רכיבה ראשונה על הדוקאטי מונסטר החדש של 2021 - שלקראת שנתו ה-30 זונח את שלדת מסבך משולשי הפלדה לטובת אחת מאלומיניום ומתקרב ליפן, אבל מתחדד בהתנהגות – ובמיוחד בעיצוב; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...98%d7%a8-2021/
רכיבה ראשונה על הדוקאטי מונסטר החדש של 2021 - שלקראת שנתו ה-30 זונח את שלדת מסבך משולשי הפלדה לטובת אחת מאלומיניום ומתקרב ליפן, אבל מתחדד בהתנהגות – ובמיוחד בעיצוב; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...98%d7%a8-2021/
הכותרת המתאימה לכתבה:
מסע בעקבות השלדה האבודה.
אני מה"אדוקים שפחות מרוצים מהמונסטר החדש", תודה שאתה זוכר אותנו
אל דאגה.
מהיכרותי עם דוקאטי, עוד 3 שנים הם יוציאו דגם "קלאסי" שיתהדר במנוע מקורר אוויר ושלדה בקונפיגורציה מסורתית.
כמו שעשו עם הסקרמבלר, כשהחזירו את מנועי ה-796 וה-1100 בדלת האחורית.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כנראה זה מה שיקרה ברגע שהמכירות ירדו (אם ירדו), אני אישית אוהב את שילדת הצינורות האדומה וחושב שהיא חלק בלתי נפרד מהDNA של המונסטר אבל יש מצב שהירידה במכירות לא תיהיה בגלל זה אלה בגלל שעכשיו המונסטר נראה כמו כל הנייקדים ובמיוחד כמו הדיוק 790, הדגם הישן של המונסטר היה שונה מהלהקה ועכשיו הוא בפנים עם כולם, ימים יגידו
כן אבל הוא הכי טוב מבין הנייקדים בקטגוריה
הכי טוב במקרה של יחס משקל, כוח, אלקטרוניקה.
לא בהכרח הכי נחשק או שהכי יימכר
אבל כאופנוע? מדובר בחתיכת מכונה לעומת המתחרים
הביזאריות האמיתית? הכנף הקדמית! לא מכסה כלום, בעלי האופנוע שיהיה להם בהצלחה עם הג'יפה על הרדיאטור וכל החלק שם מקדימה.
ניתן לפיתרון בקלות עם fender extender זה גם זול