יודע מה לגבי אחרים , על אופנוע אני מחפש בדיוק ההיפך, פחות דברים מול העיניים יותר ריכוז בכביש.