הייתי בודק כיוון בפעמון - מחליף קפיצי קלאץ, בודק את פיני הציר הסיבובי , על פניו הקטנוע לא נסע הרבה אבל יתכן ופספסו את גירוזם והפינים האלו נוטים לטחון את המגרעת כשלא מטפלים
הקטנוע לא צריך לעשות כבר בשלב המוקדם הזה בעיות אז הייתי מתעקש לאחריות.
אהלן
מחפש חוות דעת ורעיונות למה זה קורה
פורזה 250 מודל חדש 2019
מסביבות 6000 ק"מ הווריאטור מג'עג'ע, במהירות איטית, בתמרון בתנועה, אבל הכי הרבה שמנסים להאיץ לא ממצב עמידה אלא ממצב של נסיעה איטית, יש קפיצות חריפות מהתיבה.
ניסו בזמן האחריות, החלפת משקולות/משולשים שלאחרי זה היה 2000 קמ של שקט, ניסו עוד ניקוי, הוחלפה רצועה בטיפול 12000, ניסו שוב ניקו וגירוז.
לא מצליחים לפתור את הבעיה.
הייתי אצל הונדה 5 פעמים.
מרגיש כאילו הקלאץ לא משתלב בזמן ואז משתלב מאוחר מדי באלימות.
רעיונות לפני שאני שוב זורק אותו על הראש שלהם?
הייתי בודק כיוון בפעמון - מחליף קפיצי קלאץ, בודק את פיני הציר הסיבובי , על פניו הקטנוע לא נסע הרבה אבל יתכן ופספסו את גירוזם והפינים האלו נוטים לטחון את המגרעת כשלא מטפלים
הקטנוע לא צריך לעשות כבר בשלב המוקדם הזה בעיות אז הייתי מתעקש לאחריות.
מאמין שכן.
תנסו להוציא את האטמים מהבוקסה של בית המשקולות ולבדוק.