ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
אני אהיה זה שיקבל כאן את כל הקללות,
אבל חבל שהקנס הוא רק של 250 ולא של 5000.
ההצעה המלאה מדברת על הגדרה של מהי דרך, ומה לא. כלומר, כל עוד שנוסעים על שבילים אין בעיה.
סינגלים? לא הוגדר ושם תהיה בעיה. מניח שאם יהיה לובי יכניסו גם את זה. החוק כרגע בהחלט עלול לפגוע ברוכבי סינגלים, וגם יוצר הפרדה בין אופנוע לאופניים (מה שלא בהכרח היה בעבר).

הבעיה היא לא בחוק הזה, שעוד לא קיים ומהווה קושי עצום בפני המחוקק בהגדרה מה היא דרך. אלא מה יהיה השלב הבא.
בשלב הנוכחי של אופי החוק- ברכה בעיני (למרות שאין סיכוי שמישהו יצליח לאכוף).

חכו כמה דקות, אני הולך לשירותים,
כשאחזור אתם יכולים להתחיל לקלל אותי.
לא צריך לקלל אותך חלילה, פשוט כשיבואו לקחת ממך את מה שעושה לך טוב (אופנועים עם יותר מ50 כ"ס? יותר מ600 סמ"ק? שמגיעים ליותר מ120 קמ"ש?) כבר לא יהיה אף אחד שיקים קול זעקה, בין היתר כי אלפי רוכבי האנדורו (שהפכו מנורמטיבים לעבריינים) נטשו את התחום והלכו לדווש.

שמעתי את הסיפורים על חריצים וקוליסים וסימני צמיגים שהשאירו הפורעים. יער בן שמן, שאותו אני פוקד לפחות פעם בשבוע באמצעים שונים (אנדורו, אופניים, ג'יפ) משמש כזירת עליית לרגל לכל כלי גלגלי שהוא - הדבר היחידי שעדיין לא ראיתי שם אלו משאיות קאמאז 8 על 8 - ועדיין יש פריחה ויש עצים ויש פינות חמד. ההבדל הוא שעכשיו יש גם אנשים שנהנים ביער, וזה מקסים.

הערסים עם הSBS מעצבנים אותי כמו כל אחד אחר אבל הם האחרונים להפגע מאחר וSBS-ים לרוב לא יורדים משבילים. מי יורד? האופנועים.