תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: 3000 ק"מ עם הונדה פורזה 750.

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738

    3000 ק"מ עם הונדה פורזה 750.

    ובכן...

    לאחר 110,000 ק"מ עם 400XMAX הנהדר שגילה אמינות מופלאה לכל אורך הדרך אבל לצערי הזקנה הכריעה את המכלולים האחרים
    הוחלט להשתדרג קדימה להונדה פורזה 750 חדש חדש.

    בגזרת השפצורים אפשר למצוא:
    -מערכת זבוב לאיתור סכנות בכביש
    -RIDE VISION - מערכת נהדרת ומצילת חיים, לאחר רכיבה אחת פשוט אי אפשר לחזור אחורה.
    - גריפים מחוממים לפינוק

    חוות הדעת שלי על הכלי לאחר גמיעה של 3000 ק"מ במהלך השבועיים האחרונים:

    מראה: הכלי חתיך ומושך מבטים ברמזורים, הפרונט מרשים ולא מאיים מדי, החלק האחורי יותר מחודד והזרוע האחורית הנהדרת
    ביחד עם הזנב המחודד עושים את שלהם ומוסיפה הרבה קרביות.

    מנוע + גיר: ברכיבות הראשונות אתה לא מבין כל כך מה קורה פה, זה מברבר כמו דוקאטי, זה רועש, מברץ,
    זה מעביר הילוכים לבד (זה קטנוע כן), יש פה הילוכים שעוברים לבד ( בהילוך 1-2 זה פחות חלק וקצת מעצבן כי הוא לפעמים מהסס בחירת הילוך אבל מתרגלים)

    המנוע והגיר יודעים להיות אגרסיביים ולטרוק אותך קדימה כמו משגר תוך כדי שהוא משאיר שאריות טימקסים ושאר עגלות מדממים בצד הכביש שהעזו
    לקרוא עליו תיגר, הגיר עובד כמו גיר של הונדה אחרי ההילוך ה 2, הכל חלק ומתקתק נהדר ממש מתחת לביצים שלי, המיקום והגיר של המנוע
    מוסיפים הרבה לתחושת הרכיבה.

    המנוע המברבר הזה יודע גם להיות מאולף הודות למצבי המנוע הניתנים לכיוונון דרך מסך ה TFT, וניתן להביאו למצב שהוא נעים יותר לנסיעה בעיר
    ובגשם.

    נוחות ופרקטיות: תנוחת הישיבה סופר נוחה ולא קרבית מדי,
    אפשר לשלוח את הרגליים קדימה ולהתרווח או להתכווץ לתנוחה קרבית יותר, יו ניימ איט.
    מסך ה TFT נהדר וסופר אינפורמטיבי, קל ונוח לתפעול.
    הכסא הוא החוליה החלשה בסיפור הזה, המושב המקורי נוקשה ומכאיב בתחת בנסיעות ארוכות, יכלו לדחוף שם עוד קצת חומר מילוי,
    כמו כן הכסא לא הכי מסונכרן עם החיבור לקטנוע, כל פעם נלחם מחדש לשמוע את הקליק שמבשר על הנעילה.

    ולסיכום

    הרבה שנים חיכיתי למקסי סקוטר בתול ברמה גבוהה שיכנס לשוק,
    ברגע שהוכרז ידעתי שמדובר באלטרנטיבה אמיתית,
    מתכנן להחזיק אותו 7 שנים לפחות


    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    כמו כן הכסא לא הכי מסונכרן עם החיבור לקטנוע, כל פעם נלחם מחדש לשמוע את הקליק שמבשר על הנעילה.

    ]
    לא יודע על מה בדיוק אתה מדבר,
    אבל בשני פורזה 300 שעברו לי תחת הידיים, הלשונית שאמורה להכנס למגרעת מנגנון מנעול הכסא, פשוט לא מול המגרעת. מי שנלחם לא נכון גורם נזק ושברים, או לחילופין רוכב עם כסא לא נעול, כשכל המשקל על הלשונית מול מנגנון נעול. הפתרון שנתנו במוסך היה "כשאתה סוגר את הכסא, תדחף אותו אחורה". מיותר לציין שזאת תשובה מטופשת, אבל אין שם רגולאז' לכיוון.
    ניתן לפרק את הלשונית ולעקם אותה, אבל זה גם לא יוצא הכי טוב.

    אבל, זה ב300.מעניין אם זה פאק חוצה מגזרים, כמו הכפתורים של אפריליה בזמנו.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    נראה טוסטוס עצבני. בטוח שמדובר בכלי נהדר.
    מי שרכב על למברטות וווספות יוסיף לעצמו חיוך מתחת לשפם.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אוי...לאן הדרדרת יא שושו.....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    לא חשבת לנסות את XADV ?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יצא לי לעשות סיבוב על ננסי 750 אוטומט
    האמת שזה נחמד ואכן הגיר מגיב מהר ומאפשר לכל אחד בלחיצת גז להאיץ כאילו הוא וולנטינו דוסי ( הבעלים חבר מהמגזר החרדי ומכונה דוס ריידר)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    לא יודע על מה בדיוק אתה מדבר,
    אבל בשני פורזה 300 שעברו לי תחת הידיים, הלשונית שאמורה להכנס למגרעת מנגנון מנעול הכסא, פשוט לא מול המגרעת. מי שנלחם לא נכון גורם נזק ושברים, או לחילופין רוכב עם כסא לא נעול, כשכל המשקל על הלשונית מול מנגנון נעול. הפתרון שנתנו במוסך היה "כשאתה סוגר את הכסא, תדחף אותו אחורה". מיותר לציין שזאת תשובה מטופשת, אבל אין שם רגולאז' לכיוון.
    ניתן לפרק את הלשונית ולעקם אותה, אבל זה גם לא יוצא הכי טוב.

    אבל, זה ב300.מעניין אם זה פאק חוצה מגזרים, כמו הכפתורים של אפריליה בזמנו.
    בעיה רצינית,
    הכסא לא עומד בסטנדרטים של דיאלים.
    לא מבין איך אישרו את זה

    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    לא חשבת לנסות את XADV ?
    לא,
    אני לא נכנס לשטח והוא גם יקר ב 6000 ש"ח.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  8. #8
    3000 ק"מ בשבועיים?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    3000 ק"מ בשבועיים?
    4000 מ 23.12

    כנראה התלהבות של התחלה.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה בארץ או בחול?

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אתה בארץ או בחול?
    בחול-ון
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

אשכולות דומים

  1. הונדה פורזה 300 אוכל שמן?
    על ידי Guymito בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 13-01-2021, 22:52
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-08-2020, 09:40
  3. מבחן לבליץ 3000+
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-09-2017, 23:06
  4. למכירה blitz 3000
    על ידי door2005 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2016, 12:40
  5. מנוע להונדה פורזה 250
    על ידי ערן בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 14:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO